روستای سهری کجاست؟

زمانی که از جاده هراز به سمت آمل می آیید؛ نرسیده به شهر آمل با گذر از دل جنگلهای انبوه شمال وارد کمربندی امامزاده عبداله می شوید. و بعد از روستای اسکو محله در سمت چپ شما روستای سهری وجود دارد.  در اصل به این منطقه بالا خیابان لیتکوه گفته می شود، و روستای سِهری در این منطقه وجود دارد. این روستا پوشش گیاهی جنگلی دارد. و دقیقا چسبیده به ارتفاعات و ییلاقات آمل می باشد. در نتیجه موقعیت آب و هوایی این منطقه در تابستان بسیار عالی و دلپذیر می باشد و زمستان های سردی را دارد. شغل مردم این روستا دامپروری، کشاورزی و.. می باشد. به دلیل توسعه های جاده ای اخیر و  آسان شدن مسیرهای دسترسی، ویلاهای بسیار زیادی در این منطقه برای فروش ساخته می شود.

برای دیدن این روستا برروی نقشه، کلیک کنید.

 روستای سهری

 

سرمایه گذاری با خرید ویلا و زمین در روستای سهری:

ارزش و قیمت زمین ها و ویلاها رشد بی سابقه ای در این روستا به دلیل جاده سازی و راه افتادن کمربندی امامزاده عبدالله داشته است. این کمربندی باعث شده است، بسیاری از گردشگران برای کاهش مسافت و رفتن به نور از این مسیر استفاده کنند، در نتیجه قیمت و ارزش زمین های آن بالا رفته است. همچنین هر چه زمان می گذرد تعداد اراضی قابل ساخت برای ویلا کم می شود، و از آن جهت که این روستا تقریبا نزدیک به شهرستان آمل قرار دارد، و فاصله کمی با امکانات تفریحی و رفاهی دارد، باعث شده قیمت زمین ها و ویلاها در این منطقه روز به روز افزایش یابد. این روستا برای افرادی که نمی خواهند زیادی از شهر دور باشند و به همه چیز دسترسی کامل و آسان داشته، و حتی بتوانند در مواقع ضروری راه جاده به سمت تهران را پیش بگیرند، متقاضی بسیار زیادی دارد.

همچنین این روستا به جهت نزدیک بودن به پاسگاه آغوزبن و و پاسگاه امامزاده عبداله و نزدیک بودن انواع سوپرمارکت ها و درمانگاه و بیمارستان امام خمینی و دانشگاه غیرانتفایی شمال، بسیار توریست پذیر بوده و امنیت بالایی دارد.

زمین در سهری 

 

فاصله روستای سهری از تهران:

سریع ترین و کوتاه ترین  و بهترین مسیر، هم از لحاظ مسافت، هم از لحاظ ترافیک، و هم از لحاظ جاده سازی؛ جاده زیبای هراز می باشد. و مسافتی معادل 192 کیلومتر و در زمان  سه ساعت و  20 دقیقه طی می شود. 

شما در این مسیر بعد از اینکه جاده هراز را طی نموده اید؛ در 2 کیلومتری شهر آمل به منطقه هلومسر نزدیک خواهید شد؛ که از آنجا وارد کمربندی جدید امامزاده عبدالله می شوید. بعد از روستای اسکو محله در سمت چپ شما روستای سهری قرار دارد.

برای دیدن این مسیر روی نقشه، کلیک کنید.

جاده هراز 

 

فاصله ی روستای سهری از مناطق گردشگری اطراف:

فاصله این روستا با پارک جنگلی کشپل  27 کیلومتر در 36 دقیقه

با ساحل نور 42 کیلومتر در 55 دقیقه،

  با ییلاق لاویج  45.7 کیلومتر در 1 ساعت و 6 دقیقه

با جنگل واز 44.5 کیلومتر در 1ساعت و 1 دقیقه

با روستای ییلاقی جوربند 30.8 کیلومتر در 43 دقیقه

با روستای ییلاقی گزنا سرا 60.8 کیلومتر در 1 ساعت و 32 دقیقه

با دریاچه الیمالات  35 کیلومتر در 55 دقیقه

با جنگل هلومسر 8.2 کیلومتر در 15 دقیقه

با بقعه امامزاده عبدالله 2.4 کیلومتر در 8 دقیقه

با دانشگاه شمال 6.9 کلیومتر در 4 دقیقه

با روستای ییلاقی فیلبند 54.5 کیلومتر در 1 ساعت و 28 دقیقه

با شهرستان آمل 14.9 کیلومتر در 17 دقیقه

با مجموعه اکسین 7.9 کیلومتر در 14 دقیقه  فاصله دارد.

 

 هلومسر


 

اگر به دنبال خرید ویلا در شمال و خرید زمین در شمال یا خرید ویلا در روستای زیبای جنگلی سهری هستید، مشاورین حرفه ای و متخصص املاک سفیر ویلا با داشتن انواع ویلا ساحلی، ویلا جنگلی، ویلا دوبلکس، ویلا فلت، ویلا نیم پیلوت و... آماده خدمت رسانی و مشاوره رایگان به شما سروران و متقاضیان محترم می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.

 

مقالات پیشنهادی سایت سفیرویلا:

سائیج محله کجاست؟ خرید ویلا در سائیج محله

نکاتی در مورد ساخت ویلای شهرکی در مناطق شمالی کشور

نکات لازم در مورد خرید و فروش ملک مشاع

حکم تخلیه ملک چگونه خواهد بود؟

آشنایی با نحوه روش های صحیح جهت خرید زمین در شمال کشور

آشنایی و چگونگی انتخاب منطقه ای مناسب جهت خرید ویلا در شمال کشور

ویلای لوکس در شمال چه مزایایی دارد؟

چهار محل آهی و امتیازات این روستا در محمودآباد برای خرید ویلا

انگتارود کجاست و خرید ویلا در انگتارود

مهارت های اساسی بهترین مشاور املاک دنیا

 روستای سوته کلا کجاست؟ خرید ویلا در روستای سوته کلاِ آمل