نکاتی در مورد ساخت ویلای شهرکی در مناطق شمالی کشور

ساخت ویلای شهرکی و خرید و فروش ویلا در حال حاضر به عنوان یکی از روش های مناسب برای سرمایه گذاری پر سود محسوب شده که امروزه این امر متقاضیان زیادی پیدا کرده است. علت آن هم کاملا مشخص است طبیعت زیبا، آب و هوای تمیز و پاک و منظره های زیبا بخشی از دلایل عمده سرمایه گذاری در بخش شمالی کشور به شمار می آید. یکی از راه های سرمایه گذاری در شمال کشور علاوه بر خرید و فروش ویلا موضوع ساخت ویلای شهرکی می باشد. در موقعیت کنونی بسیاری از افراد ترجیح می دهند تا به جای سرمایه گذاری در بخش خرید و فروش ویلا بر موضوع ساخت ویلا سرمایه گذاری کنند که این مورد در ابتدا نیاز به تهیه یک زمین برای ساخت و ساز خواهد داشت. علاوه بر آن بسیاری از افراد جهت سرمایه گذاری در بخش شمالی کشور ساخت ویلای شهرکی را انتخاب می نمایند که این گونه ویلا ها معمولا در یک زمین بزرگ و وسیع ساخته می شوند. جهت ساخت این گونه ویلا ها در ابتدای کار سازنده زمینی با وسعت زیاد را خریداری کرده و پس از دریافت مجوز های لازم اقدام به ساخت ویلای شهرکی در شمال می کند. ناگفته نماند که قبل از انجام هر اقدامی در جهت ساخت ویلا شهرکی باید ابتدا یکی از شهر های شمالی کشور را برای خرید زمین انتخاب کرد. مازندران به عنوان یکی از استان های پرتردد در بخش شمالی کشور بوده که به علت امکانات تفریحی و جاذبه های گردشگری گوناگون هر ساله مسافران زیادی را به سمت خود جذب می نماید. استقبال خوب مسافران از استان مازندران باعث شده تا همه ساله افراد زیادی به سمت خرید و ساخت ویلای شهرکی در این استان روی آورند.

ساخت ویلای شهرکیساخت ویلای شهرکی

 


آشنایی با نحوه روش های صحیح جهت خرید زمین در شمال کشور


 

شرایط ساخت ویلای شهرکی در شمال

یکی از مواردی که قبل از انجام هر اقدامی در جهت ساخت ویلای شهرکی در شمال باید به آن توجه نمایید این است که شما تصمیم دارید تا اقدام به ساخت ویلا در یکی از مرطوب ترین مناطق کشور نمایید که این منطقه از نظر بارش سالانه تقریبا در تمامی فصل های سال بارندگی دارد و این موضوع تاثیر مستقیمی در طراحی و ساخت ویلا خواهد داشت. یکی از مواردی که در هنگام طراحی و ساخت ویلای شهرکی در شمال باید به آن توجه داشته باشید نوع طراحی ظاهری ویلا بوده که باید بر اساس شرایط آب و هوایی شمال صورت گیرد. برای نمونه می توان به قسمت سقف ویلا اشاره نمود که در مناطق شمالی اگر به صورت شیروانی ساخته شود می تواند در هنگام بارندگی آب های جمع شده بر روی سقف را به سرعت دفع نماید. یکی دیگر از مواردی که به هنگام ساخت ویلای شهرکی باید آن را مورد توجه قرار داد مصالح مورد نیاز جهت ساخت و ساز است. با توجه به آب و هوای شرجی شمال کشور بهتر است تا از مصالحی با استحکام کافی جهت ساخت ویلا استفاده شود. مورد دیگری که در ساخت ویلای شهرکی از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده فرم طراحی محیط داخلی و بیرونی ویلا است. به صورت کلی ویلاهای شهرکی در سه دسته کاملا متفاوت طراحی و ساخته می شوند که این سه دسته شامل ویلاهای جنگلی، ساحلی و معمولی می باشند. برای طراحی محیط داخلی و بیرونی ویلا باید موقعیت مکانی آن در نظر گرفته شده و نمای بیرونی ویلا باید به گونه ای طراحی گردد که در همان نگاه اول خریدار را به سمت خود جذب نماید.

 


 آشنایی با نحوه سرمایه گذاری با خرید ویلا در شمال


 

گروه مشاورین املاک سفیر

با مطالب عنوان شده در این پست اگر شما هم تمایل به سرمایه گذاری در بخش شمالی کشور دارید مناسب ترین گزینه قبل از انجام هر حرکتی مشورت با یک مشاور املاک خوب و معتبر خواهد بود. مشورت با یک مشاور املاک خوب و استفاده از راهنمایی های آن می تواند برای شما یک سرمایه گذاری پر سود را به ارمغان آورد. به همین جهت گروه مشاورین املاک " سفیر ویلا" به عنوان یکی از مشاوران املاک معتبر و قابل اعتماد با تجربه خوب در زمینه املاک می تواند گزینه مناسبی جهت مشورت و راهنمایی باشد که تا انتهای مسیر همراه شما خواهد بود.