سعادت آباد کجاست؟

 خرید ویلا در سعادت آباد نور چه مزایایی برای سرمایه گذاران دارد؟

 خرید ویلا در سعادت آباد نور به چه علت برای سرمایه گذاران جذاب است؟

آیا می دانید سعادت آباد کجاست و خرید ویلا در سعادت آباد نور چه مزایایی دارد؟

قیمت ویلا و زمین در سعادت آباد نور چقدر می باشد؟

 

برای پاسخ به این پرسش ابتدا باید با موقعیت این شهر در شمال کشور آشنا شوید، برای آشنایی بیشتر با سعادت آباد، ما را تا انتهای این مقاله همراهی کنید...

 

منطقه برند سعادت آباد نور کجاست و قیمت زمین و ویلا در سعادت آباد نور

 

 

 همانطور که می دانید، استان مازندران از شهر و شهرستان و روستاهای بینظیری تشکیل شده است، هر یک از این روستاها و منطقه ها دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد، از شهرستان های جنگلی و معروف مازندران، می توان به نور و چمستان اشاره نمود، در این دو منطقه، روستاهای بینظیری همچون؛ امیرآباد، سعادت آباد، بهدشت، آهودشت، جوربند، باریکلا، دیورز، اریکا و بلده و.... قرار دارد، لذا باید بدانید که سعادت آباد، از روستاهای توابع شهر چمستان شهرستان نور در استان مازندران است، در واقع این روستا در دهستان میان رود و در جاده بین آمل و چمستان واقع می باشد.

 

این روستای سرسبز از نظر موقعیتی در مکان جغرافیایی عالی قرار گرفته است، و جزو منطقه ی کوهستانی_جنگلی محسوب می شود، از این سوی آب و هوای سعادت آباد، به علت کوهستانی بودن، کمتر از شهر های ساحلی مانند محمودآباد، نوشهر شرجی است، باید بدانید که آب و هوای این منطقه سرد و خنک می باشد، و به دلیل موقعیت عالی سعادت آباد، زمین های بسیاری با کاربری های متفاوت اعم از؛ مسکونی، زراعی، باغی و.... وجود دارد، از این سوی شغل اکثر مردم این روستا، باغداری، کشاورزی، دامداری و... می باشد، از امکانات این روستا می توان به داشتن مدرسه، نانوایی، انواع سوپرمارکت، زمین مخصوص ورزش و فوتبال، مسجد، بهداشت و... اشاره نمود.

 

برای مشاهده ی نقشه ی سعادت آباد، کلیک کنید.

 

 

شاید برایتان سوال پیش آید که سعادت آباد به کدام از شهرهای اطراف دسترسی دارد؟ در پاسخ باید گفت، آمل، چمستان و نور، سه شهر مهمی هستند که با خرید ویلا در سعادت آباد به این شهر های نزدیک می شویم، که شما با خرید ویلا و یا زمین در سعادت آباد، به شهرهای ذکر شده و جاذبه های گردشگری هر یک از آن ها اعم از؛  پارک جنگلی میرزا کوچک خان، پارک جنگلی هلومسر، دشت های سرسبز با دیدنی های متنوع، چشمه های آب­گرم و  پارک جنگلی کشپل، دریاچه الیمالات، آب گرم لاویج و سایر مناطق بکر دیگر و.... دسترسی خواهید داشت، که با سفر به این مناطق زیبا می توانید از زیبایی منحصر به فرد آن نهایت لذت را ببرید.

 

منطقه برند سعادت آباد نور کجاست و قیمت زمین و ویلا در سعادت آباد نور

 

 

یکی از نکاتی که در هنگام بررسی این مقوله که سعادت آباد کجاست و سرمایه گذاری در سعادت آباد نور از چه جهاتی اهمیت دارد، باید گفت؛ سعادت آباد فاصله ی کمی با تهران دارد، و این مسله برای اکثر افراد حایز اهمیت است، در واقع  بسیاری از ساکنین تهران که قصد خرید ویلا در شمال را دارند، می توانند با خرید ویلا در سعادت آباد، خود را سه الی چهار ساعته به ویلای خود رسانده و از آرامش و آسایش حاصل از زندگی در این منطقه زیبا لذت ببرند، دسترسی به سعادت اباد از طریق تهران، به صورت زیر می باشد؛ 

 

 

1) مسیر جاده هراز

سریع ترین و کوتاه ترین مسیر، هم از لحاظ مسافت، هم از لحاظ ترافیک، و هم از لحاظ جاده سازی و.... جاده هراز می باشد، و مسافتی معادل 201 کیلومتر و در زمان  سه ساعت و نیم طی می شود، در مسیر جاده هراز باید، از شهرهای تهران، جاجرود، بومهن، رودهن، آبعلی، پلور، آب اسک، گزنک و.... گذر کنید، سپس در 2 کیلومتری شهر آمل به منطقه هلومسر نزدیک خواهید شد که وارد کمربندی جدید امامزاده عبدالله خواهید شد و از آنجا وارد مسیر کمربندی آمل به چمستان می شوید و به سمت چمستان حرکت می کنید،. روستای سعادت آباد بعد از منطقه بنفشه ده در سمت چپ شما قرار می گیرد.

 

 2) مسیر جاده چالوس

 زمانی مسیر دوم، یعنی مسیر جاده چالوس را انتخاب می کنید، باید بدانید که  این مسیر سرسبزی و زیبایی خاصی دارد و دارای جاده های پرپیچ و خم می باشد، و مسافتی معادل 245 کیلومتر و زمان حدودی 4 ساعت و 7 دقیقه را بایستی برای انتخاب این مسیر در نظر داشته باشید، لازم به ذکر می باشد که، شما با انتخاب جاده چالوس، بعد از تهران وارد جاده چالوس شده و در نهایت به شهر چالوس می رسید و از آنجا به سمت شهرستان نور و وارد کمربندی نور به آمل می شوید و از شهر چمستان نیز عبور می کنید، در سمت راست شما بعد از منطقه بنفشه ده به روستای سعادت آباد می رسید.

 

فاصله سعادت آباد با مناطق اطراف 

 

فاصله ی سعادت آباد با ساحل نور؛ 33 کیلومتر

 فاصله ی این روستا با پارک جنگلی کشپل 20 کیلومتر

فاصله ی سعادت آباد با لاویج 37 کیلومتر

فاصله ی سعادت آباد لا ییلاق جوربند 22 کیلومتر

فاصله ی سعادت آباد با روستای ییلاقی گزنا سرا 52 کیلومتر

فاصله ی سعادت آباد با  دریاچه الیمالات 27 کیلومتر

فاصله ی سعادت آباد با شهر آمل 16 کیلومتر 

فاصله ی سعادت آباد با  بقعه امام زاده عبدالله 15 کیلومتر 

 

 منطقه برند سعادت آباد نور کجاست و قیمت زمین و ویلا در سعادت آباد نور

 

خرید ویلا و زمین در سعادت آباد

 

 بطور کلی خرید ویلا در شمال و یا خرید زمین در شمال یکی از گزینه های پرطرفدار و پر سود در جهت سرمایه گذاری محسوب می شود، و شهرستان های نور و چمستان مورد توجه اکثر خریداران و سرمایه گذاران قرار گرفته است، از این سوی  هر کدام از روستاهای این منطقه، خود به قطب های سرمایه گذاری در زمینه خرید ویلا و زمین محسوب می شوند، سعادت آباد به دلیل داشتن ویژگی خاص و منحصر به فرد، یکی از بهترین لوکیشن برای خرید ویلا و زمین محسوب می گردد، سعادت آباد فاصله کمی با امکانات تفریحی و رفاهی دارد، همچنین ویلاهای بسیاری با بهترین متریال در سعادت آباد به فروش می رسد، و اکثر ویلاهایی که در سعادت آباد، آماده ی فروش می باشند، دارای سند مالکیت به صورت؛ تک برگ، شش دانگ، عرصه و اعیان و... می باشند، همچنین لازم به ذکر می باشد که، اکثر فروشندگان ویلا در سعادت آباد، شرایط بینظیری همچون؛ نقد و اقساط را در نظر گرفته اند، که شما اگر به دنبال خرید ویلا اقساطی در شمال هستید، مشاورین سفیر ویلا خرید ویلا در سعادت آباد را به شما سروران گرامی پیشنهاد می دهند.

 

 این روستا برای افرادی که نمی خواهند زیادی از شهر دور باشند و به همه چیز دسترسی کامل و آسان داشته باشند،  گزینه ی مناسبی برای انتخاب می باشند، قیمت ویلاها در سعادت بسیار مناسب می باشد، در سایت معتبر سفیر ویلا، فایل های متنوعی از ویلاهای آماده فروش در سعادت آباد وجود دارد، برای مشاهده ی آگهی های مربوطه، می توانید روی لینک مشخص شده در متن زیر کلیک کنید.

 

خرید ویلا در سعادت آباد

 

 

با توجه به اینکه ساخت ویلا در سعادت آباد بسیار افزایش یافته است، قیمت زمین نیز در سعادت آباد افزایش یافته است، زمین های بسیاری با متراژ، قیمت و کاربری  متفاوت در سعادت آباد آماده ی فروش می باشد، اگر می خواهید زمینی با شرایط ویژه با سند مالکیت در سعادت آباد خریداری کنید، می توانید به تیم مجرب سفیر ویلا که آماده خدمت رسانی به شما سروران گرامی می باشند، مراجعه کنید، برای ارتباط مستقیم با سفیر ویلا به بخش تماس با ما مراجعه کنید.

 

منطقه برند سعادت آباد نور کجاست و قیمت زمین و ویلا در سعادت آباد نور

 

برای مطالعه بیشتر؛

برای خرید زمین یا خرید ویلا در شمال باید این نکات را بدانید

چه زمانی برای خرید زمین یا خرید ویلا در شمال؛ بهترین زمان می باشد؟

قیمت زمین های چمستان در سال 1402 از بافت زراعی تا بافت تجاری، متری چند؟

ارزان ترین شهرهای شمالی برای خرید زمین جهت ساخت و سکونت در شمال کدامند؟