وبلاگ

هلدینگ سفیر در شمال را بیشتر بشناسید

زمانی که برای فروش و یا اجاره ملک خود و یا خرید و فروش ویلا و یا زمین به بنگاه معاملات ملکی مراجعه می‌کنیم، باید حدودی از وظایف مشاور املاک آگاهی داشته باشیم، و یک مشاور املاک معتبر را باید انتخاب کنیم، یکی از معتبر ترین مشاور املاک در شمال کشور، هلدینگ سفیر ویلا می باشد، با ما همراه باشید....

بیشتر بخوانید

فروش ویلا در شمال با ارزانترین قیمت توسط تیم سفیر ویلا

سایت تخصصی سفیر ویلا، در زمینه کاری، خرید و فروش، ویلا، زمین و ... از بروزترین فایل ها و آگهی، و تبلیغات برخوردار است، زیرا در این حرفه، از کادری مجرب، و با سابقه، بکار گرفته شده است، و میتوانند در هر حوزه کاری، به شما یاری رسانند، تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید، با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید

خرید ویلا لاکچری در شمال

همیشه یک ویلای مناسب، لزوما یک ویلای لاکچری و بزرگ نیست، ویلای مناسب، برای هر خانواده و شخصی، با توجه به نیازهای فیزیکی، ذهنی و همچنین بر اساس دیدشان به زیبائی فرق دارد، همچنین میتوانید یک ویلای کوچک و با طراحی خلاقانه و عالی داشته باشید.

بیشتر بخوانید

واقعیت های مربوط به شغل مشاور املاک

در این مقاله قصد داریم در خصوص معایب شغل مشاور املاک صحبت کنیم. شاید پس از خواندن این مطلب به این نتیجه برسید که این شغل، آن‌گونه که مردم در موردش صحبت می‌کنند ساده‌ نیست. ولی شغل مشاور املاک نیز مانند بقیه شغل های موجود در دنیا معایبی دارد که در این مقاله به مهم ترین ها اشاره کردیم.

بیشتر بخوانید

وظایف مشاوران املاک در انجام معامله

بسیاری از افراد، با شنیدن نام مشاوران املاک، یاد واسطه گری یا همان دلالی، می افتند. همچنین بخری دیگر نیز تصور می نمایند که شغل مشاور املاک، یک شغل بی فایده بوده و می توان آن را در انجام معاملات، حذف کرد. آنچه در همه ی این موضوعات مهم است، آگاهی از وظایف مشاوران املاک می باشد.

بیشتر بخوانید

بهترین راهکارهای موفقیت برای مشاورین املاک تازه کار

بسیاری از مشاورین املاک تازه کار، به دلیل نداشتن اطلاعات و آشنایی با این حرفه، در راه رسیدن به موفقیت های آن، ناکام می باشند. این افراد ناامیدی های زیادی دارند و درآمدها و هزینه های بیش از حد آن را نادید گرفته اند. در این مقاله قصد داریم با حقایقی از راهکارهای موفقیت مشاورین املاک، چشمان افراد تازه

بیشتر بخوانید