انگتارود کجاست و خرید ویلا در انگتارود

انگتارود روستایی است که از توابع بخش چمستان شهرستان نور در استان مازندران به شمار می­رود. این روستا در دهستان میان­رود(نور) واقع شده است.

روستای انگتارود-بخش چمستان شهرستان نور مازندرانروستای انگتارود-بخش چمستان شهرستان نور مازندران

 

خرید ویلا در انگتارود

امروزه افراد زیادی هستند که برای فرار از آلودگی، استرس و اضطرابی که در شهرها بالاخص شهرهای بزرگ وجود دارد تصمیم به خرید ویلا در شمال کشور را می­گیرند. در بین شهرهای شمالی خرید ویلا در شهر چمستان می­تواند پیشنهاد خوبی باشد چرا که هم اکنون امکان خرید ویلا در این شهر فراهم شده است. در حقیقت باید گفت که ویلاهایی که در بخش چمستان شهرستان نور و بالطبع در روستاهای آن واقع شده­اند در مقایسه با دیگر مناطق شمالی از لحاظ قیمت مناسب­تر می­باشند. بنابراین شما قادر خواهید بود با صرف هزینه­ای معقول صاحب ویلایی زیبا شوید.

قیمت ویلا یکی از مهم­ترین دلایل تمایل خریداران برای خرید ویلا می­باشد از این رو اغلب افرادی که ساکن شهر تهران هستند و تمایل به خرید ویلا دارند با مقایسه قیمت ویلاها در مناطق خوش آب و هوای تهران و منطقه چمستان(شهرستان نور) به این نکته پی برده­اند که خرید ویلا در این منطقه می­تواند معقول و بسیار به صرفه باشد. روستای انگتارود که از توابع بخش چمستان شهرستان نور به شمار می­آید از جمله مناطقی می­باشد که هم اکنون ویلاسازی در آنجا کاملا به صورت قانونی و مجاز صورت می­گیرد و اغلب افرادی که از ویلاهای این منطقه دیدن می­کنند برای خرید ویلا در آنجا از خود تمایل نشان می­دهند. افزون بر قیمت مناسب ویلا در این منطقه، وجود جنگل­های سرسبز و خرم هم موجب شده است که شاهد ویلاسازی­ها و همچنین شهرک سازی­های زیادی در این مناطق باشیم. گفتنی است که این روستا از موقعیت بسیار خوبی برخوردار بوده و حتی زمین­های ویلایی آن هم با قیمتی خوب به فروش می­رسند که این مورد را هم از مواردی به شمار آورد که سبب استقبال هرچه بیشتر افراد برای خرید ویلا و زمین­های ویلایی در این منطقه شده است. علاوه بر تمامی موارد ذکر شده باید گفت که روستای انگتارود در همسایگی شهرستان واقع شده است و فاصله آن با شهر و دریای نور کم می­باشد.

شهرستان نور مازندرانشهرستان نور مازندران

 


خرید ویلا در شمال


 

چنانچه تمایل دارید در یکی از مناطق سرسبز روستاهای شمال ویلا خریداری کنید به شما توصیه می­کنیم حتما از روستای انگتارود هم دیدن کنید چرا که با اطمینان می­توان گفت که با توجه به هزینه­ای که خواهید کرد مورد پسندتان واقع خواهد شد. اگرچه این روستا می­تواند انتخاب مناسبی برای خرید ویلا باشد اما باید پیش از این­که اقدام به خرید کنید نکاتی را مد نظر قرار دهید تا بعدها به مشکلی برنخورید. یکی از مهم­ترین نکاتی که در این خصوص وجود دارد توجه به سند ملک و داشتن دقت کافی حین انجام معامله می­باشد در صورت رعایت این مورد که از مهم­ترین موارد خرید ویلا به حساب می­آید با مشکلی در این زمینه مواجه نخواهید شد و با صرف هزینه­ای معقول می­توانید صاحب ویلایی زیبا در این روستا شوید و بتوانید از مزایایی که در تمامی فصول خواهد داشت بهره­مند گردید.

 

 


 

مزایای خرید ویلا ساحلی در نور


 

 

 

در ادامه به دیگر نکاتی که بهتر است هنگام خرید ویلا به آن توجه نشان دهید پرداخته­ایم.

  • بودجه­ای را که برای خرید ویلا در دست دارید برآورد کنید و با توجه به آن اقدام به خرید نمائید. در هر منطقه­ای از شهرهای شمالی کشور که بخواهید ویلا خریداری کنید باید بودجه خود را در نظر داشته باشید. چنانچه بودجه­اتان زیاد نیست می­توانید به چمستان شهرستان نور استان مازندران و بالطبع به روستاهایی از جمله انگتارود که در آن واقع شده است فکر کنید چرا که ویلاها در این منطقه در مقایسه با دیگر شهرهای شمالی ارزان­تر بوده و می­توانید حتی با بودجه کم صاحب ویلا شوید.
  • به این مسئله توجه داشته باشید که قرار است چه مقدار در سال در آن اقامت داشته باشید چرا که با در نظر گرفتن این موضوع می­توانید خواسته روشن­تری در ذهن خود داشته باشید. اگر تنها برای گذراندن اوقات فراغت خود تصمیم به خرید ویلا گرفته­اید باید به منظره­ای که پیش روی آن است دقت ویژه­ای داشته باشید. پس می­توانید در روستای انگتارود به دنبال ویلا باغ باشید چرا که ویلاباغ­ها برای گذراندن اوقات فراغت می­توانند گزینه­های خوبی باشند.
  • چنانچه ویلایی مورد پسندتان واقع شد توجه کنید که در ساخت آن از مصالح باکیفیت استفاده شده باشد چرا که در غیر این صورت ممکن است بعدها متحمل هزینه­هایی اضافه جهت تعمیر آن شوید.
  • جهت خرید ویلا در هر ناحیه­ای از شهرهای شمالی نه تنها در روستای انگتارود، نباید به تبلیغات توجهی نشان دهید. تبلیغات در فضای اینترنت زیاد است و متن­های تبلیغاتی که دارای تصاویری جذاب هم می­باشند هر مشتری را به سوی خود جذب می­کنند اما بهتر است که شما فریب این تبلیغات را نخورید و با صبر و حوصله و تحقیق، بررسی کنید که این تبلیغات تا چه حد به واقیعت نزدیک­تر می­باشند و پس از پی بردن به صحت این تبلیغات اقدام به خرید کنید تا بعدها مشکلاتی برایتان پیش نیاید.
  • و .... .

 


آشنایی با شناخت خرید ویلا رو به دریا در شمال


 

 

خلاصه

متاسفانه امروزه افراد در زندگی شهری با مشکلاتی از قبیل آلودگی، استرس، شلوغی و ... دست و پنجه نرم می­کنند. در این بین ممکن است افرادی باشند که تصمیم بگیرند در روزهایی از سال به جایی بروند تا ساعاتی را به دور از این همه استرس بگذرانند. اغلب به ذهن این افراد خطور می­کند که در یک منطقه خوش آب و هوا ویلایی خریداری کنند. در بیشتر مواقع هم این افراد یکی از شهرهای شمال کشور را انتخاب می­کنند چرا که مملو از جاذبه­های گردشگری همراه با طبیعتی بکر و زیبا می­باشند از این رو برای رفع خستگی و گذران اوقات فراغت گزینه­های عالی می­باشند. روستای انگتارود که در بخش چمستان شهرستان نور استان مازندران واقع شده است می­تواند پیشنهاد خوبی باشد چرا که هم دارای جنگل­های سرسبز و زیبایی است و هم قیمت ویلا در این منطقه ارزان­تر می­باشد از این رو با صرف هزینه­ای معقول می­توانید صاحب ویلا شوید. اما به شما توصیه می­کنیم هنگام خرید ویلا در هر منطقه­ای به نکاتی از جمله سند ملکی، رعایت اصول مهندسی و ... توجه کنید تا با گذشت زمان با مشکلی مواجه نشده و لذت کافی را از بودن در ویلای خود ببرید.