روستای تلیران کجاست؟

در استان مازندران، شهرستان آمل، شامل 11 دهستان می باشد. که هر کدام از این دهستان ها خود شامل تعداد زیادی روستا می باشد.

یکی از این دهستان ها که به نام دهستان بالا خیابان لیتکوه می باشد، و مرکزیت آن روستای اسکو محله است؛ شامل روستاهای جنگلی زیر است:

1) ورامده

2) دیورز

3) کارچی کلا

4) سوته کلا

5) میانرود

6) جالیکیاده

7) تلیران

8) خشکرود

9) عالی جنگل

10) کاسمده

11) اسپند

12) میخران

13) چندرمحله

14) خاص کلا

15) درازان

16) تسکابن

17) مرزانکلا

18) هلومسر

19) نوگردن

20) اسکومحله

21) عالی‌کیا سلطان

22) سنگ درکا

23) درمه کلا

24) سهری.

همانطور که گفته شد روستای تلیران، جزو توابع دهستان بالا خیابان لیتکوه می باشد. این روستا در 5 کلیومتری قبل از شهرستان آمل در جاده امامزاده عبداله واقع است.  روستای تلیران از شمال به روستای چالیکیاده و از شرق به روستای خشکرود متصل است. روستای تلیران، جنگلی می باشد. و در کل سرسبز و پر از شالیزارها و باغ های مرکبات می باشد. با اینکه در نزدیکی کوه و در کنار جنگل قرار دارد، اما در همه فصول سال به راحتی می توان به آن دسترسی داشت. شغل اکثر مردم این روستا، کشاورزی، دامداری یا پرورش زنبور عسل می باشد.

از جمله مزایای زیبایی که این روستا دارد، وجود یک رودخانه بسیار بزرگ به نام چاک می باشد! که از آب این رودخانه در فصل بهار و تابستان برای زمین های کشاورزی استفاده می شود. و همچنین در این رودخانه ماهی وجود دارد. و بسیاری از مردمان این روستا و حتی مهاجران پایتخت نشین به ماهیگیری در این منطقه می پردازند. عموما در تابستان نیز شاهد یک هوای خنک و ملایمی خصوصا در شب های تابستان  خواهید بود. و به جهت داشتن این آب و هوای بینظیر بسیاری ترغیب به خریدن ویلا در این منطقه هستند.

برای دین این روستا برروی نقشه، کلیک کنید.

 تلیران

 

سرمایه گذاری با خرید ویلا و زمین در روستای تلیران:

با توجه به اوضاع اقتصادی یکی دو سال اخیر، اکثر مردم روی به سرمایه گذاری به خرید ویلا و زمین در منطقه شمال آورده اند. و بیشتر متقاضی خرید ویلا یا زمین ارزان قیمت در منطقه ای با پتانسیل سرمایه گذاری بسیار بالا هستند. روستای تلیران شاید تا دو سال پیش روستای به نامی برای خرید ویلا در شمال نبود. اما در حال حاضر به دلیل راه اندازی کمربندی امامزاده عبداله، این مسیر دقیقا بر سر راه پایتخت نشینان و دقیقا در موقعیت جغرافیایی بینظیر هم از لحاظ آب و هوایی و هم از لحاظ سرسبزی و هم از لحاظ دسترسی به امکانات رفاهی؛ وجود دارد!

و هنوز هم اطراف این منطقه اراضی های مسکونی وجود دارد. و این قابلیت بیشتری را برای سرمایه گذاری ایجاد می کند. اگر شما به این منطقه نگاهی بیندازید متوجه می شوید که هنوز جا برای پیشرفت و برند شدن دارد. بنابراین با خرید ویلا یا زمین ارزان قیمت در این منطقه، می توانید در کوتاه مدت به سود بسیار عظیمی دست یابید.

 ویلا

 

فاصله روستای تلیران با تهران:

جاده هراز سریع ترین و کوتاه ترین  و بهترین مسیر، هم از لحاظ مسافت، هم از لحاظ ترافیک، و هم از لحاظ جاده سازی می باشد. و مسافتی معادل 196 کیلومتر و در زمان  سه ساعت و  29 دقیقه طی می شود. 

مسیرهای طی شده به صورت زیر است:

تهران - جاجرود – بومهن – رودهن - آبعلی – مشا – پلور – آب اسک – گزنک و….  و در 2 کیلومتری شهر آمل به منطقه هلومسر نزدیک خواهید شد که وارد کمربندی جدید امامزاده عبدالله خواهید شد و بعد از پاسگاه اسکومحله در سمت چپ میدان وارد مسیر روستای خشکرود می شوید. در انتهای مسیر روستای تلیران قرار دارد.

برای تنظیم این مسیر برروی نقشه موبایلتان، کلیک کنید.

هراز 

 

فاصله روستای تلیران با مجموعه تفریحی و رفاهی برند آمل و نور:

ساحل نور در فاصله 41 کیلومتری منطقه تلیران با فاصله زمانی 51 دقیقه قرار دارد.  فاصله این روستا با پارک جنگلی کشپل  27 کیلومتر در 35 دقیقه، با ییلاق لاویج  45 کیلومتر در 1 ساعت و 10دقیقه، با جنگل واز 44 کیلومتر در 1 ساعت، با روستای ییلاقی جوربند 30 کیلومتر در 40 دقیقه، با روستای ییلاقی گزنا سرا 60 کیلومتر در 1 ساعت و نیم، با دریاچه الیمالات  35 کیلومتر در 50 دقیقه، فاصله دارد.

با سه مسیر دسترسی آسان به شهرستان آمل راه دارد که کوتاهترین آن 12 کیلومتر با فاصله زمانی یک ربع می باشد. این روستا با جنگل هلومسر 7 کیلومتر در 20 دقیقه، با بقعه امامزاده عبدالله 2 کیلومتر در 5 دقیقه، با دانشگاه شمال 7 کلیومتر در 10 دقیقه، با روستای ییلاقی فیلبند 54 کیلومتر در 1 ساعت و 30 دقیقه، با مجموعه اکسین 7 کیلومتر در 10 دقیقه فاصله دارد.

 سنگدرکا


 

اگر به دنبال خرید ویلا در شمال و خرید زمین در شمال یا خرید ویلا در منطقه جنگلی تلیران هستید، مشاورین حرفه ای و متخصص املاک سفیر ویلا با داشتن انواع ویلا جنگلی، ویلا دوبلکس، ویلا فلت، ویلا نیم پیلوت و... آماده خدمت رسانی و مشاوره رایگان به شما سروران و متقاضیان محترم می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.

 

 مقالات پیشنهادی سایت سفیرویلا:

نکات لازم در مورد خرید و فروش ملک مشاع

حکم تخلیه ملک چگونه خواهد بود؟

آشنایی با نحوه روش های صحیح جهت خرید زمین در شمال کشور

آشنایی و چگونگی انتخاب منطقه ای مناسب جهت خرید ویلا در شمال کشور

ویلای لوکس در شمال چه مزایایی دارد؟

چهار محل آهی و امتیازات این روستا در محمودآباد برای خرید ویلا

انگتارود کجاست و خرید ویلا در انگتارود

مهارت های اساسی بهترین مشاور املاک دنیا

آشنایی با نحوه سرمایه گذاری با خرید ویلا در شمال