روستای اغوزبن کجاست؟

این روستا در استان مازندران قرار دارد و از توابع شهرستان آمل می باشد. در واقع این روستا از توابع دهستان پایین خیابان لیتکوه می باشد. و براساس اخرین سرشماری انجام شده جمیعت این روستا حدودا 800 نفر بوده است.

برای دیدن این روستا برروی نقشه کلیک کنید.

اغوزبن در 6 کیلومتری شهرستان آمل قرار دارد. از شمال با روستای سائیج محله، از جنوب به روستای دیورز و کمربندی امامزاده عبداله، از شرق به شهرستان آمل و از غرب به روستاهای توابع نور متصل می باشد. اغوزبن یک روستای بین راهی می باشد. در این روستا شما شاهد امکانات بسیار قابل توجه اعم از پاسگاه، درمانگاه، سالن ورزشی، بانک، پمپ بنزین، دسترسی آسان به جاده هراز، بیمارستان امام علی و... هستید. به ندرت پیش می آید شما روستایی را بتوانید پیدا کنید که همه این امکانات رفاهی بسیار مهم را در خود جای دهد.

 اغوزبن

 

چرا در روستای اغوزبن ویلا بخریم؟

اگر شما به دنبال سرمایه گذاری با خرید ویلا یا زمین در شمال هستید، یا می خواهید در مکانی از شمال زندگی کنید که در عین پاکیزگی هوا به همه نوع امکانات دسترسی داشته باشید؛ پیشنهاد ما به شما خرید ویلا در روستای اغوزبن است. زیرا شما در این منطقه حتی در روزهایی که ماشین ندارید، برای رفتن به شهر، یا درمانگاه، دردسر پیدا کردن ماشین یا تاکسی را ندارید. و از آنجائی که اراضی قابل ساخت یا ویلاهای نوساز به نسبت کمتری در این منطقه وجود دارد. و چنین مکانی متقاضی بسیار زیادی دارد، شما با خرید ویلا در این منطقه همواره سرمایه گذاری پرسودی را در طی زمان خواهید داشت.

همچنین به دلیل داشتن، پاسگاه اغوزبن امنیت این منطقه همواره تامین می باشد. اما از آنجائی که این منطقه به نوعی شهر کوچکی می باشد، شما آن آرامش و سکوتی را که در روستاهای به نسبت دورتر از جاده اصلی در نظرتان است را نخواهید داشت. زیرا این مکان، قطب اصلی ارائه امکانات رفاهی روستاهای اطراف می باشد و همیشه به این منطقه رفت و آمدهای زیادی می شود.

 

قیمت ویلا و زمین در روستای آغوزبن آمل چقدر است؟

در این منطقه همانطور که گفته شد ویلا و زمین های کمی وجود دارد.  و از آنجائی که متقاضی بسیار زیادی برای این منطقه وجود دارد (خصوصا افراد یکه قصد مهاجرت دائم به شمال را دارند)، لذا قیمت ویلا و زمین در این منطقه ( اگر برای فروش وجود داشته باشد) به نسبت گران تر است. مثلا قیمت ویلاهای شهرکی فلت سنددار بدون امکانات خاصی  از متری 4 میلیون تومان شروع می شود! بنابراین شما باید برای خرید ویلا در این روستا بودجه بیشتری در نظر داشته باشید.

 ویلا

 

فاصله روستای اغوزبن تا تهران:

شما برای رفتن به روستای اغوزبن باید جاده هراز را انتخاب کنید. زیرا سریع ترین و کوتاه ترین  و بهترین مسیر، هم از لحاظ مسافت، هم از لحاظ ترافیک، و هم از لحاظ جاده سازی می باشد. و مسافتی معادل 198 کیلومتر و در زمان  سه ساعت و  20 دقیقه طی می شود. 

شما در این مسیر بعد از اینکه جاده هراز را طی نموده اید؛ در 2 کیلومتری شهر آمل به منطقه هلومسر نزدیک خواهید شد که وارد کمربندی جدید امامزاده عبدالله خواهید شد و از آنجا وارد مسیر کمربندی آمل به چمستان می شوید، به همین منطقه روستای اغوزبن گفته می شود!

برای دیدن این مسیر برروی نقشه کلیک کنید.

 ویلا

 

فاصله روستای اغوزبن با مناطق تفریحی، رفاهی، گردشگری اطراف:

فاصله این روستا با پارک جنگلی کشپل  24کیلومتر در 30 دقیقه، 

با ییلاق لاویج  42کیلومتر در 1 ساعت،

با جنگل واز 19 کیلومتر در 20 دقیقه،

با روستای ییلاقی جوربند 26 کیلومتر در 30 دقیقه،

با روستای ییلاقی گزنا سرا 56 کیلومتر در 1 ساعت و نیم،

با دریاچه الیمالات  31 کیلومتر در 50 دقیقه،

با جنگل هلومسر 10 کیلومتر در 20 دقیقه،

با بقعه امامزاده عبدالله 6 کیلومتر در 11 دقیقه،

با دانشگاه شمال 12 کلیومتر در 20 دقیقه،

با روستای ییلاقی فیلبند 60 کیلومتر در 1 ساعت و 40 دقیقه،

با مجموعه اکسین 14 کیلومتر در 20دقیقه،

با بیمارستان امام علی (ع) 2 کیلومتر در 4 دقیقه،

با نزدیکترین پمپ بنزین 900 متر در 2 دقیقه، فاصله دارد!

 فیلبند

 


اگر به دنبال خرید ویلا در شمال و خرید زمین در شمال یا خرید ویلا در روستای آغوزبن آمل هستید، مشاورین حرفه ای و متخصص املاک سفیر ویلا با داشتن انواع ویلا جنگلی، ویلا دوبلکس، ویلا فلت، ویلا نیم پیلوت و... آماده خدمت رسانی و مشاوره رایگان به شما سروران و متقاضیان محترم می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.

 

مقالات پیشنهادی سایت سفیرویلا:

سائیج محله کجاست؟ خرید ویلا در سائیج محله

نکاتی در مورد ساخت ویلای شهرکی در مناطق شمالی کشور

نکات لازم در مورد خرید و فروش ملک مشاع

حکم تخلیه ملک چگونه خواهد بود؟

آشنایی با نحوه روش های صحیح جهت خرید زمین در شمال کشور

آشنایی و چگونگی انتخاب منطقه ای مناسب جهت خرید ویلا در شمال کشور

ویلای لوکس در شمال چه مزایایی دارد؟

چهار محل آهی و امتیازات این روستا در محمودآباد برای خرید ویلا

انگتارود کجاست و خرید ویلا در انگتارود

مهارت های اساسی بهترین مشاور املاک دنیا