روستای کاسمده کجاست؟

کاسمده یا به گویش محلی کاسمه روستایی است از توابع بخش مرکزی شهرستان آمل در استان مازندران است.

این روستا در دهستان بالاخیابان لیتکوه قرار داشته و براساس آخرین سرشماری مرکز آمار ایران که در سال ۱۳۸۵ صورت گرفته، جمعیت آن ۶۴۶ نفر (۱۵۸خانوار) بوده‌ است.

کاسمده یکی از روستاهای قدیمی و بزرگ در شهر تازه تاسیس امام زاده عبدالله می باشد، روستایی در مجاورت روستای مرزون کلا، واقع در کمربندی امام زاده عبدالله، کاسمده از توابع بخش مرکزی شهر آمل می باشد و به زبان محلی؛ کاسِمِه خطاب می کنند که در چند سال اخیر با اختصاص امتیازات شهر به روستاهای امام زاده، این روستا هم جزئی از این شهر واقع گردیده است.

منطقه امام زاده عبدالله آمل در قدیم یکی از مناطق سیاحتی و زیارتی بسیار از مردم مازندران بوده و در حال حاضر با تبدیل شدن به شهر و داشتن منطقه های تفریحی زیر با هم منطقه تفریحی توریستی و زیارتی می باشد.

تمامی این مناطق در منطقه جنگلی در منطقه امام زاده عبدالله از توابع شهرستان آمل واقع شده است. از روستاهای حومه شهر امامزاده عبدالله می توان روستا های؛ هلومسر، محمدآباد، اسپند، اسکو محله، خشکرود، کاسمده، چالیکیاده، چندرمحله، میخران؛ را نام برد که در هر یک از این روستاها شهرک های ویلایی جنگلی زیادی بنا شده است.

بهتر است که ابتدا از روی نقشه دریابید که کاسمده کجاست! برای این کار کافیست کلیک نمایید.( موقعیت کاسمده از نقشه گوگل)

 کاسمده

 

ویژگی ویلاهای موجود در روستای کاسمده:

 در روستای کاسمده، به دلیل اینکه زمین های قایل ساخت بسیار زیادی وجود دارد، شما می توانید انواع ویلاهای دوبلکس، تریبلکس، فلت، نیم پیلوت را با انواع نمای رومی یا مدرن مشاهده نمائید. حتی شما می توانید یک ویلای دوبلکس استخردار یا ویلا فلت استخردار نیز مشاهده نمائید. روستای کاسمده یک منطقه جنگلی می باشد. اگر به این روستا برروی نقشه دقت کنید، خواهید دید که در جنوب و جنوب غرب این روستا، جنگلهای انبوهی وجود دارد و در واقع با خرید ویلا دوبلکس یا خرید ویلا تریبلکس در این روستا، ویوی ابدی جنگل را خواهید داشت که واقعا بی نظیر است. یکی از بزرگترین مزایای خرید ویلا جنگلی در کاسمده این است که؛ شما از رطوبت زیاد شمال نسبت به ویلاهای ساحلی در امان هستید. پس مجموعا شما با توجه به بودجه ای که دارید، می توانید انواع ویلاها با متراژ های مختلف و امکانات متفاوت در این روستا پیدا کنید.

 کاسمده

 

فاصله روستای کاسمده از تهران:

سریع ترین و کوتاه ترین  و بهترین مسیر، هم از لحاظ مسافت، هم از لحاظ ترافیک، و هم از لحاظ جاده سازی؛ جاده زیبای هراز می باشد. و مسافتی معادل 194 کیلومتر و در زمان  سه ساعت و  16 دقیقه طی می شود. 

شما در این مسیر بعد از اینکه جاده هراز را طی نموده اید؛ در 2 کیلومتری شهر آمل به منطقه هلومسر نزدیک خواهید شد؛ که از آنجا وارد کمربندی جدید امامزاده عبدالله می شوید. بعد از روستای اسکو محله در سمت چپ شما روستای کاسمده قرار دارد.

برای دیدن این مسیر روی نقشه، کلیک کنید.

 هراز

 

فاصله ی روستای کاسمده از مناطق گردشگری اطراف:

  فاصله این روستا با پارک جنگلی کشپل  24کیلومتر در 30 دقیقه،  با ییلاق لاویج  42 کیلومتر در 1 ساعت، با جنگل واز 19 کیلومتر در 20 دقیقه، با روستای ییلاقی جوربند 26 کیلومتر در 30 دقیقه، با روستای ییلاقی گزنا سرا 56 کیلومتر در 1 ساعت و نیم، با دریاچه الیمالات  31 کیلومتر در 50 دقیقه، فاصله دارد. همچنین این روستا با جنگل هلومسر 10 کیلومتر در 20 دقیقه، با بقعه امامزاده عبدالله 6 کیلومتر در 11 دقیقه، با دانشگاه شمال 12 کلیومتر در 20 دقیقه، با روستای ییلاقی فیلبند 60 کیلومتر در 1 ساعت و 40 دقیقه، با مجموعه اکسین 14 کیلومتر در 20دقیقه  فاصله دارد.

 هلومسر

 


 

اگر به دنبال خرید ویلا در شمال و خرید زمین در شمال یا خرید ویلا در روستای زیبای کاسمده هستید، مشاورین حرفه ای و متخصص املاک سفیر ویلا با داشتن انواع ویلا ساحلی، ویلا جنگلی، ویلا دوبلکس، ویلا فلت، ویلا نیم پیلوت و... آماده خدمت رسانی و مشاوره رایگان به شما سروران و متقاضیان محترم می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.

 

مقالات پیشنهادی سایت سفیرویلا:

سائیج محله کجاست؟ خرید ویلا در سائیج محله

نکاتی در مورد ساخت ویلای شهرکی در مناطق شمالی کشور

نکات لازم در مورد خرید و فروش ملک مشاع

حکم تخلیه ملک چگونه خواهد بود؟

آشنایی با نحوه روش های صحیح جهت خرید زمین در شمال کشور

آشنایی و چگونگی انتخاب منطقه ای مناسب جهت خرید ویلا در شمال کشور

ویلای لوکس در شمال چه مزایایی دارد؟

چهار محل آهی و امتیازات این روستا در محمودآباد برای خرید ویلا

انگتارود کجاست و خرید ویلا در انگتارود

مهارت های اساسی بهترین مشاور املاک دنیا