تا کنون با خرید ویلا در شمال سرمایه‌گذاری کرده‌اید؟

برخی از عوامل مانند؛ آشفتگی و عدم ثبات در بازار سبب شده است تا افراد پول‌های خود را به صورت نقد نگه ندارند و یا حتی در بانک نیز ذخیره نکنند. چرا که با وجود سود کم بانک، افزایش نرخ تورم و هم‌چنین با وجود برخی از موسسه‌ها و بانک‌های نامعتبر، در افراد ایجاد نااطمینانی کرده است. در این میان افرادی هستند که در بخش‌های گوناگون نظیر؛ خرید ماشین، خرید سکه و طلا، بازار بورس، خرید و فروش ملک و... اقدام به سرمایه‌گذاری می‌کنند. مسئله‌ای که امروزه مورد توجه بسیاری از افراد در امر سرمایه‌گذاری است، خرید و فروش ویلا در شمال می‌باشد. چنین امری سبب افزایش رونق بازار در بخش خرید و فروش ملک در شمال شده است؛ لذا افراد قابل توجهی در این حوزه اقدام به سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

 

ویژگی‌های منحصر به فرد شهرهای شمالی کشور

موارد مختلفی از مزایای متنوع مناطق شمالی وجود دارد که در ذیل به آن‌ها اشاره کردیم. در نتیجه گردشگران و مسافران متعددی را برای سفر و یا حتی به عنوان شهر محل زندگی به خود جذب کرده است.

  • شرایط آب و هوای مساعد
  • موقعیت جغرافیای مناسب
  • وجود چشم‌اندازهای جنگلی و ساحلی
  • ترافیک کم و آلودگی ناچیز

چنین عوامل عنوان شده سبب ساخت و ایجاد انواع سوئیت، هتل و ساخت و ساز ویلاهای متنوع در شهر‌های شمالی نظیر: رویان، محمود آباد، چمستان، رامسر، متل قو، نوشهر، بابلسر و منطقه‌ی گردشگری نمک آبرود شده است.

سرمایه‌گذاری با خرید ویلا در شمالسرمایه‌گذاری با خرید ویلا در شمال

 

دلیل رشد اکثر شهرهای شمالی در امر سرمایه‌گذاری

علت افزایش خرید ویلا در شمال علاوه بر نزدیک بودن به تهران و راه دسترسی آسان، برخورداری از انواع جاذبه‌های توریستی و دیدنی، مکان‌های تاریخی و ویژگی‌های دیگر است که شهرهای شمالی سالانه پذیرای مسافران فراوانی می‌باشند. جمع آوری اطلاعات و کمی جستجو در مورد قیمت ویلا در شمال و سرمایه‌گذاری در شهرهای ذکر شده‌ی شمالی می‌تواند برای افرادی که قصد سرمایه‌گذاری در این مناطق خوش آب و هوا را دارند، بسیار عالی و سودآور باشد. ایجاد آزادراه جدیدی که از تهران به چالوس تاسیس شده است، سبب گسترش باند جاده هراز شده و می‌تواند اقدام مهمی در رشد بسیاری از شهرهای شمالی شود، هم‌چنین خرید و فروش ملک در آن‌ها با یک حرکت جهشی ارزش پیدا می‌کند. هم‌چنین با برآورد قیمت زمین در شمال، یکی دیگر از راه‌های سرمایه‌گذاری برای خرید زمین در شهرهای عنوان شده با بهره‌مندی از مزایای بی‌نظیر در شمال می‌باشد که می‌تواند سبب شناسایی زمین و در نهایت خرید زمین در شمال شود.

 

مقالات پیشنهادی " سفیر ویلا " :

 

دلیل خرید ویلا در شمال منطقه محمود آباد

اساسی ترین مشکلات خانه های قدیمی

برگه استحکام بنا چیست و چه کاربردی دارد؟

انواع بافت زمین و اهمیت آن برای ساخت ویلا در شمال

نکاتی که باید در خرید ویلا در شمال باید رعایت کرد

قیمت ملک در سال 99 بالا می رود یا کاهشی خواهد بود؟