چرا باید کاغذ دیواری سه بعدی را انتخاب کنیم؟

آیا می خواهید بر روی دیوار خانه یا محل کارتان نقش و طرحی شیک و جذاب ایجاد کنید؟ آیا دوست دارید فضایی بی نظیری داشته باشید؟ ما به شما کاغذ دیواری سه بعدی را پیشنهاد می کنیم زیرا با داشتن آن می توانید طرحی فوق العاده برای دیوار محل مورد نظرتان برگزینید. برای اطلاعات بیشتر ادامه مقاله را مطالعه کنید.

کاغذ دیواری سه بعدیکاغذ دیواری سه بعدی

 

کاغذ دیواری سه بعدی چیست؟

با گذشت زمان، سلیقه اشخاص نیز تغییر می کند. انسان دائما به دنبال ایده جدید و نوآوری می باشد و تمام تلاش خود را کرده تا این ایده را اجرا کند. کاغذ دیواری سه بعدی که به آن پوستر دیواری سه بعدی نیز می گویند، از معروف ترین مدل های موجود پوستر دیواری می باشد که نصب آن بر روی دیوار، تاثیر زیادی در زیبایی محیط موردنظر دارد. اگر در جستجوی فضایی زیبا و شیک برای محیط کار یا منزلتان هستید به شما توصیه می کنیم این کاغذ دیواری را تهیه کنید و از داشتن آن بهره ببرید.

 

مزایای داشتن پوستر دیواری سه بعدی

یکی از مهم ترین مزایای انتخاب این پوستر مواردیست که در زیر به آن اشاره شده:

  • وضوح و برجستگی تصویر؛ آنقدر تصویر واضح است که گویی نقش ها از دیوار بیرون آمده اند.
  • خریداری راحت آن؛ برای خریداری این کاغذ دیواری ها می توان به صورت اقساطی و آنلاین آن را سفارش داد.
  • بکارگیری از این کاغذ دیواری ها در محل کار باعث جذب بیشتر مشتری می شود.
  • طراحی تصویر دلخواه در این پوسترها امکان پذیر است.
  • سبب زیبایی بیشتر محیط می شود.

 

در کاغذ دیواری سه بعدی چه طرح هایی وجود دارد؟

طرح های متفاوتی در این پوستر ها وجود دارد که عبارتند از:

۱- پوستر سه بعدی طرح گل:

 این پوستر ها دارای تصاویر گل های فانتزی و گرافیکی می باشند که استفاده از رنگ های شاد و شیک آن سبب جلوه بیشتر محیط می شود و از این کاغذ دیواری ها می توان در پذیرایی ها و پشت تلویزیون استفاده کرد. همچنین استفاده از این پوستر ها در خانه هایی با متراژ کم سبب بزرگتر دیده شدن فضا می شود.

۲- پوستر سه بعدی لاکچری:

 لاکچری به معنای تجمل گرایی یا یک نوع سبک از زندگی است که شخص ترجیح می ‌دهد در طراحی دکوراسیون خود از وسایل لوکس استفاده کند. کاغذ دیواری های لاکچری با تنوع طرح هایی که دارند در بین افراد بسیار محبوب هستند و بیشتر مدل های این پوستر قابل شستشو هستند. از این کاغذ دیواری ها می توان در ساختمان های مجلل، بزرگ و دفاتر تجاری شیک استفاده کرد.

۳- کاغذ دیواری سه بعدی پشت تلویزیون:

 یکی از اصلی ترین قسمت های یک خانه، مکانی است که تلویزیون در آنجا قرار دارد؛ چون محلی برای دورهمی های خانواده به حساب می آید و بسیار دیده می شود. یکی از پر رونق ترین طرح های پشت تلویزیون را می توان گل های رز درشت با ترکیب رنگ های طلایی، قرمز و آبی نام برد.

۴- پوستر دیواری سه بعدی برای کف اتاق‌خواب:

در حال حاضر یکی از شیوه های تزیین اتاق خواب بهره بردن از کف ‌پوش ‌های سه بعدی می باشد که انواع مختلف این طرح ها قابل مشاهده است که اکثر آن ها حاوی طرح های آرام هستند مثل؛ چشم اندازی از آسمان آبی و ساحل دریا. همچنین از این کف پوش ها می توان در اتاق خواب های کودکان با طرح های حیوانات یا اشکالی که بچه ها علاقه دارند، استفاده شود.

 

چگونگی طراحی و چاپ کاغذ دیواری های سه بعدی

چگونگی طراحی کاغذ دیواری های سه بعدی باید بر اساس سلیقه مشتری انجام گیرد طوری که طرح اصلی را فرد مورد نظر انتخاب کرده در مرحله بعد توسط چاپگر های پرقدرت انجام شود. تصویر استفاده شده در این نوع از چاپگرها باید متناسب با سایز برگه باشد که به شکل رول شده در چاپگرها قرار می گیرند. کیفیت این کاغذ دیواری ها وابسته به جنس کاغذ استفاده شده است. یکی از بهترین ترین اجناس کاغذ؛ پوستر های کره ای، چین و ترک می باشند همچنین یکی از سیستم های پر قدرت در این زمینه مربوط به شرکت دکو آفیس است.

کاغذ دیواری سه بعدیکاغذ دیواری سه بعدی

 

کاغذ دیواری سه بعدی چه تفاوتی با کاغذ دیواری ساده دارد؟

پوسترهای سه بعدی و ساده در قیمت و جنس با هم تفاوت دارند.

۱-  جنس: کاغذ دیواری های سه بعدی عموما جنس بهتری دارند و بیشتر آن ها قابل شستشو می باشند در صورتی که پوستر های دیواری ساده را نمی توان شست.

۲- قیمت: کاغذ دیواری های سه بعدی حاوی طرح انتخابی هستند و در مقایسه با پوستر های دیواری ساده گران تر و مقاومت بیشتری دارند. از طرفی با داشتن این کاغذ دیواری ها احتیاجی نیست هر چند سال یکبار آن را تعویض کرد و در همه حال زیبایی خود را نگه می دارند.

 

نتیجه گیری

اگر قصد طراحی خانه خود را دارید بهتر است از کاغذ دیواری های سه بعدی استفاده کنید چون؛ عمر بیشتری دارند و زیبایی خود را همیشه حفظ می کنند.

کاغذ دیواری سه بعدیکاغذ دیواری سه بعدی

 

مقالات پیشنهادی " سفیر ویلا " :

 

خرید ویلا با اسکلت بنتی یا اسکت فلزی؟ کدام بهتر است

از ضوابط طرح هادی روستایی چه اطلاعاتی دارید؟

معنی کلمه ی اکازیون در معامله ی ملک چیست؟

شناخت انواع قرنیز ها

برخورداری از پروانه ساختمانی و مجوز پایان کار‌

اساسی ترین مشکلات خانه های قدیمی