کچلده کجاست؟ و قیمت خرید ویلا در کچلده چمستان:

 

امروزه خرید ویلا در شمال، مزیت های بسیاری برای، افراد متقاضی به همراه دارد، که علاوه بر سرمایه گذاری و درآمدزائی، میتواند یک اقامتگاه مناسب، بدور از آلودگی و شلوغی، در کلان شهر ها باشد، بنابراین، این معامله می تواند، بسیار سودآور باشد، و بنا به شرایط بیان شده، مازندران و شهرهای اطرافش، از نظر موقعیت جغرافیایی، آب و هوا، جاذبه های طبیعی و ... همواره مورد توجه خریداران، بسیاری بوده است، از طرف دیگر، ما در این مقاله، میخواهیم به یکی از شهرهای استان مازندران، به نام نور، (چمستان) و روستای اطرافش بپردازیم، پیشنهاد می کنم برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

چمستان، یکی از بخش های شهرستان نور به شمار می آید، و جزء مناطق جنگلی، کوهپایه ای به حساب می آید، و به خاطر طبیعت، مناطق زیبا و جنگلهای وسیع اش، و همچنین راه های ارتباطی، و مردمان مهمان نوازش، این شهر را به عنوان یک مکان مناسب، برای سرمایه گذاری و ساخت و ساز تبدیل کرده است، و امروزه خرید ویلا در چمستان و روستاهای اطرافش رونق بسیاری یافته است، که اینبار با معرفی روستای کچلده و شرایط ساخت وساز در این روستا، در خدمت همراهان همیشگی ویلا سفیر  می باشیم.

 

 خرید ویلا درشمال

 


 

 

کچلده نور کجاست؟

 

روستا کچلده در شهرستان نور و از توابع، چمستان واقع شده است، که در فاصله 10 کیلومتری جاده آمل به چمستان، و بین روستاهای امیرآباد و سعادت آباد واقع گردیده است، و بر اساس سرشماری جمعیت این روستا 277 نفر، که حدوداً 78 خانوار میباشد، و همچنین، در این روستا یک امامزاده حسن رضا (ع) وجود دارد، که از برادران امام هشتم شیعیان، علی ابن موسی الرضا (ع) می باشد، که بقعه  این امام زاده مربوط به دوره صفوی است، که در سال 1381 با شماره ثبت 7849، به عنوان یک آثار ملی ایران به ثبت رسیده است، و همچنین روستا، به خاطر مجاورت با جنگل، و وجود مناظر بکر و بی نظیر طبیعی، از چشم انداز زیبائی برخوردار هستند، و به خاطر دسترسی به شهر آمل، و نزدیکی به دریا، و افزایش قیمت زمین ها، این منطقه را در موقعیت اقتصادیِ مناسبی قرار داده است، و طبق این گزینه های مطرح شده، زمینه های ویلا سازی در این روستا فراهم گردیده، و موجب رونق اقتصادی و ساخت و ساز شده است، و قابل ذکر است در سال 98 طرح هادی این روستا، با مشارکت و هماهنگی، امور عمرانی استانداری مازندران، دهیاری و بنیاد مسکن شهرستان نور و دیگر نهاد های مربوطه و همکاری اهالی روستا، 1/200/000/000 تومان بودجه، برای مرحله نخست طرح، که شامل تعویض خیابان، کوچه ها، و تعویض و جابجائی تیرهای برق و تلفن، زیزسازی و اجرای زیرسازی و آسفالت خیابان ها، به این روستا اختصاص داده شد، و چنانچه تمایل به خرید ویلا در چمستان، جهت سرمایه گذاری می باشید، لطفا بر روی عبارت رنگی کلیک کنید. 

 

 استان مقدس امامزاده حسن رضا علیه السلام

 


 

 

 روستای کچلده نور  چه قابلیت هایی برای سرمایه گذاری دارد؟ 

 

موقعیت کوهستانی این منطقه، سبب گشته در بسیاری از روزهای سال، از آب و هوای معتدل و مطلوبی برخوردار باشد، و همین نکات، برای افرادی که تمایل به خرید ویلا در مناطق شرجی و ساحلی را ندارند، بسیار مهم می باشد، و از طرفی تولیدات محصولات زراعی، و وجود کارخانه های شالی کوبی، و همجواری با مراکز تولید و کارخانجات محصولات غذائی، باعث پیشرفت اقتصادی این منطقه گردیده است، و همچنن با طی کردن مسافتی کم، میتوان از مراکز تفریحی، مانند دریا و جنگل و... استفاده کرد، همچنین ویلاهای این مناطق یک مزیتی را برای خریداران داراست، که اقساطی بودن ویلا می باشد، که هر متقاضی با پیش پرداخت حدود 500 میلیون میتواند، به خرید ویلا در مازندران اقدام کند، تمام نکات ذکر شده میتواند موجب رشد اقتصادی یک منطقه باشد.  

 

 

نکات مهم خرید ویلا در روستای سرسبز کچلده:

 

*  موقعیت اقتصادی و سرمایه گذاری هوشمندانه

* فاصله زمانی کم با تهران

* جاده ای مناسب و بدون ترافیک

*قیمت های ارزان و مقرون به صرفه ملک و ویلا

* طبیعت زیبا و شرایط آب و هوائی مطلوب

 

 

 

موقعیت جغرافیائی روستا و امکان دسترسی به شهرهای اطراف:

 

با خرید ویلا در کچلده، میتوان به سه شهر آمل، چمستان، و نور دسترسی داشته باشید، و هر سه شهر نامبرده به تنهایی قطب گردشگری، در شمال کشور به حساب می آیند، آمل یک شهر صنعتی، خدماتی است، و دارای پارک های جنگلی هلومسر، میرزا کوچک خان و... می باشد، و شهر نور این امکان را برای شما فراهم می کند، تا بتوانید به راحتی به مراکز خرید، و فروشگاه ها و سواحل دریا دسترسی داشته باشید، همچنین شهر چمستان، میتواند بستر مناسبی برای ورود به روستاهای گردشگری و تفریحی، مانند لاویج ( چشمه های درمانی آب گرم، جنگل های سرسبز و بازارهای محلی)، یوش و آهو دشت و دریاچه آلیمالات و ... باشد، همانطور که گفته شد، چمستان یکی از شهرهایی است که به علت مسافت کم با تهران، افرادی که همیشه در حال رفت و آمد هستند، می توانند از این منطقه، با امکانات و شرایط مناسب، بهره مند شوند.

 

و در پایان مقاله توصیه می شود، با اینکه کچلده منطقه مناسبی برای سرمایه گذاری می باشد، ولی در هنگام معامله به تمام نکات توجه داشته باشید، تا بتوانید خرید هوشمندانه تری داشته باشید:

۰ اصالت و کاربری زمین

۰ سند مالکیت و قانونی بودن ساخت وساز

۰  مجوز پایان کار، و مجوزهای ساخت

۰ مصالح و سازه های کاربردی، 

 

موقعیت روستایی کچلده

 


 

چنانچه قصد خرید ویلا اقساطی شمال و خرید ویلا جنگلی نور را دارید، مشاوران مجرب مجموعه با توجه به اطلاعات و آشنائی بیشتر به منطقه مازندان و تجربه کاری می توانند، به شما دوستان، در زمینه خرید ویلا کمک کنند.

 

از اینکه تا پایان مقاله، همراه مجموعه ویلا سفیر بودید، صمیمانه از شما سپاسگزارم. امیدوارم اطلاعات کافی را بدست آورده باشید، همچنین میتوانید از طریق لینک های زیر به سایر مقالات رجوع کنید، و از مطالب ثبت شده بهره مند شوید. 

 

 + مشکلات احتمالی خرید ویلا در شمال بدون سند

 + اصطلاح ویلا ارزان قیمت در شمال به چه معناست؟

تفاوت بین سند رسمی و تک برگ برای معاملات ملکی در شمال

روش های صحیح مشاوره گرفتن و خرید ویلا در شمال 

+ بهترین روش سرمایه گذاری در شمال

+ عوامل تأثیر گذار بر قیمت ویلا در شمال