اصطلاح خرید ویلا ارزان قیمت در شمال به چه معناست؟

 

امروزه، از دلایل مهمی که متقاضان را به خرید ویلا در شمال مشتاق می کند، میتوان به گزینه سرمایه گذاری  پر سود آن اشاره کرد که از این رو طرفداران بسیاری پیدا کرده و به همین سبب میزان ساخت و ساز و رقابت در شمال کشور افزایش یافته، و به طبع با افزایش تقاضا با افزایش قیمت هم مواجه هستیم، و همانطور که می دانید قیمت خرید ویلا در مازندران در مناطق ساحلی و جنگلی در مقایسه با ویلاهای کوهپایه ای بیشتر می باشد.

قابل توضیح می باشد، در کنار این تقاضای بالا برای سرمایه گذاری در شمال، بسیاری از مشتریان به دنبال خرید ویلا ارزان هستند، ویلاهای ارزان قیمت، همیشه به این معنا نیست که کیفیت ساختمان بسیار ضعیف باشد، بلکه ارزان بودن ویلا به دلایل مختلفی بستگی دارد.

 

خرید ویلاهای ارزان قیمت

 


 

علت ارزان بودن ویلا:

 

1: نا امن بودن منطقه و مزاحمت

2: ساخت و ساز غیر قانونی

3: به علت فاصله و دور بودن از شهر و مراکز خرید

4: کلاهبرداری و مشکل حقوقی و مالی

5: اختلافات خانوادگی یا وراثت

6: جبران هزینه در کوتاه زمان ممکن توسط سازندگان

 

* در هنگام خرید ویلا در منطقه شمال هرگز نباید گول تبلیغات افراد منفعت خواه و مراکز غیر قانونی را بخورید، و باید محتاطانه تر عمل کنید،  یکی از مهمترین کلاهبرداری افراد سودجو جعل اسناد می باشد، و از اطلاعات کم و بی تجربگی سرمایه گذاران سوء استفاده می کنند و ویلاهایی که دارای سندی نا معلوم و یا با قولنامه های غیر قانونی به فروش می رسانند، و در پی  عدم خرید ویلا سند دار در واقع مالک قانونی ویلا نبوده و از بین رفتن سرمایه می باشد.

 

* از دلایل ارزانی ویلاها در شمال کشور، نا امن بودن و دور بودن از مناطق سکونت است، و در صورت عدم حضور ساکنین، وسایل به سرقت می رود.

 

* از دیگر دلیل ارزانی، مشکلات خانوادگی یا وراثت می باشد، که ویلا یا زمین توسط مالک اصلی بفروش نمی رسد، و یا به خاطر وراثت و بدون اطلاع بقیه اقدام به فروش میکند.

 

* نصب انشعابات آب، برق و گاز دزدی یکی دیگر از عوامل ارزانی ویلا می باشد، برخی سازندگان برای کم شدن هزینه، از همسایگان اطراف آب و برق دریافت می کنند، و به مشتری اطلاع نمی دهند و خریدار در آخر باید با پرداخت هزینه های بالا اقدام به دریافت کنتور آب و برق و ... کند.

 

 * دلیل بسیار مهم دیگری که در ارزانی ویلا موثر می باشد، ثبت متراژ اشتباه و دروغین می باشد، که صاحب ملک قسمتی از جاده یا زمین های اطراف را به خود ملک اصلی اضافه کرده و به فروش می رساند، که خریدار بعد از تحویل ملک یا ویلا دچار مشکلات می شود.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با مجموعه ویلا سفیر تماس حاصل فرمائید.

 

نوسانات قیمت ویلا

 


 

عوامل موثر بر قیمت ویلا در شمال:

 

آنچه که قیمت ویلا را بیش از هر چیزی تحت تأثیر قرار می دهد، مکان قرارگیری آن می باشد، و معمولا در مناطقی که آب و هوای بهتری به همراه شرایط و امکانات رفاهی مناسب تری وجود داشته باشد، قیمت ویلا به شدت افزایش می یابد، متریال و مصالح استفاده شده در ساخت بنا و میزان هوشمندی ویلا هم جزء عوامل موثر در قیمت است.

همانطور که اشاره کردیم استفاده از اثاثیه مدرن هم ناگزیر، در افزایش قیمت تأثیر گذار است، طراحی داخلی موجود در ویلا، همانند وضعیت اتاقها، سالن، و با توجه به متراژ و نحوه قرارگیری، همه تأثیرگذارند، و به طور کلی هر چه طراحی داخلی بهتر باشد قطعا قیمت ویلا به طبع گران تر می شود.

قابل توضییح می باشد نوساز و یا قدیمی بودن بنا هم از دیگر دلایل موثر می باشد، باید بدانید ویلاهایی که بر روی آن کار شده، و دارای آلاچیق، باربیکیو، استخر، آب نما، نورپردازی و ... می باشند، همه این إلمان ها بر روی قیمت گذاری تأثیر میگذارند.

چنانچه تمایل دارید از فایل های موجود در سایت، مانند خرید ویلا نوساز و خرید ویلا مدرن دیدن کنید پیشنهاد می کنم بر روی عبارت رنگی کلیک کنید.

 

ویلا به سبک نما مدرن

 


 

 ارزان ترین و گران ترین ویلاها در شهرهای مختلف شمال:

 

امروزه به گفته کارشناسان نور و چمستان در زمینه خرید و فروش ویلا جزء مناطق ارزان تر از دیگر مناطق موجود در شمال به حساب می آید، که به بررسی دلایل موجود میپردازیم:

 

1: راه های دسترسی به ویلاها، به خاطر جاده های نامناسب و آسفالت نبودن جاده ها، با مشکلات فراوانی به خصوص هنگام بارندگی و فصل سرما مواجه هستند.

2: به خاطر فاصله از دریا و ساحل و همچنین مراکز خرید و تفریحی، متقاضیان خرید ویلا زیاد رغبت خاصی به این مناطق ندارند.

3: از دیگر دلایل میتوان به عدم رشد و توسعه و همچنین شناخت کمتر این مناطق اشاره کرد.

4: به دلیل نداشتن سند و دوری از مرکز شهر و نا امن بودن منطقه، ویلاها از قیمت پایین تری برخوردار هستند.

و طبق توضیحات داده شده متل قو، نوشهر، رامسر، رویان عموماً به خاطر محیط و آب و هوای بکرش و دسترسی کامل به تمام تفرجگاه ها و مراکز خرید جزء مناطق گران برای خرید ویلا محسوب می شوند.

 برای مشاهده خرید ویلا در چمستان و خرید ویلا در رامسر روی متن رنگی کلیک کنید.

 

نمونه ویلا در متل قو

 


 

در کلام آخر:

پیشنهاد کارشناسان حقوقی املاک سفیر به شما همراهان این است که همیشه باید در خرید ویلا و ملک دقت کنید، چون عجله و بی تدبیری درهنگام خرید ویلا، منجر به ضرر مالی و هدر رفتن وقت و هزینه می شود، در خرید ویلاهای ارزان حتما به مهم ترین نکته که سند مالکیت می باشد دقت کنید، و برای اطمینان بیشتر در حوزه وراثت،انشعابات و متراژ در شورای شهر رسیدگی کنید و همچنین علاوه بر مشورت با  کارشناسان حقوقی و متخصص، می توانید با مراجعه به دهیاری و اهالی منطقه به تحقیق بپردازید. 

 

با آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزون.