تو این روزای بارونی پاییز، کمتر کسی پیدا میشه که دلش برای هوای خنک و نم شمال لک نزده باشه! جادههای سرسبز و جنگلهای مهآلود و رودخونههای پر سروصدا هر کسی رو جذب خودشون میکنن. روستاهای شمال ایران هر کسی رو که دیگه از شهرهای شلوغ و دودی خسته شده، برای خرید ملک و باغ و ویلا وسوسه میکنه. کیه که از راه رفتن داخل جنگل و صدای تکون خوردن برگها و آواز پرندهها و حس طراوت روی پوست بدش بیاد؟ بخاطر همینه که به ندرت جادههای شمال ترافیک نیست!

 هلومسر آمل

 

هلومسر، یکی از عروسهای سبز ایران!!

اگه دنبال این هستین که برای یک بار هم شده بوی تازگی رو حس کنید باید از آمل دیدن کنید. هلومسر، یکی از روستاهای خیلی قشنگ آمل هست که اتفاقا برای مجموعههای توریستی تفریحی و پارک جنگلی قشنگی که داره، معروفه. پارک جنگلی هلومسر 67 هکتار وسعت داره و از بزرگترین و شناخته شده ترین پارکهای جنگلی استان مازندرانه. این پارک جنگلی دلپسند امکانات زیادی مثل آلاچیق، کافی شاپ، نمازخونه، سرویس بهداشتی و وسایل بازی کودکان داره و همه مسافرا رایگان میتونن ازش بازدید کنن. همچنین این پارک رو به توسعه هست و هر روز، بخشهای جدید زیادی به این پارک اضافه میشه و زیبایی و جذابیت اون رو برای توریستها چند برابر میکنه.

هلومسر فاصله خیلی کمی با آمل داره و یعنی اهالی این روستا از نظر امکانات شهری تو مضیقه نیستن و خیلی راحت میتونن از شهر هر چیزی که میخوان رو تهیه کنن. همچنین این روستا یه راه دو کیلومتری خیلی باصفا داره که به امام زاده محمد ختم میشه. اهالی این منطقه عاشق این هستن که اول صبح و تو هوای خنک و دلچسب این مسیر رو پیاده روی کنن.

هلومسر یه مجموعه توریستی تفریحی معروف به نام اکسین لند هم داره که دید بینظیری به جنگلهای جاده هراز داره و در کل ارزش زمین و ویلاهای اطراف رو حسابی بالا برده.

در کل وقتی شما یک باغ ویلا تو این منطقه خریداری کنید، میتونید صبح پارک جنگلی هلومسر رو حسابی گشت و گذار کنید و از دیدن پرندهها لذت ببرید، ظهر از اکسین لند دیدن کنید و یک سر به ویلاتون بزنید و بعدش تا دریا که فاصله خیلی کمی با ویلا باغتون داره، رانندگی کنید، آب تنی کنید و تا شب هم برگردید.

 


 جلیکان کجاست و خرید ویلا در جلیکان چمستان


 

خرید ویلا هلومسر آمل

 

خرید ویلا و نکات قابل توجه آن

برای خریدن ویلا اول از همه باید به این توجه داشته باشید که هدف شما از این خرید چیه. اگر که ویلا رو برای گشت و گذار و زندگی یا سرمایه گذاری خریداری میکنید، باید به موقعیت مکانی ویلا دقت کنید. در این مورد میتونید از افراد متخصص در این حوزه مشاوره بگیرید و باغ ویلا مناسب خودتون رو انتخاب کنید. یک طبقه یا دو طبقه؟ دوبلکس یا تریپلکس؟ شهرکی یا غیرشهرکی؟ ویلاهای لوکس استخردار یا ساده؟ علاوه بر اینها شما باید به موارد دیگهای هم توجه کنید. مثل فونداسیون و پیریزی مناسب ویلا، عایق سرما و گرما، آبگیری و عایقبندی رطوبت، اسکلتبندی و ستونهای بتنی و ضد زلزله بودن ویلا. همچنین پیش خرید ویلا در شمال گزینههای خوبی پیش روی شما قرار میده و میتونید علاوهبر موقعیت مکانی، به ساخت و متریال ویلا هم نظارت داشته باشید تا همه چیز مطابق میلتون باشه. این طوری ضمانتهای پس از فروش هم شامل حالتون میشن و میتونید با خیال راحت از بودن در ویلاتون لذت ببرید.

 


 کمربندی جدید شمال یا همان امامزاده عبدالله کجاست


 خرید و فروش زمین، باغ و ویلا تو شمال کشور رونق زیادی داره و اینطوری شما میتونید بهترین ویلایی که مد نظرتون هست رو خریداری کنید.

 جنگل هلومسر آمل

 

سرمایه گذاری در شمال و هلومسر

این روزا مردم دنبال یک راه برای سرمایه گذاری امن میگردن تا بدون هیچ خطر و ریسکی پول و سرمایشون رو تو بلند مدت، چند برابر کنن. سرمایه گذاری روی زمین یا ویلا میتونه گزینه خیلی مناسبی باشه؛ چرا که امنه و ارزشش افت نمیکنه. علاوه بر این سرمایه گذار میتونه اون رو اجاره بده یا این که خودش آخر هفته ها یا تعطیلات، با دوستان یا خانواده بهش سر بزنه و لذت شمال بودن رو بچشه. وقتی هم که ارزش ویلا باغ به ارزش مد نظرش رسید، اون رو بفروشه و یه ویلا باغ لاکچری تر خریداری کنه.  از ویژگیهای خیلی عالی هلومسر برای سرمایه گذاری، تضمین سود اون در بلندمدت هست؛ چون طبق آمار، جمعیت این منطقه مدام در حال افزایشه و  بخاطر طرحها و پارک جنگلی بینظیری رو به توسعه‌ای که داره، هر روز توریستهای بیشتری رو جذب خودش میکنه و این یعنی افزایش ارزش باغ و زمین و ویلا تو اون منطقه و سرمایه گذاری امن!

 

راه اندازی کسب و کار در آمل و هلومسر

آمل به خاطر زمینها و شالیهای مرغوبی که داره از مهمترین شهرهای تولید کننده برنج به شمار میاد و بوی دل نشین برنج آمل رو از روی این کلمات هم میشه حس کرد! این شهر و مخصوصا روستای هلومسر دقیقا مرکز استان مازندران قرار گرفتن که دسترسی به شهرهای اطراف رو راحتتر کرده و بازار این منطقه رو پر رونقتر. این منطقه مملو از درختهای بلوط و افرا هست و گیاهان دارویی مختلف زیادی مثل کاسنی و گل گاو زبان و گل ختمی از این خاک حاصل خیز، بیرون میان. همه این ویژگیها باعث شده افراد زیادی هر ساله از جاهای مختلف ایران به این منطقه بیان، فقط برای اینکه لذت شالیکار بودن رو بچشن. الکی نیست که حتی میرزا کوچک خان هم این منطقه رو برای زندگی انتخاب کرده بود! هر کسی که به یک کسب و کار شیرین و لذت بخش علاقه داره، میتونه به این منطقه بیاد و با یک شالیزار نسبتا کوچک کار خودش رو شروع کنه. این کار هم سرمایه گذاری در شمال به حساب میاد و هم لذت بردن از بودن و نفس کشیدن در شمال.

 

خیلی از مردم، از راه رفتن کنار دریا و دراز کشیدن زیر آفتاب لذت میبرن و بودن در طبیعت و آب و هوای تمیز برای اونها خوشاینده. شمال ایران همه این موارد رو یک جا در اختیار خریداران ملک و زمین و ویلا میگذاره تا اونها هم یک جا سرمایه گذاری موفق، استفاده از آب و هوای مطلوب و لذت از زندگی رو تجربه کنن. تضمین این مطلب، خریداران بیشماری هست که هر ساله از داخل و خارج کشور به سمت شمال ایران جذب میشن.