دشت نور یک مجموعه توریستی تفریحی اقامتی است که در غرب جنگل نور در استان مازندران در زمینی به مساحت 40 هکتار در محیطی زیبا به فاصله 6 کیلومتری از دریا واقع شده است. از این دشت به عنوان نگین گردشگری مازندران یاد می­شود. این مجموعه توریستی تفریحی 3 فاز اقامتی دارد، فاز 1 و 2 ویلایی و فاز 3 آپارتمان­های شیک و لوکس می­باشد که این فاز در مجاورت دریاچه­ای به وسعت 4 هکتار و با بهره­گیری از تکنیک­های خاص معماری و فنی روز جهان با منظره زیبای کوه و جنگل در قالب چندین طرح و با متراژهای مختلف احداث شده است. این واحدها به صورت دوبلکس و فلت در برج­های 12 طبقه و بلوک­های 3 طبقه­ای ساخته شده­اند که همین امر موجب شده است فرصت مناسب برای سرمایه­گذاری ویژه­ در آنجا فراهم شود. استخر، هتل، دی­کلینیک، شاپینگ و رستوران و همچنین سالن همایش و سینما فازهای در حال برنامه­ریزی و آماده­سازی برای اجرا در این دشت می­باشند.

شهرک توریستی دشت نور

 

امکانات و خدمات دشت نور

   از امکانات و خدماتی که دشت نور دارد می­توان به مواردی همچون ماهی­گیری، زمین مینی گلف، دریاچه­ای به وسعت 4 هکتار، قایق سواری، باشگاه بدنسازی، زمین بسکتبال، باشگاه سوارکاری، کافی شاپ، زمین­های تنیس، زمین فوتبال کوچک، زمین فوتبال چمن، مجموعه اقامتی منحصر به فرد، زمین والیبال، سالن اسپا و ماساژ اشاره کرد. در ادامه به طور مختصر این امکانات معرفی شده­اند.

ماهی­گیری: چندین اسکله در دریاچه مجموعه دشت نور ساخته شده است و امکانات و شرایطی هم در نظر گرفته شده است تا مالکین بتوانند در اوقات فراغت خود ماهی­گیری کنند.

مجموعه سوارکاری: یکی دیگر از امکانات ویژه­ای که در دشت نور در نظر گرفته شده است مجموعه سوارکاری و اصطبل و مانژی به مساحت 2500 متر می­باشد که همراه با سایت سوارکاری ویژه کودکان با اسب­های پونی است. اصطبل به طرز خاصی طراحی شده است و ظرفیت نگهداری از 40 اسب در آن وجود دارد بنابراین ساکنین در صورت تمایل می­توانند اسب­های شخصی خود را از نقاط مختلف به مجموعه بیاورند و با سوارکاری در مانژ و مناطق جنگلی اطراف خاطره­ای شیرین برای خود رقم بزنند.

باشگاه بدنسازی: در طراحی باشگاه بدنسازی دشت نور از آخرین دستگاه­ها و فناوری روز دنیا استفاده شده است و این امکان را برای آقایان و بانوان فراهم کرده است تا در حین این­که زمانی را به استراحت می­گذرانند ساعاتی را هم به ورزش بپردازند.

دریاچه: در بخش شرقی سایت و در کنار دفتر مدیریت، آب­بندانی به وسعت 4 هکتار وجود دارد. این آب­بندان به عنوان محلی برای تفریح و ورزش مورد استفاده قرار می­گیرد حتی در اطرف دریاچه که سنگ فرش شده است می­توانید پیاده­روی و یا استراحت کنید. از دیگر امکاناتی که این آب­بندان دارد می­توان به اسکله­هایی اشاره کرد که می­توان در آن ماهی­گیری کرد.

زمین­های ورزشی: در مجموعه دشت نور امکانات ورزشی پرطرفداری وجود دارد که از این امکانات ورزشی می­توان به سه زمین تنیس، زمین فوتبال، زمین والیبال و زمین بسکتبال اشاره کرد.

اسپا و ماساژ: حضور در اسپای دشت نور تجربه متفاوتی را برایتان رقم خواهد زد چرا که دارای معماری ویژه­ای با حفظ ارتباط معناداری با عناصر طبیعت است. افزون بر این ترکیب متناسب نورپردازی و نیز موسیقی گوش نواز و مهم­تر از همه این­ها خدمات لوکسی که در اختیار شما قرار می­گیرد رضایتمندی شما را بیش از آنچه که خودتان تصور می­کردید فراهم می­کند. در این مجوعه علاوه بر بهره­مندی از امکاناتی که نام برده شد انواع ماساژهای آرامش­بخش و درمانی عرضه می­شود و حتی بانوان می­توانند از دیگر خدمات زیبایی و مراقبت­های پوستی که در این مجموعه در نظر گرفته شده است بهره ببرند.

کافی شاپ: کافی شاپ و رستوران کافه لومیر دارای مساحتی به وسعت 450 متر است که در مرکز بخش تفریحی ورزشی در مجاورت کلوپ سوارکاری، زمین­های تنیس، زمین­های مینی گلف، سالن بدنسازی و ... بر روی تپه­ای که 3000 متر مربع وسعت دارد قرار گرفته است. در کافی شاپ و رستوران مجتمع که دارای منویی ویژه است با بهترین نحو و با بهره­مندی از تازه­ترین مواد اولیه از مهمانان پذیرایی می­شود.

طراحی ویلا در دشت نور

 


نکاتی که در مورد ساخت ویلا در شمال باید بدانید


 

 

ویژگی معماری دشت نور چیست؟

 همان­طور که قبلا هم اشاره شد مجموعه تفریحی دشت نور در بخش غربی پارک جنگلی نور در فاصله 6 کیومتری دریا قرار دارد. قرار داشتن این دشت زیبا داخل پارک جنگلی نور و همسایگی آن با شالیزارهایی که در اطراف آن وجود دارد منظره­ای بی­نظیر را به وجود می­آورد که دیدن آن چشم هر بیننده­ای را می­نوازد. از دیگر ویژگی­هایی که این مجموعه دارد می­توان به نزدیکی آن با شهرهای توریستی نور و رویان و همچنین همسایگی با جاذبه­های توریستی از قبیل آبشار آب پری و لاویج اشاره کرد. افزون بر همه این­ها، باید گفت که این مجموعه در فاصله 50 کیلومتری از فرودگاه قرار دارد که این امر را می­توان یکی از مزایای دشت نور دانست.

خرید ویلا دشت نور

 


خانه های روستایی قدیمی و تبدیل آنها به کاخ ویلاهای عظیم چه تاثیری بر چهره شمال داشته است


 

 

خرید ویلا در نور

 شهرهای مازندران و گیلان که در شمال کشور واقع شده­اند بهترین گزینه ­ها برای خرید ویلا در شمال به حساب می­آیند. به ندرت می­توانید افرادی را پیدا کنید که دوست نداشته باشد در مجاورت این طبیعت زیبا اقامت کند. شهر نور که یکی از زیباترین شهرهای استان مازندران است دارای آبشارهای زیبا با مناظر دلنشین در دل طبیعت می­­باشد که چشمان هر بیننده­ای را نوازش می­کند. اگر به ورزش­هایی همچون طبیعت­گردی، کوهنوردی و صخره­نوردی علاقه­مند هستید به شما پیشنهاد می­کنیم شهر نور را انتخاب نمائید. اگر هم تصمیم به خرید ویلا در شمال دارید شهر نور می­تواند گزینه­ای عالی باشد چرا که خرید ویلا در نور این امکان را برای شما فراهم می­کند که بتوانید زندگی در طبیعتی زیبا را تجربه کنید. افزون بر این می­توانید ویلای ارزان قیمتی در نور خریداری کنید چرا که نور از مرکز استان دور است و در اغلب موارد این ویلاها سند ندارند و همچنین از امتیاز آب و برق هم محروم هستند. علاوه بر تمامی موارد فوق در این شهر ویلا با نام ویلاهای جنگلی فروخته می­شوند اما بایستی دقت کنید که این ویلاها مشکلات زیادی دارند، پس برای این­که بتوانید در این منطقه که فروش­های غیرمجاز در آن زیاد است ویلای مناسبی خریداری کنید با مشاور املاک باتجربه و معتمدی مشورت کنید تا بعدها با مشکلی مواجه نشوید.

 

خرید ویلا در نور