خرید ویلا در شمال و منطقه‌ی گردشگری آویدر

موقعیت مکانی دریاچه آویدر که به سد خاکی نیز شهرت دارد در مسیر جاده‌ی نوشهر به طرف شهر نور قرار دارد. فاصله این دریاچه از نوشهر ۲۵ کیلومتر و در فاصله ۱۰ کیلومتری از شهر رویان می‌باشد. این جاذبه‌ی گردشگری به عنوان یکی از مناطق پربازدید شهر نوشهر محسوب می‌شود، به طوری که سالانه مسافران و گردشگران بسیاری به این منطقه سفر می‌کنند. هم‌چنین سد خاکی در صلاح الدین کلا از توابع شهرستان نوشهر می‌باشد؛ که جهت تامین آب مورد نیاز زمین‌های زراعی و از امکانات رفاهی نظیر؛ آتش‌نشانی، بخشداری، داروخانه، بانک و... برخوردار است. چنین امکانات و شرایط آب و هوایی مناسب سبب شده است تا بسیاری از افراد اقدام به خرید ویلا در صلاح الدین ‌کلا کنند. بنابراین اگر شما نیز قصد خرید ویلا در شمال را دارید، می‌توانید با خرید ویلا در شهرهای شمالی مانند: نوشهر و رویان از این جاذبه‌ی گردشگری و نیز جاذبه‌های دیدنی و بکر دیگر بهره‌مند شوید.

خرید ویلا در شمال

خرید ویلا در شمال

 

تفریحات مهیج در دریاچه آویدر‌

علاوه بر وجود امکانات، خدمات رفاهی و گسترش آنها در اطراف آویدر، این امکان برای شما فراهم است تا از تفریحاتی مانند؛ ماهیگیری، اسب سواری، قایق سواری، دوچرخه سواری استفاده کنید. موقعیت قرارگیری این منطقه در میان جنگل‌های سرسبز در اطراف آن است بنابراین می‌توانید بعد یک قایق سواری مهیج در دریاچه برای لذت بردن از طبیعت اطراف آن به پیاده‌روی و عکاسی از طبیعت منحصر به فرد را برای شما فراهم کرده است.

 

بهترین زمان سفر به دریاچه آویدر‌

این جاذبه‌ی گردشگری از زیبایی‌های چشم‌گیری در تمام فصل‌های مختلف سال برخوردار است. اما دیدن طبیعت اطراف دریاچه به هزار رنگ و تابستانی سرسبز و خرم، این منطقه را دیدنی‌تر کرده است. در این میان نیز افرادی هستند که به خرید و فروش ویلا در شمال مشغول اند. می‌توان گفت علاوه بر وجود دریاچه آویدر، وجود جنگل سی‌سنگان با وسعتی پهناور و محیطی سرسبز برای این افراد و بازدید از دو جاذبه‌ی گردشگری که فاصله‌ای از یکدیگر ندارند بسیار جذاب باشد. صلاح الدین کلا یکی از مناسب‌ترین مناطق در میان شهرهای شمالی برای خرید ویلا و علاوه بر آن سرمایه‌گذاری می‌باشد. چرا که شما با کمی جستجو و برآورد قیمت ویلا در شمال به راحتی می‌توانید اقدام به یک سرمایه‌گذاری اثر بخش و پر بازده در صلاح الدین کلا در شهرستان نوشهر کنید.

 

مقالات پیشنهادی " سفیر ویلا " :

اهمیت و ارزش سرمایه گذاری با خرید ویلای ساحلی

موارد مهم بازسازی بعد از خرید ویلا در شمال‌‌

موارد مهم در فسخ قرارداد خرید ویلا در شمال ‌

ملک مشاع، ملک مفروز هنگام خرید ویلا در شمال‌

نکاتی درباره ی انتخاب محله ی مناسب برای خرید ویلا یا خانه