کناف در ویلاهای شمالی چه کاربردی دارد؟‌

در این مقاله قبل از شروع در مورد کناف و کاربردهای آن لازم است تا تعریف مختصری از کناف داشته باشیم. ‌ با وجود انواع مختلفی از کناف، شما می‌توانید نوع خاصی از آن را با توجه به شرایط اقلیمی، سلیقه و نیاز خود در ساختمان‌سازی انتخاب نمایید‌. علت نام‌گذاری کناف برای اولین بار توسط شرکتی با همین نام بود که تولید آن را به عهده داشت. قدمت این صفحه تقریبا ۸۰ سال می‌باشد که امروزه دارای فواید فراوانی است که شما می‌توانید هنگام خرید و یا حتی فروش ویلا در شمال شاهد آن در سقف برخی از ویلاها باشید.

 

انواع کاربرد کناف در امر ساختمان‌سازی‌

برای بازسازی بناهای قدیمی، کناف کاربرد ویژه‌ای دارد چرا که علاوه بر اینکه جزئی از مصالح خشک به شمار می‌رود، گزینه‌ی ایده‌آلی برای تغییر در سقف ساختمان می‌باشد. یکی از موارد قابل توجه در نصب کناف این است که بعد از نصب آن در سقف بدون نیاز به تخریب و یا بازسازی می‌توانید به صورت راحت به تعمیر تاسیسات ساختمان که در سقف قرار دارد، دسترسی داشته باشید‌. امروزه مورد توجه بودن کناف با در نظر گرفتن نیازهای جدید در صنعت ساخت و ساز سبب شده است تا علاوه بر گسترش آن استفاده از سیمان‌کاری کاهش یابد و اکثر معماران برای سقف‌های ویلا از کناف استفاده کنند.

 خرید ویلا در شمالخرید ویلا در شمال

 


خرید ویلا در شمال


 

 

توجه به کناف هنگام خرید ویلا در شمال‌

به علت وزن کم و قابلیت استفاده‌ی مجدد کناف، این دو مورد ذکر شده از ویژگی‌های بارز کناف در سقف ویلاهای شهر رویان می‌باشد. چرا که وزن کم از نمونه ویژگی‌های برتر است و نصب آن باعث می‌شود تا وزن سقف ۱۰ تا ۱۵ درصد کاهش پیدا کند. قابلیت استفاده مجدد نیز این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا کناف را در جاهای دیگر برای سقف ساختمان و ویلاهای خود در شمال استفاده نمایید. هم‌چنین دقت به ویژگی‌های بارز کناف در هنگام وقوع عوامل طبیعی، مانند زلزله کمک شایانی می‌کند و عوارض خیلی ناچیزی به دنبال دارد. علاوه بر ویژگی‌های عنوان شده، افزایش سرعت اجرای پروژه ساختمان‌سازی را نیز بالا می‌برد و سبب می‌شود تا ساختمان در بازه‌ی زمانی کوتاهی ساخته شود. برای اینکه به کناف‌ها آسیبی وارد نشود آنها را بسته‌بندی می‌کند. هم‌چنین اگر به هر دلیلی هنگام نصب کناف بین روکش آنها درزهایی را مشاهده کردید، می‌توانید به وسیله‌ی بتونه شکاف‌های ایجاد شده بر کناف را پر کنید و سپس عمل رنگ‌آمیزی را انجام دهید.

 

سخن پایانی

همان‌طور که در مورد کاربرد کناف در این مطلب گفته شد؛ در ادامه اینکه کلاف یک گزینه‌ی قابل توجه در امر ساختمان‌سازی برای سقف ویلای شهرهای شمال می‌باشد. چنانچه شما قصد دارید تا اقدام به خرید ویلا در شمال می‌نمایید، ویلاهایی که سقف آنها از کناف است را خریداری کنید. در برخی از شهرهای شمالی مانند: محمودآباد و نور و... سقف ویلاها از کناف ساخته شده است که می‌توانید اقدام به خرید ویلا در این مناطق نمایید.

 

 

مقالات پیشنهادی " ویلا سفیر" :

 

آشنایی با ویلاهای پیش ساخته

آشنایی با انواع نمای ساختمان‌ در شمال

برخورداری از محوطه‌ی سبز ویلای شمال در هنگام مسافرت

چرا باید کاغذ دیواری سه بعدی را انتخاب کنیم؟