موارد مهم بازسازی بعد از خرید ویلا در شمال‌‌

بازسازی یکی از عوامل حذف ‌ناپذیری هر ملک یا ویلایی می‌باشد. ساختمان‌ها بعد از مدت زمان طولانی بر اساس عوامل مختلفی دچار فرسودگی می‌شوند؛ اما به یاد داشته باشید که سن بنا معیار مناسبی جهت فرسودگی نمی‌باشد؛ چرا که بر اساس تحقیقات وزارت راه و شهرسازی در کشور ما اگر ساختمان ۳۵ سال باشد، به عنوان ملک فرسوده شناخته می‌شود که در مقابل کشورهای دیگر مانند انگلیس بنای ۲۰۰ سال ساخت به عنوان بنای فرسوده محسوب می‌رود. بنابراین می‌توان عمر مفید بنا را طبق مصالح و مواد اولیه به کار رفته، شرایط آب و هوایی و... بررسی نمود. چنانچه در مناطق مرطوب احتمال فرسودگی بر اساس رطوبت بالا می‌باشد.

موارد مهم بازسازی بعد از خرید ویلا در شمال‌‌

 

از عوامل لازم برای بازسازی ویلا در شمال

برای بازسازی بنای خود لازم است تا علاوه بر مجوز شهرداری برای بازسازی، اگر ملکی بین چند نفر مشترک است بهتر است که تمام اعضا رضایت خود را اعلام نمایند. ممکن است در این میان یکی از اعضا مخالف بازسازی باشد که در این صورت آن شخص می‌تواند این مسئله را به شورای حل اختلاف ارایه دهد. به این ترتیب شورای حل اختلاف با کارشناس رسمی دادگستری و بررسی‌های لازم را انجام می‌دهد تا اگر بازسازی برای افراد خطری به همراه نداشته باشد، می‌توانند ملک را بازسازی کنند. در این میان نیز افرادی که قصد بازسازی را دارند می‌توانند برای دیگر افراد مخالف بازسازی مسکن استیجاری برای آن‌ها تهیه کنند. بعد از پایان کار بازسازی افرادی که مخالف رودند باید نسبت به بدهی خود در بازسازی ملک را تسویه کنند و اگر توانایی پرداخت ان را نداشته باشند، شخصی که ملک را بازسازی کرده است می‌تواند حکم توقیف اموال و دارایی‌های شخص را از طریق دادگاه بگیرد.

افراد بسیاری با برآورد قیمت ویلا در شمال، ممکن است با وجود قیمت‌های بالا امکان خرید ویلا برایشان فراهم نباشد. بنابراین می‌توانند برای خرید ویلا در شمال از ملک‌های قدیمی بهره‌مند شوند و ویلا را با سلیقه‌ی خود بازسازی نمایند. این مورد یکی از گزینه‌های مناسب برای خرید ویلای ارزان با قیمت مناسب می‌باشد. چرا که مسئله‌ی بازسازی ویلا هزینه‌های کمتری نسبت به خرید ویلای نوساز در شمال به دنبال خواهد داشت. هم‌چنین دقت داشته باشید که ویلایی خریداری کنید که دارای اسکلت‌بندی مقاوم باشد در غیر این صورت بازسازی آن کاری بس بیهوده خواهد بود.

موارد مهم بازسازی بعد از خرید ویلا در شمال‌‌

 


خرید ویلا در شمال


 

 

کلام آخر

اگر قصد خرید و فروش ویلا در شمال به سبک قدیمی را دارید می‌توانید در شهرهای مختلف شمالی مانند: نوشهر و نور اقدام نمایید. چنانچه ویلای مورد سلیقه‌ی خود را انتخاب کردید می‌توانید با بازسازی آن به ویلای مورد نظر خود نزدیک شوید‌.

 

مقالات پیشنهادی " سفیر ویلا" :

 

ملک مشاع، ملک مفروز هنگام خرید ویلا در شمال‌

نکاتی درباره ی انتخاب محله ی مناسب برای خرید ویلا یا خانه

تا کنون با خرید ویلا در شمال سرمایه‌گذاری کرده‌اید؟

دلیل خرید ویلا در شمال منطقه محمود آباد

نکاتی که باید در خرید ویلا در شمال باید رعایت کرد