در دنیای امروز با توجه شرایط اقتصادی جامعه، تورم و.... سرمایه گذاری در شمال در حوزه های مختلف، یکی از روش های مناسب برای حفظ و چند برابر کردن ارزش پول است، و همچنین در حال حاضر خرید ویلا در شمال و یا ملک و املاک و... در شمال، به عنوان یکی از مناسب ترین، گزینه های پیشنهادی، در جهت سرمایه‌ گذاری می باشد، اگر جزو آن دسته از افرادی هستید، که به دنبال سرمایه گذاری در شمال می باشید، و اما بودجه مالی کمتری برای خرید املاک شمال دارید، پیشنهاد می دهیم، اقدام به خرید زمین اقساطی در چمستان نمایید.

 

لازم به ذکر می باشد که، خرید زمین اقساطی در بهترین موقعیت مکانی در چمستان، مازندران، یک فرصت بزرگ را برای یک سرمایه گذاری پرسود و طولانی مدت فراهم می کند، اما شرایط خرید زمین اقساطی در چمستان چگونه می باشد، در این مقاله مشاورین سفیر ویلا به آن می پردازد، با ما همراه باشید....

 

شرایط خرید زمین اقساطی در چمستان

 

در ابتدا باید بدانید که چمستان شهری کوچک در غرب آمل و شرق شهرستان نور است، و جزو منطقه ی جنگلی و توریستی محسوب می گردد، چمستان به دلیل موقعیت جغرافیایی، دارای روستاها و شهرک های بسیاری می باشد، که می توان به؛  گنج‌ یاب، افراسیاب‌ کلا، سلیاکتی، سرکاج، ایزخورده، کاردی‌ کلا، نصرت‌ آباد، سیدکلا، مرداب، حاجی‌ آباد، کردآباد، عباس‌ کلا، عبدالله‌ آباد، آهودشت، بهدشت، اناده، مرغنده، عرب خیل، نعمت آباد، کردآباد، ورازده، بلویج و.... اشاره نمود، هر یک از این روستاهای ذکر شده، دارای ویلا و زمین های بسیاری با متراژ و قیمت متقاوت و با بهترین امکانات آماده فروش می باشد، که شما می توانید با هر بودجه ایی که دارید، در چمستان ویلا و یا زمینی خریداری کنید.

 

یکی امتیازاتی که اغلب ویلا و زمین های موجود در چمستان، دارند، شرایط فروش به صورت نقد و اقساط می باشد، که این موضوع یکی از بهترین گزینه در جهت خرید زمین در چمستان محسوب می گردد، و زمانیکه وقتی در خرید و فروش ویلا و زمین در چمستان، می گوییم پرداخت اقساطی، منظور این است؛ که در این معامله امکان پرداخت به صورت نصف مبلغ نقد و مابقی اقساط می باشد، که طبق توافق بین خریدار و فروشنده وجود دارد.

 

خرید زمین اقساطی در چمستان برای افرادیکه بودجه کمتری دارند؛ توصیه می‌ شود، زمین هایی که به صورت اقساطی در چمستان به فروش می رسند، هیچ فرقی با دیگر زمین ها ندارند، فقط و فقط در نحوه ی پرداخت مبلغ با یکدیگر فرق دارند، معمولا شرایط خرید زمین اقساطی در چمستان به این صورت می باشد که؛ از خریدار 40 تا 50 درصد قیمت زمین را به صورت نقد درخواست می‌ کنند، سپس باقی مانده طی چند چک یک ماهه یا چند ماهه براساس توافق طرفین از خریدار دریافت می‌ گردد. 

 

شرایط خرید زمین اقساطی در چمستان

 

خرید زمین اقساطی تا سقف چند ماه میسر است؟

 

شرایط لازم، با توجه به خواسته ی فروشنده می تواند متفاوت باشد، و طبق توافق  معمولا، خرید زمین، در بازه ۴ الی ۱۲ ماه میسر است.

 

آیا با خرید زمین بصورت قسطی سند بنام خریدار ثبت می شود؟

 

خیر، باید بیان داشت، ثبت سند بنام خریدار در مواقعی میسر است که، آخرین قسط تعیین شده، پرداخت شده باشد.

 

 

نحوه خرید زمین اقساطی در چمستان

 عموما برای خرید زمین به صورت اقساطی باید مراحل زیر طی شود:

  1. مشخص کردن منطقه موردنظر برای خرید زمین
  2. بازدید کامل از زمین
  3. سنددار بودن زیمن
  4. اعلام شرط های موجود از طرف فروشنده برای پرداخت اقساط
  5. مشخص نمودن میزان بهره آن
  6. مشخص نمودن تعداد قسط های پرداختی
  7. مشخص شدن زمان تحویل گرفتن  زمین
  8. مشخص نوع کاربری زمین
  9. استعلام از مجوز ساخت و داخل بافت بودن ملک
  10. و...

 

شرایط خرید زمین اقساطی در چمستان

 

اگر به دنبال خرید زمین اقساطی در چمستان هستید، یکی از گزینه هایی که می توانید به آن توجه کنید، خرید زمین شهرکی در چمستان می باشد، همانطور که در متن فوق به آن اشاره شده است، شهرک های بسیاری در چمستان با بهترین امکانات و لوکیشن بینظیر وجود دارد، که خرید زمین جنگلی در یکی از این شهرک ها می تواند یک انتخاب هوشمند و درستی باشد، باید بدانید که با خرید زمین شهرکی می توانید ساخت و ساز را در آینده آغاز کنید،  زمین های شهرکی چمستان، ویوی ابدی به سمت کوهستان سرسبز دارد؛ حدود ۲۰۰ متر تا جنگل فاصله دارد و به راحتی پس از ۲۰ دقیقه می‌ توانید به ساحل دریا برسید، و این نشان دهنده ی موقعیت عالی زمین های موجود در چمستان می باشد، اغلب زمین های شهرکی چمستان، دارای سند مالکیت می باشد، در واقع زمانیکه شما اقدام به خرید زمین اقساطی در چمستان، می نمایید، می توانید از لحاظ سند دار بودن و قانونی بودن ملک، آسوده خاطر باشید، و اغلب زمین های چمستان دارای سند مالکیت، به صورت تک برگ، شش دانگ و... می باشند، و همچنین اکثر آن ها دارای کاربری مسکونی، و داخل بافت می باشند، که شما به راحتی می توانید اقدام به ساخت ویلا در زمین شخصی خود نمایید.

 

 

املاک سفیر ویلا با داشتن فایل های مانند زمین زراعی، زمین باغی، زمین مسکونی با انواع بافت های شهرکی یا مستقل در منطقه ی جنگلی نور و چمستان، برایتان قادر است، زمین های بسیاری با توجه به شرایط و علایق شما سروران گرامی ارائه دهند، اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که به تضمین آینده فرزندان خود اهمیت می دهید و بودجه مالی کمتری برای خرید املاک در شمال دارید، پیشنهاد می دهیم خرید زمین به صورت اقساطی در چمستان را حتماً بررسی کنید،  ارزش زمین های مازندران به تدریج افزایش پیدا می‌ کند، و لازم به ذکر می باشد، که با خرید زمین در چمستان، یک سرمایه گذاری با آینده روشن و بی دردسر را تجربه خواهید کرد، برای اطلاع کامل از زمین های موجود در چمستان با مشاورین سفیر ویلا همراه ما باشید، برای ارتباط مستقیم، با مجموعه ی سفیر ویلا، به بخش تماس با ما مراجعه کنید.

 

 

 

خرید زمین اقساطی در چمستان

 

 

مقالات پیشنهادی سفیر ویلا

مراحل گرفتن سند تک برگ 

مزایا و معایب خرید ویلا مبله در شمال را نام ببرید

مزایا و معایب خرید ویلا جنگلی و خرید ویلا ساحلی را نام ببرید

منطقه برند سعادت آباد نور کجاست و قیمت زمین و ویلا در سعادت آباد نور

برای خرید زمین یا خرید ویلا در شمال باید این نکات را بدانید

چه زمانی برای خرید زمین یا خرید ویلا در شمال؛ بهترین زمان می باشد؟

قیمت زمین های چمستان در سال 1402 از بافت زراعی تا بافت تجاری، متری چند؟

ارزان ترین شهرهای شمالی برای خرید زمین جهت ساخت و سکونت در شمال کدامند؟

مزایا و معایب خرید ویلا شهرکی و ویلا مستقل؛ ویلا مستقل بهتر است یا ویلا شهرکی؟