امروزه با توجه به اینکه متقاضیان خرید ویلا در شمال افزایش یافته است، ویلاهایی بسیاری در شمال، با مشخصات متفاوت، در سازه و در سبک های متفاوت طراحی و ساخته می شوند، خرید ویلا مبله در شمال، یکی از گزینه هایی می باشد، که می توانید در هنگام خرید ویلا در شمال، آن را در الویت قرار دهید، خرید ویلا مبله در شمال، دارای مزایا خاصی می باشد، که در این مقاله به آن اشاره می کنیم، با سفیر ویلا همراه باشید.

 

مزایا و معایب خرید ویلا مبله در شمال را نام ببرید

 

 

ویلا مبله یا فول فرنیش به چه معناست؟

 

فول فرنیش تلفظ عبارت انگلیسی Full Furnish است، فرنیش به تنهایی به معنای مبل و مبله کردن است، ویلا فول فرنیش و یا ویلای مبله، در واقع ویلاهایی هستند که، با تجهیزات زندگی و مبلمان کامل به مشتری فروخته می‌ شوند، در واقع برای ویلاهای فول فرنیش تمامی امکانات و تجهیزات زندگی اعم از؛ فرش، مبلمان، سرویس خواب، تلویزیون، لوازم آشپزخانه و..... فراهم شده می باشد، در واقع شما با خرید ویلا مبله و یا فول فرنیش، نیاز به تهیه هیچ گونه امکانات برای سکونت نمی باشید، موضوعی که باید بدانید این است که، ویلاهای فول فرنیش در شمال، در دو دسته مبله و نیمه مبله قرار گرفته اند، در ادامه به بررسی آن و تفاوت ها می پردازیم.

 

 

  • ویلای نیمه مبله

ویلاهایی که در شمال ساخته می شوند، هر یک دارای متریال عالی و مشخصات منحصر به فرد می باشد، از این سوی باید بدانید که ویلاهای نیمه مبله در شمال، در واقع دارای یک سری لوازم زندگی می باشد، در چنین ویلاهایی؛ لوستر، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و لوازم جانبی آن، شیرآلات در قسمت آشپزخانه و در سرویس‌ های بهداشتی و حمام نصب شده و همچنین آشپزخانه به کابینت، مجهز می باشد، از این سوی می‌ توان گفت این ویلا، نیمه مبله است، شما می توانید بعد از خرید ویلا نیمه مبله، برای تهیه دیگر وسایل مورد نیاز اقدام کنید، لازم به ذکر می باشد که  قیمت خرید ویلاهای نیمه مبله در مقایسه با خرید ویلا مبله در شمال ارزان تر است.

 

مزایا و معایب خرید ویلا مبله در شمال را نام ببرید

 

 

  • ویلای مبله

 

اکثر ویلاهایی که در شمال آماده ی فروش می باشند، به صورت غیر مبله می باشند، و اندک کمی از ویلاها به صورت مبله آماده فروش می باشند، از این سوی خرید ویلا مبله در شمال، بسیار پرطرفدار است، ویلاهای مبله دارای امکانات و وسایل شخصی به صورت کامل می باشد، که شما با خرید ویلا مبله به راحتی می توانید برای سکونت اقدام کنید، باید بدانید که به ویلاهایی مبله گفته می‌ شود که، تمام وسایل و تجهیزات برای آن تهیه شده است، برای مثال؛ انواع قفسه‌ ها، کمد، کابینت آشپزخانه، میز ناهارخوری، مبلمان، میز tv، فرش، تلویزیون، پکیج، کولر، بخاری، شوفاژ، پرده، تخت برای اتاق خواب، روتختی، پتو، بالشت، کشوی لباس و لوازم، میز آرایش، صندلی، لوسترها، سیستم روشنایی و سایر چیزهایی که در داخل ویلا برای زندگی باید وجود داشته باشد، در ساختمان قرار دارند، خرید ویلا مبله به آن دسته از عزیزانی که می خواهند، بعد از معامله سریعا برای سکونت اقدام نمایند، گزینه ی مناسبی برایشان می باشد، خرید ویلا مبله در شمال بی شک بهترین انتخاب محسوب می شود.

 

"لینک پیشنهادی"

خرید ویلا سند دار در شمال

خرید ویلا اقساطی در شمال

 

همانطور که گفته شد، ویلاهایی که به صورت مبله آماده ی فروش می باشند، فول امکانات با بهترین طراحی و... می باشند، نکته ایی که وجود دارد، و شما حتما باید به آن توجه کنید، قیمت ویلای مبله می باشد، ویلاهای مبله نسبت به ویلاهای غیر مبله و یا نیمه مبله گران تر می باشد، دلیل آن هم کاملاً واضح است، در واقع برای ویلاهای مبله، هزینه‌ های زیادی خرج شده تا زیبایی دکوراسیون داخلی فراهم شود، طراحی داخلی چنین ویلاهایی بسیار مدرن و لوکس می باشند، و تمام لوازم جانبی، اکسسوری دکوراسیون، مبلمان، تجهیزات و لوازم زندگی در داخل ویلا قرار دارند، به صورت اصولی انتخاب می شوند، بنابراین شما نه تنها برای خرید ویلا هزینه می‌ کنید بلکه در حال خرید لوازم و مبلمان هم هستید، از این سوی باید هزینه ی بیشتری پرداخت کنید.

 

مزایا و معایب خرید ویلا مبله در شمال را نام ببرید

 

مزایای خرید ویلای مبله در شمال

 

با خرید ویلای مبله در شمال می­توانید از مزایای زیر بهره ­مند شوید:

  • فرایند اسباب کشی، حمل و نقل و نیز سکونت برای خریدار آسان ­تر و سریع ­تر انجام می­ گیرد، در واقع از مزایای بزرگ خرید ویلا فول مبله یا فول فرنیش، صرفه جویی در زمان و پول می باشد و در این صورت مسائل مربوط به حمل و نقل و اسباب کشی بسیار آسان می شود.
  • با خرید ویلا مبله، دیگر نیازی به سیستم ­های برق کشی ساختمان، کابل کشی، خرید لوازم فلزی، خرید لوازم چوبی، خرید تأسیسات برقی و نصبیجات برای سرویس بهداشتی و حمام و آشپزخانه و... نیست.
  • طراحی و چیدمان دکوراسیون داخلی ویلا توسط افراد مجرب و معماران متخصص صورت گرفته، از این سوی طراحی داخلی چنین ویلاهایی بسیار منحصر به فرد می باشد.

 

معایب خرید ویلای مبله در شمال

 

  • همانطور که در متن فوق به آن اشاره شده است، قیمت ویلاهای مبله نسبت به دیگر ویلاها بیشتر می باشد، بنابراین برای خرید آن باید هزینه زیادی صرف کرد چرا که نسبت به سایر ویلاهای بدون اسباب و وسایل و مستقل بسیار گران است.
  • از آنجایی که در این نوع ویلاها تمامی اسباب و وسایل از قبل آماده شده است، در واقع خریدار با خرید ویلای مبله یا همان ویلای فول فرنیش، از نظر رنگ و سبک دکوراسیون حق هیچ گونه اختیار و انتخابی ندارد. 
  • ویلاهای مبله مشتریان کمتری نسبت به ویلاهای مستقل و بدون اسباب و وسایل دارند، چرا که افراد محدودی علاقه­ مند به خرید این نوع ویلاها هستند.

 

 مزایا و معایب خرید ویلا مبله در شمال را نام ببرید

 

 

در متن فوق سعی کرده ایم، اطلاعات کاملی راجب ویلاهای مبله در اختیار شما سروران گرامی قرار دهیم، اگر قصد خرید ویلا مبله در شمال را دارید، می توانید به تیم مجرب سفیر یلا که آماده خدمت رسانی به شما سروران گرامی می باشند، مراجعه کنید، در سایت معتبر سفیر ویلا فایل های بسیاری از ویلاهای مبله وجود دارد، برای مشاهده روی لینک مشخص شده کلیک کنید، و همچنین از طریق تماس با ما با تیم مجرب سفیر ویلا ارتباط مستقیم برقرار کنید.

 

 

 

"برای مطالعه بیشتر"

 

مزایا و معایب خرید ویلا جنگلی و خرید ویلا ساحلی را نام ببرید

منطقه برند سعادت آباد نور کجاست و قیمت زمین و ویلا در سعادت آباد نور

برای خرید زمین یا خرید ویلا در شمال باید این نکات را بدانید

چه زمانی برای خرید زمین یا خرید ویلا در شمال؛ بهترین زمان می باشد؟

قیمت زمین های چمستان در سال 1402 از بافت زراعی تا بافت تجاری، متری چند؟

ارزان ترین شهرهای شمالی برای خرید زمین جهت ساخت و سکونت در شمال کدامند؟

جنگل عالی کیا سلطان امام زاده عبدالله در مجاورت شهر آمل را بیشتر بشناسید