قیمت و خرید ویلا شمال به صورت نوساز‌

شمال کشور این خطه‌ی سرسبز، دارای مناطق طبیعی بی‌نظیر با آب و هوای پاک می‌باشد. اغلب افراد این منطقه را برای فرار از شلوغی و آلودگی شهر انتخاب می‌کنند تا اقامتی آرامش‌بخش را برای خود و خانواده رقم بزنند. زمانی این اقامت توام با آرامش و خاطرات خوش خواهد بود که افراد برای خود ویلایی اختصاصی و شخصی داشته باشند. امروزه اشخاص علاوه بر تفریحات در شمال کشور با خرید ویلا شمال قصد دارند تا سرمایه‌گذاری روی املاک این خطه‌ی همیشه سبز را داشته باشند.

عوامل مختلفی وجود دارند که تاثیر بسزایی بر روی قیمت‌ ویلاهای نوساز می‌گذارند. با این حال قیمت ویلاهای نوساز در شمال کشور با توجه به وجود دلایل گوناگون از قیمت ملک نوساز در شهرهای بزرگ ایران کمتر می‌باشد. به همین دلیل چنین امری سبب محبوبیت بیشتر خرید و فروش ویلا شمال به صورت نوساز شده است. به طوری که افراد بسیاری مشتاق هستند تا ویلایی برای خود در شمال داشته باشند تا ایام تعطیل سال را کنار طبیعت فوق‌العاده آن سپری کنند.

 

خرید ویلا شمال‌ و انواع مختلف آن

ویلاهایی که در شمال کشور ساخته می‌شوند، بسته به نوع و استفاده‌ی آن‌ها به چند دسته گوناگون تقسیم می‌شوند؛‌

  • ویلاهای جنگلی‌

اینگونه ویلاها همانطور که از نامشان مشخص است در دل جنگل قرار دارند. ویلاهای جنگلی بیشتر در مناطق بکر و طبیعت سرسبز شمال کشور ساخته می‌شوند. اغلب افراد به دنبال فضایی آرامش‌بخش برای استراحت و تفریح هستند؛ به همین دلیل ویلاهای جنگلی بسیار مورد استقبال افراد قرار گرفته است. این ویلاها با توجه به موقعیت مکانی که دارند، دسترسی به آن کمی دشوار است و دسترسی آن به شهر و مراکز خرید محدود می‌باشد. در هر صورت علاوه بر بکر بودن این منطقه قرارگیری این نوع ویلاها و هوای پاک آن، گزینه‌ی مناسبی برای افرادی است که قصد دارند اقامتی بلند مدت در شمال کشور داشته باشند. هم‌چنین قیمت ویلاهای نوساز به سبک جنگلی بسیار مقرون به صرفه‌تر از دیگر ویلاها می‌باشد.

 

خرید ویلا شمال به صورت نوسازخرید ویلا شمال به صورت نوساز

 

  • ویلاهای ساحلی‌

ویلاهای ساحلی از نمونه ویلاهایی هستند که موقعیت قرارگیری آن‌ها در حاشیه دریا در شمال کشور می‌باشد. عمده استفاده از این نوع ویلاها برای افرادی می‌باشد که شمال کشور را مقصدی برای تفریح و گذراندن اوقات فراغت انتخاب می‌کنند. ویلاهای ساحلی برخلاف ویلاهای جنگلی دسترسی آسان به مراکز خرید، امکانات شهری، مراکز دولتی، بیمارستان‌ها، جاده‌ها و اتوبان‌های اصلی، بازارها و... دارند. اما به دلیل آنکه تقاضا برای خرید ویلا شمال به صورت ساحلی بسیار بالا می‌باشد دارای قیمتی بالاتر از ویلاهای جنگلی است.

هم‌چنین اگر قصد سرمایه‌گذاری و خرید ویلای نوساز به صورت ساحلی را دارید، بهتر است قبل از هر اقدامی ویلا را بر اساس کیفیت مصالح ساختمانی و هزینه نگهداری آن مورد بررسی قرار دهید. لذا با توجه به شرایط اقلیمی شمال کشو و وجود رطوبت بیشتر در نواحی ساحلی باید از مصالح مرغوب برای ساخت ویلای ساحلی استفاده کرد تا در مدت زمان کم دچار فرسودگی نشود.

  • ویلاهای شهرکی‌

ساخت اینگونه ویلاها به صورت مجتمع و در یک زمین وسیع صورت می‌گیرد. ویلاهای شهرکی در حومه شهر و در میان ویلاهای مشابه ساخته می‌شود که دارای مزایای خوبی برای افرادی است که قصد دارند تا در فصل‌های خاصی از سال در آن اقامت داشته باشند‌. قیمت فروش ویلا شمال به صورت شهرکی بسیار کمتر از ویلاهای مستقل می‌‌باشد. امنیت ویلاهای شهرکی یکی از مسائل بسیار مهم این ویلاها می‌باشد. چرا که وجود نگهبان به صورت ۲۴ ساعته، امنیت خوبی را برای افرادی که ساکن چتین ویلاهایی هستند فراهم کرده است. علاوه بر آن اینگونا ویلاها چون به صورت انبوه ساختا می‌شوند از قیمت مناسبی نیز برخوردارند. بنابراین اگر قصد خرید ویلا شمال به صورت شهرکی را دارید می‌توانید روی چنین ویلاهایی سرمایه‌گذاری سودآوری داشته باشید.

خرید ویلا شمال

 


 آشنایی با نحوه سرمایه گذاری با خرید ویلا در شمال


 

خرید ویلا شمال

چه عواملی بر قیمت ویلاهای نوساز شمال کشور موثرند؟‌

موقعیت ویلا‌

اینکه ویلاهای نوساز در چه منطقه، شهر، استان ساخته شده‌اند بر قیمت ویلا بسیار تاثیرگذار است. برخی از شهرهای شمال کشور به دلیل جذب بالای مسافران و گردشگران مانند: نمک آبرود، چالوس، نوشهر و رامسر به دلیل تقاضای بالای افراد، ویلاهای نوساز دارای قیمت بیشتری می‌باشند. هم‌چنین ویلاهایی که در استان مازندران ساخته می‌شود، به دلیل وجود جاذبه‌های بی‌نظیر، نزدیک بودن به جنگل و دریا، دسترسی آسان به جاده‌های اصلی و مراکز دیگر بسیار گران‌تر از ویلاهای دیگر شهرهای شمال کشور می‌باشد.‌

علاوه بر استان مازندران، شهر گیلان نیز با وجود امکانات تفریحی عالی، جاذبه‌های عالی در بندر انزلی، منطقه آزاد تجاری و دیگر موارد ویلاهای نوساز از قیمت بالاتری برخوردار هستند. شهر زیباکنار نیز از مناطقی است که ویلاهای شهرکی در آن وجود دارد که علاوه بر تردد کم بسیار مورد استقبال افراد قرار گرفته است. به این ترتیب برای آن که بهترین خرید ویلا شمال به صورت نوساز با قیمت مناسب را تجربه کنید بهتر است هدف خود را از خرید ویلای نوساز مشخص کنید. اینکه برای تفریح یا سرمایه‌گذاری ویلا خریداری می‌کنید یا برای مهاجرت به صورت دائمی یا فصلی، همه به هدف و در نهایت انتخاب شما بستگی دارد.

 

شرایط آب و هوایی شمال‌

در مناطق مختلف شمال کشور بسته به نوع ویلا شرایط آب و هوایی مختلفی وجود دارد. به طوری که در فصل تابستان مناطق ساحلی دارای آب و هوای شرجی و گرم می‌باشد و برخلاف آن آب و هوا در مناطق جنگلی و کوهپایه‌ها معتدل و بسیار دل‌پذیر می‌باشد. هم‌چنین در فصل سرد سال با وجود بارش برف و باران دسترسی به مناطق جنگلی و کوهپایه‌ای بسیار سخت‌تر از مناطق ساحلی خواهد بود.

خرید ویلا شمال به سبک ساحلیخرید ویلا شمال به سبک ساحلی

 


 خرید ویلا در شمال تا 400 میلیون


 

 

 

مصالح ساختمانی مرغوب‌

کیفیت مصالح ساختمانی که برای ساخت ویلا از آن‌ها استفاده می‌شود در قیمت نهایی ویلا تاثیر بسزایی دارد. چرا که اگر از مصالح مرغوب برای ساخت ویلا استفاده نشود، با توجه به شرایط آب و هوایی و رطوبت شمال کشور ویلاها به مرور زمان دچار فرسودگی می‌شوند. بنابراین هر چه کیفیت مصالح به کار رفته بیشتر باشد، کمتر به بازسازی و تعمیر ویلا نیاز است.

 

امکان دسترسی و امنیت ویلا‌

در بخش قبلی گفته شد که ویلاهای ساحلی و شهرکی دسترسی خوبی به امکانات رفاهی، مراکز خرید، بازارها و شهرهای اصلی دسترسی آسانی دارند، اما ملاک فقط چنین ویلاهایینمی‌باشد چرا که برخی از ویلاهای که در ساحل و جنگل ساخته شده‌اند نیز دسترسی خوبی به امکانات دارند. هم‌چنین مبحث امنیت برای افرادی که به صورت فصلی و یا در دوره‌های مشخصی که در ویلاها اقامت دارند، ضروری و مهم می‌باشد.

 

سخن پایانی‌

سفر بخشی دل‌انگیز از زندگی تمام افراد را تشکیل می‌دهد، همین سفرها هستند که یک خاطره‌ی به یادماندنی را برای ما رقم می‌زنند. امروزه ساخت ویلاهای نوساز در شمال کشور رو به گسترش است. شما با خرید ویلا شمال می‌توانید بهترین اقامت‌ها را با توجه به سلیقه‌ی خود در شمال کشور تجربه کنید.