مشخصه‌ی ویلاهای گران قیمت چیست؟‌

امروزه ساخت و ساز انواع ویلا در شمال بسیار رونق گرفته است؛ به طوری که مورد توجه بسیاری از سرمایه‌داران نیز واقع شده است. بنابراین تنوع در ساخت ویلا و قیمت ویلا در شمال را در بازار و برای سرمایه‌گذاران فراهم کرده است. طراحی و ساخت برخی از ویلاها به صورت لوکس با شکل متمایزی گسترش یافته و اینگونه ویلاها در شمال بسیار چشم‌گیر و خاص می‌باشند. در ادامه قصد داریم مطالبی در مورد مولفه‌های انواع ویلاهای لوکس و گران قیمت را برایتان شرح دهیم.

ویلای گران قیمت

 


 آشنایی با نحوه سرمایه گذاری با خرید ویلا در شمال


 

 

 

مواد اولیه ساخت ویلاهای گران قیمت‌

در شهرهای مختلف شمالی به خصوص در غرب استان مازندران وجود دو جاذبه‌ی طبیعی جنگل و دریا سبب شده است تا ساخت ویلاهای جنگلی و ویلاهای ساحلی گسترش قابل توجهی پیدا کند. چنانچه قیمت ویلاهای ساحلی در مقایسه با ویلاهای جنگلی بیشتر می‌باشد. دلیل این امر استفاده از مواد و مصالح مقاوم در برابر رطوبت موجود در محدوده‌ی ساحل است‌. لذا برخورداری از نوع مصالح در ساخت اینگونه ویلاها َتاثیر بسیاری در قیمت ویلا نیز خواهد داشت. به طور مثال ویلاهای ساخته شده در شهر نور از چنین متریالی متناسب با شرایط آب و هوا ساخته شده‌اند که می‌توانید اقدام به خرید ویلا در شهر نور نمایید.

 

برخورداری از سنگ در ساخت ویلاها‌

در بعضی از ویلاهای گران قیمت چیزی که در وهله‌ی اول باعث جلب توجه افراد می‌شود، نمای ظاهر ویلا است که توسط انواع سنگ‌های متنوع بنا شده است. نوع سنگ به کار رفته در بخش‌های مختلف ویلا همچون: دیوار، نما، محوطه‌ی بیرونی و... در افزایش قیمت ویلا نیز بسیار تاثیرگذار است. از نمونه سنگ‌های به کار رفته در ساخت ویلاهای لوکس می‌توان به تراورتن، گرانیت و سند استون اشاره کرد.

خرید ویلا در شمال

خرید ویلا در شمال


عوامل اصلی تاثیرگذار بر محبوبیت خرید ویلا در شمال چیست


 

 

متراژ و مساحت ویلاهای گران قیمت‌

هر چه ویلاها مساحت بیشتری داشته باشند از قیمت بالایی نیز برخوردار هستند. معمولا متراژ زمین‌هایی که برای ساخت ویلای لوکس تهیه می‌کنند حداقل ۱۰۰۰ مترمربع است و بنایی که در آن ساخته می‌شود مساحتی حدود ۵۰۰ تا ۶۰۰ متر مربع می‌باشد. ویلاهای لوکس در شهر نوشهر نیز دارای متراژهای بالا است. هم‌چنین تعداد طبقات ویلاها نیز بر قیمت آنها نقش به سزایی دارد. عموما ویلاهای لوکس و لاکچری سه طبقه می‌باشند.‌

 

امکانات تفریحی موجود در ویلا

برخی از ویلاها با امکانات طبیعی: دریا، مناظر زیبای جنگل، رودخانه و...امکانات مصنوعی: جت اسکی، ساحل اختصاصی، انواع ورزش‌های آبی، قایق از یکدیگر متمایز می‌باشد. در این میان ویلاهای گران قیمت و لوکسی وجود دارند که از امکانات بی‌شماری همچون؛ دارای محوطه‌ و فضای سبز مزین شده با گل و گیاه، آبشارهای مصنوعی، برخورداری از زمین‌های اختصاصی، اسب‌سواری، تنیس و... در مقایسه با ویلاهای معمولی می‌باشد. هم‌چنین خرید ویلا در شمال و شهرهای اطراف آن مانند نوشهر سبب لذت‌بخش شدن سفر به شمال می‌باشد و باعث ایجاد انگیزه برای هر فردی در سفر به شمال می‌شود. بنابراین خرید و فروش ویلا در شمال در مقیاس کلان سبب سود آوری، رونق اقتصادی و افزایش سرمایه‌گذاری در بعضی از شهرهای شمالی شده است.

 

تعداد خواب مستر

علاوه بر عوامل گفته شده تعداد خواب مستر می‌تواند بر قیمت ویلاهای لوکس نقش به سزایی داشته باشد. چنانچه ویلاهای گران قیمت در شمال از ۵ اتاق خواب می‌باشد.

 خرید ویلا شمالمشاوره خرید ویلا در شمال

 

در این میان املاک سفیرویلا در منطقه‌ای که قصد خرید ویلا در شمال را دارید، می‌توانند با توجه به شناخت از منطقه و تجربه ی چند ساله در قیمت زمین در شمال برای خریدی موفق کمک شایانی کند.