با جاذبه‌های توریستی شهر نور بیشتر آشنا شوید!‌

یکی از شهرهای ساحلی استان مازندران شهر نور می‌باشد که در نزدیکی شهرهای محمود آباد، آمل و رویان واقع شده است. بهترین راه دسترسی شهر نور از تهران به وسیله‌ی جاده هراز و یا جاده‌ی زیبای چالوس می‌باشد. به این ترتیب مسیر رسیدن به این شهر آسان بوده و در این میان افرادی را علاقه‌مند به خرید ویلا در شمال کرده است. در ادامه‌ی این مقاله همراه ما باشید تا شما را با جاذبه‌های بی‌نظیر و دیدنی شهر نور آشنا کنیم.

 

پارک جنگلی کشپل

در مسیر روستای ییلاقی لاویج پارک جنگلی با وسعت تقریبا ۷ هکتار، با وجود گونه‌های مختلف گیاهی سرسبز خودنمایی می‌کند. طبیعت زیبای جنگل کشپل و سرسبزی درختانی نظیر: افرا، ممرز، بلوط و... سبب شده است تا سالانه مسافران و گردشگران بسیاری به بازدید از این منطقه‌ی خرم سفر کنند. داشتن امکانات رفاهی و خدماتی بسیاری چون؛ آلاچیق‌های چوبی، سرویس بهداشتی، زمین بازی کودکان، فروشگاه مواد غذایی، چشمه‌های آب معدنی و... در این پارک جنگلی امکان دسترسی آسان را برای افراد فراهم کرده است.‌

 

آب گرم لاویج

زمانی که قصد سفر به پارک جنگلی کشپل در شهر نور را دارید، می‌توانید از آب گرم لاویج که در انتهای آن واقع شده است بهره‌مند شوید. درمان دردهای مفصلی، رماتیسم، مشکلات پوستی و دیگر عارضه‌ها از نمونه خواص این آبگرم می‌باشد.

خرید ویلا در شمال و شهر نورخرید ویلا در شمال و شهر نور

کاخ تمیشان

بنایی با معماری منحصر به فرد در کنار دریا ممکن است نظر شما را به خود جلب کند. این کاخ به دوره‌ی پهلوی باز می‌گردد که تفرجگاه اشرف پهلوی بوده است.‌

 

پارک جنگلی نور

اگر در هنگام خرید ویلا در شمال به دنبال منطقه‌ای هستید که آرامش و سکوت را در آنجا تجربه کنید، محدوده‌ی پارک جنگلی نور به عنوان بزرگ‌ترین پارک جنگلی خاورمیانه گزینه‌ی مناسبی می‌باشد. داشتن فاصله‌ی کم از دریا می‌تواند یکی از ویژگی‌های این جاذبه‌ی گردشگری باشد که امکان دسترسی به دریا را نیز برای شما ایجاد می‌کند.

 

موزه گالری

در این موزه می‌توانید ۱۸۰۰ اثر هنری بی‌نظیر را تماشا کنید. هم‌چنین در اطراف این موزه امکانات رفاهی مانند؛ کافی‌شاپ، مرکز خرید و رستوران می‌باشد که در اختیار شما قرار دارند تا بتوانید از آن‌ها بهره‌مند شوید.

 

کلیسای آنتوان

موقعیت مکانی این کلیسا در شهرک ساحلی هایکاشن و متعلق به مسیحیان می‌باشد، که دارای بنایی به شکل هشت ضلعی با سقفی گنبد مانند است.‌

 

خرید و فروش ویلا در شمال، شهر نور

آبشار حرام او، دریاچه‌ی الیمالات و خانه‌ی تاریخی نیما یوشیج در بلده از دیگر جاذبه‌های دیدنی این شهر محسوب می‌شود. چنین جاذبه‌های گردشگری سبب شده است تا افراد بسیاری با تخمین قیمت ویلا در شمال، اقدام به خرید ویلا در شهرهای مختلف شمالی کنند. بنابراین با استعلام قیمت زمین در شمال می‌توانید اقدام به خرید ویلا در شهر نور نمایید و از جاذبه‌های گردشگری اطراف این شهر برخوردار شوید‌.

 

مقالات پیشنهادی " سفیر ویلا " :

تا کنون با خرید ویلا در شمال سرمایه‌گذاری کرده‌اید؟

دلیل خرید ویلا در شمال منطقه محمود آباد

نکاتی که باید در خرید ویلا در شمال باید رعایت کرد