لازم به ذکر می باشد، استان مازندران، در شمال ایران، یکی از بهترین و زیباترین منطقه در کشور محسوب می شود، و از جاذبه های گردشگری و تفریحی بسیاری تشکیل شده است که، همواره مورد شناخت، عموم‌ مردم قرار گرفته و سالانه توریست های بسیاری به این منطقه سفر می کنند، همانطور که در مقالات قبلی هم ذکر شد، این خطه، از شهرها و روستاهای مختلفی، تشکیل شده که، در کنار هم توانسته، استانی محبوب، و پر طرفدار را پدید آورد، یکی از این شهرهای توریستی و جنگلی، شهرستان سرسبز و زیبای آمل می باشد، باید بدانید که آمل دارای ۳۴۵ روستا با طبیعتی بی نظیری می باشد و هر سال پذیرای گردشگران زیادی از سراسر ایران می باشند.

 

شهرستان آمل در مرکز استان مازندران قرار دارد و از شمال به شهرستان محمودآباد، از شمال شرق به شهرستان فریدونکنار، از شرق به شهرستان بابل، از غرب به شهرستان نور و از جنوب به استان تهران محدود می‌ شود، مرکز این شهرستان شهر آمل است، این شهرستان با جمعیتی برابر با ۴۰۱۶۳۹ نفر جمعیت و ۳۰۷۴٫۴ کیلومتر مربع مساحت، دارای شش شهر آمل، رینه، گزنک، دابودشت، بابکان و امام‌ زاده عبدالله و پنج بخش مرکزی شامل؛ لاریجان، دابودشت، دشت سر و امام زاده عبدالله می باشد، شهر آمل واقع در جلگه مازندران و طرفین رود هراز با ارتفاع ۷۶ متر از سطح دریا در ۵۲ درجه و ۲۱ دقیقه طول شرقی و ۳۶ درجه و ۲۵ دقیقه عرض شمالی و در فاصله ۷۰ کیلومتری غرب ساری، ۱۸ کیلومتری جنوب دریای خزر و 6 کیلومتری شمال دامنه کوه البرز و ۱۸۰ کیلومتری شمال شرقی تهران قرار دارد.

 

روستای نوگردن و روستای سهری از روستاهای قدیمی و جنگلی آمل آشنا شوید

 

 قابل ذکر است، امروزه وجود آرامش و سکوت فوق العاده در محیط روستا، دسترسی آسان به فضا و‌ امکانات شهری و ویلا سازی بسیاری در این مناطق و.... روستاها مورد توجه اکثر سرمایه گذاران، خریداران ویلا در شمال و توریست های بسیار قرار گرفته است، در این مقاله مشاورین هلدینگ سفیر ویلا، قصد معرفی دو روستای زیبا و سرسبز آمل به نام؛ روستای سهری و روستای نوگردن به شما سروران گرامی دارند، ما را با نگاه گرمتان تا انتهای این آگهی همراهی کنید.

 

روستا سهری آمل

 

زمانی که از جاده هراز به سمت آمل حرکت می کنید، نرسیده به شهر آمل وارد کمربندی امامزاده عبدالله می شوید، و بعد از روستای اسکو محله در سمت چپ شما روستای سهری وجود دارد، این روستا در شهر آمل و در استان مازندران قرار گرفته است، این روستا پوشش گیاهی جنگلی دارد، و دقیقا چسبیده به ارتفاعات و ییلاقات آمل می باشد، که به سبب، موقعیت قرارگیری در محیط جنگلی، بسیار محیطی زیبا، و روح نواز است.

 

در این روستا زمین زراعی، کشاورزی و باغی و.... بسیاری وجود دارد، از این سوی شغل مردم این روستا دامپروری، کشاورزی و باغ داری  و.. می باشد، باید بدانید که به دلیل موقعیت عالی این روستا، دسترسی روستا به مرکز شهر، امکانات رفاهی و خدماتی و... بسیار راحت می باشد، برای دیدن این روستا بر روی نقشه، کلیک کنید.

 

روستای نوگردن و روستای سهری از روستاهای قدیمی و جنگلی آمل آشنا شوید

 

فاصله روستای سهری از تهران

سریع ترین و کوتاه ترین و بهترین مسیر، هم از لحاظ مسافت، هم از لحاظ ترافیک، و هم از لحاظ جاده سازی، جاده زیبای هراز می باشد، و مسافتی معادل 192 کیلومتر و در زمان  سه ساعت و 20 دقیقه طی می شود. 

شما در این مسیر بعد از اینکه جاده هراز را طی نموده اید؛ در 2 کیلومتری شهر آمل به منطقه هلومسر نزدیک خواهید شد؛ که از آنجا وارد کمربندی جدید امامزاده عبدالله می شوید، بعد از روستای اسکو محله در سمت چپ شما روستای سهری قرار دارد.

 

برای دیدن این مسیر روی نقشه، کلیک کنید.

 

 

روستای نوگردن آمل

 

شهر آمل، از جمله شهرهای شمالی است که، از نظر: تاریخی، تفریحی، گردشگری، صنعتی، و ... بسیار غنی می باشد، علاوه بر آن، همانطور که در متن فوق به آن بارها اشاره شده است، دارای روستاهای جنگلی بسیاری نیز می باشد، یکی دیگر از روستاهای سرسبز آمل، نوگردن می باشد، نوگردن، روستایی است از روستاهای آمل از توابع بخش مرکزی که در استان مازندران واقع شده است، این روستا در دهستان بالاخیابان لیتکوه قرار داشته و براساس آخرین سرشماری مرکز آمار ایران که در سال ۱۳۹۵ صورت گرفته، جمعیت آن ۴۰۲ نفر بوده‌ است، چنانچه بخواهیم، در خصوص موقعیت قرارگیری، این روستا بیان کنیم، باید به اطلاع شما بزرگواران برسانیم که، روستای نوگردن،یکی از روستاهای شهرستان آمل و در مسیر عبوری کمربندی جاده امام زاده عبدالله، واقع شده است، از این سوی دسترسی بسیاری راحتی به شهر آمل، چمستان و نور و... داشته است.

 

علاوه بر آن این روستا، با توجه به موقعیت جغرافیایی، به مناطق و جاذبه های گردشگردی و‌ تفریحی همچون: جنگلی زیبای آلشترود، آبشار سنگ درکا، پارک جنگلی هلومسر، امامزاده عالی کیا سلطان، امامزاده مظفر، تکیه، سنگ درکا و... دسترسی بسیار سریع و راحتی دارد، که شما با خرید ویلا در روستای نوگردن به راحتی می توانید به تماشای این جاذبه های گردشگری زیبا بپردازید.

 

 روستای نوگردن و روستای سهری از روستاهای قدیمی و جنگلی آمل آشنا شوید

 

فاصله ی روستای نوگردن از مناطق گردشگری اطراف

 

  • فاصله این روستا با پارک جنگلی 30 کیلومتر 
  • با ساحل نور  50 کیلومتر 
  •  با ییلاق لاویج  48 کیلومتر 
  • با جنگل واز  47 کیلومتر
  • با روستای ییلاقی جوربند 35
  • با دریاچه الیمالات  39 کیلومتر 
  • با جنگل هلومسر 10 کیلومتر
  • با بقعه امام زاده عبدالله 6 کیلومتر 
  • با دانشگاه شمال 4 کلیومتر 
  • با مجموعه اکسین 4 کیلومتر 

 

سرمایه گذاری با خرید ویلا و زمین در روستای سهری و نوگردن

 

همه ی ما می دانیم، خرید ویلا در شمال و خرید زمین در شمال یک انتخاب بینظیر می باشد، زیرا ارزش و قیمت زمین ها و ویلاها رشد بی سابقه ای در شمال داشته است، علاوه بر آنکه با خرید ویلا در شمال سکونت در یک منطقه عالی را تجربه خواهید کرد، یک سرمایه گذاری هوشمندی را نیز تجربه خواهید کرد، خرید ویلا و زمین در روستاهای جنگلی سهری و نوگردن به دلیل موقعیت جغرافیایی عالی و امکانات منحصر به فرد، پیشنهاد مشاورین سفیر ویلا به متقاضیان خرید ویلا و زمین و سرمایه گذاران می باشد، در واقع این روستاها به دلیل اجرای طرح هادی، جاده سازی، افتتاح کمربندی و ... رشد بی سابقه ای را در سال های آتی، در ویلا و زمین داشته است، لازم به ذکر می باشد که کمربندی امام زاده عبدالله باعث شده است، بسیاری از گردشگران برای کاهش مسافت و رفتن به نور از این مسیر استفاده کنند، و نیز این روستاها تقریبا نزدیک به شهرستان آمل قرار دارد، و فاصله کمی با امکانات تفریحی و رفاهی دارد، باعث شده قیمت زمین ها و ویلاها در این منطقه روز به روز افزایش یابد.

همچنین این روستا به جهت نزدیک بودن به پاسگاه آغوزبن و امامزاده عبدالله و نزدیک بودن انواع سوپرمارکت ها و درمانگاه و بیمارستان امام خمینی و دانشگاه غیرانتفایی شمال، مناطق گردشگری و تفریحی و....بسیار توریست پذیر بوده و امنیت بالایی دارد.

 

 روستای نوگردن و روستای سهری از روستاهای قدیمی و جنگلی آمل آشنا شوید


 

خرید ویلا در روستای سهری، و در روستای نوگردن اقدامی است که می توان آن را به، یک موقعیت مناسب، قلمداد کرد، اگر به دنبال خرید ویلا در شمال و خرید زمین در شمال یا خرید ویلا و زمین در روستای زیبای جنگلی سهری و نوگردن هستید، مشاورین حرفه ای و متخصص املاک سفیر ویلا با داشتن انواع ویلا ساحلی، ویلا جنگلی، ویلا دوبلکس، ویلا فلت، ویلا نیم پیلوت و... آماده خدمت رسانی و مشاوره رایگان به شما سروران و متقاضیان محترم می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.

 

 

بیشتر بخوانید؛

روستای میخران کجاست و خرید ویلا یا خرید زمین در میخران آمل 

روستای چالکیاده کجاست؟خرید ویلا یا زمین در چالکیاده آمل 

مزایا و معایب خرید ویلا شهرکی و ویلا مستقل؛ ویلا مستقل بهتر است یا ویلا شهرکی؟

خرید ویلا فلت ارزان قیمت در شمال از هلدینگ سفیر