باید بدانید که شمال کشور، از شهرهای جنگلی و ساحلی بسیاری تشکیل شده است، و به دلیل موقعیت جغرافیای عالی و آب و هوای فوق العاده، یکی از مناطق پرطرفدار می باشد، یکی از شهرهای جنگلی و توریستی شهرستان آمل می باشد، که شهرستان آمل از مناطق بسیار زیبا و خوش آب و هوای استان مازندران می باشد که، به خاطر آب و هوای خوب و همچنین مناطق و روستاهای بسیار زیبایی که دارد، مورد توجه و استقبال بسیاری از مسافران و گردشگران شده است و هر ساله مسافران زیادی به این منطقه ی زیبا در مازندران سفر می کنند و نهایت لذت را از این منطقه میبرند، شما با سفر به آمل، و یا خرید ویلا در آمل، به راحتی به شهرهای نور، محمودآباد، چمستان و... دسترسی خواهید داشت، باید بدانید که، روستاهای این شهر دارای جاذبه های دیدنی و آب و هوای معتدل و خوبی برخوردار می باشند، که گزینه ی مناسبی برای انتخاب در جهت خرید زمین و خرید ویلا می باشند، در این مقاله قصد معرفی یکی از روستاهای جنگلی و زیبای آمل، به نام چالی کیاده هستیم، با هلدینگ سفیر ویلا همراه باشید، تا با این منطقه سرسبز آشنا شوید...

 

روستای چالکیاده کجاست؟خرید ویلا یا زمین در چالکیاده آمل

 

معرفی جامع روستای چالیکیاده

 

همانطور که در متن فوق به آن اشاره شده است، در استان مازندران و در شهرستان آمل روستاهای جنگلی بسیاری وجود دارد، اغلب روستاها در منطقه امام زاده عبدالله آمل و در انتهای کمربندی امام زاده عبدالله که در سال های اخیر تاسیس شده است، قرار گرفته اند، که یکی از این روستاهای جنگلی و با طبیعت بکر و زیبا چالیکیاده می باشد، روستای چالیکیاده از روستاهای توریستی آمل می باشد، و نیز این روستا در دهستان بالا خیابان لیتكوه قرار داشته و بر اساس آخرین سرشماری مركز آمار ایران كه در سال ۱۳۹۵ صورت گرفته، جمعیت آن ۳۱۴ نفر بوده‌ است، دارای جمیعت بسیار کمی می باشد و به دلیل اینکه در سال های اخیر ساخت و ساز های ویلاهای بسیاری صورت گرفته است، افراد غیربومی بسیاری در این منطقه ویلا خریداری نموده اند، لذا بیشتر ساکنین آن افراد مهاجر می باشند.

 

روستای چالی کیاده دارای امکانات رفاهی و خدماتی و... می باشد، که شما برای تهیه امکانات اولیه نیازی نیست از روستا خارج شوید، از این سوی باید بدانید که این روستا دارای نانوایی، دبستان، مسجد، سوپرمارکت می باشد، و شما برای دسترسی به درمانگاه و پمپ بنزین باید با ماشین شخصی به کمربندی امامزاده عبدالله که فاصله ی دو دقیقه از آن قرار دارد، بروید و مایحتاج خود را خریداری کنید، همچنین باید بدانید که پاسگاه اغوزبن، پمپ بنزین نور، بیمارستان امام خمینی، دانشگاه شمال و... از امکانات نزدیک به روستای چالیکیاده می باشند.

 

 روستای چالی کیاده کجاست

 

مزایای خرید ویلا و زمین در روستای چالیکیاده

 

شهرستان آمل، یکی از بهترین منطقه برای خرید ویلا و خرید زمین محسوب می شود، هر یک از این روستاهای آمل، پتانسیل بالایی برای سرمایه گذاری دارا می باشد، اگر شما با خرید زمین یا ویلایی ارزان در شمال کشور به دنبال سرمایه گذاری هستید، قطعا خرید زمین در آمل و یا خرید ویلا در آمل، گزینه ی مناسبی می باشد، زیرا قیمت ویلا و زمین در آمل، و روستاهای آن بسیار مناسب می باشد، و ارزش ملک روزانه در حال افزایش می باشد، اغلب افرادی که به دنبال خرید زمین ارزان قیمت و یا خرید ویلا ارزان قیمت هستند، مشاورین سفیر ویلا، خرید زمین و ویلا در روستای چالیکیاده را پیشنهاد می دهند.

 

لازم به ذکر می باشد که، این روستا به دلیل کم جمیعت بودن و شناخته نبودنش برای اکثر افراد و به دلیل دارا بودن طبیعت جنگلی بکر، یک منطقه آرام و ساکتی می باشد، از این سوی روستای چالیکیاده می تواند انتخاب بسیار عالی برای افرادی که به دنبال منطقه آرام و ساکتی هستند، باشد.

روستای چالیکیاده به افرادی پیشنهاد می شود که می خواهند در منطقه ای از شمال ویلا یا زمین بخرند که به همه ی امکانات رفاهی دسترسی مناسب داشته باشد، و همچنین به تهران بسیار نزدیک باشد، پس شما با خرید زمین در چالیکیاده و یا خرید ویلا در چالیکیاده می توانید به شهرهای اطراف، مراکز خرید و رفاهی، مناطق گردشگری و تفریحی و.... دسترسی داشته باشید.

 

 روستای چالیکیاده کجاست

 

فاصله روستای چالیکیاده با تهران

همانطور که قبلا گفته شد این روستا، جزو منطقه ی جنگلی آمل محسوب می شود، همانطور که آمل دسترسی راحتی به تهران دارد،  روستای چالیکیاده نیز به تهران دسترسی راحتی دارد، و به دلیل اینکه روستای چالیکیاده در مجاورت کمربندی تازه تاسیس شده امام زاده عبدالله قرار دارد، در نتیجه نزدیک ترین راه برای رسیدن به این روستا از تهران، از طریق جاده زیبای هراز می باشد، و شما زمانی که مسیر جاده هراز را طی کرده اید، قبل از اینکه وارد شهر آمل شوید، وارد کمربندی امامزاده عبدالله شده و قبل از اداره زندان در سمت چپ شما وارد فرعی می شوید، و از آنجا خود را به روستای چالیکیاده می رسانید، روستای چالیکیاده از شمال به روستای دیورز از جنوب به روستای تلیران از شرق به کمربندی امامزاده عبدالله و اداره زندان و از غرب به روستای ورامده همسایه می باشد، در ادامه به فواصل این روستا با منطقه های اطراف می پردازیم.....

 

 فاصله تهران با روستای چالیکیاده از طریق مسیر جاده هراز 195 کیلومتر در 3 ساعت و 32 دقیقه می باشد.

همچنین فاصله این روستا با پارک جنگلی کشپل  24 کیلومتر در 30 دقیقه، با ییلاق لاویج  42 کیلومتر در 1 ساعت، با جنگل واز 19 کیلومتر در 20 دقیقه، با روستای ییلاقی جوربند 26 کیلومتر در 30 دقیقه، با روستای ییلاقی گزنا سرا 56 کیلومتر در 1 ساعت و نیم، با دریاچه الیمالات  31 کیلومتر در 50 دقیقه، با جنگل هلومسر 10 کیلومتر در 20 دقیقه، با بقعه امام زاده عبدالله 6 کیلومتر در 11 دقیقه، با دانشگاه شمال 4 کیلومتر در 20 دقیقه، با روستای ییلاقی فیلبند 60 کیلومتر در 1 ساعت و 40 دقیقه، با مجموعه اکسین 14 کیلومتر در 20 دقیقه، با بیمارستان امام خمینی (ع) 2 کیلومتر در 4 دقیقه، با نزدیکتری کیلومتر در 2 دقیقه و.... فاصله دارد.

 

سعی کرده ایم، در این مقاله به معرفی روستای زیبای چالیکیاده بپردازیم، امیدوارم با خواندن این مطالب با این روستا آشنا شده باشید، اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر هستید، کافیست با مشاورین مجرب سفیر ویلا، ارتباط مستقیم برقرار کنید، برای تماس با هلدینگ سفیر به بخش تماس با ما مراجعه کنید.

 

روستای چالیکیاده کجاست

 

"برای مطالعه بیشتر"

مزایا و معایب خرید ویلا شهرکی و ویلا مستقل؛ ویلا مستقل بهتر است یا ویلا شهرکی؟

خرید ویلا فلت ارزان قیمت در شمال از هلدینگ سفیر