ویلاهای بسیاری در شمال، با طراحی متفاوت و در سبک مختلف، ساخته می شوند، اکثر ویلاها در شمال، یا به صورت شهرکی می باشند، یا مستقل!

از سبک های رایج ویلا در کشور، ویلاهای مستقل و ویلا های شهرکی پر مخاطب تر می باشند، و هر یک خصوصیات بخصوص خود را به دنبال دارند، مشاورین هلدینگ سفیر، در این مقاله، به معرفی مزایا و معایب ویلاهای مستقل و شهرکی می پردازد، با ما همراه باشید.

 

ویلا شهرکی چیست؟

مزایا و معایب ویلا شهرکی چه می باشد؟

ویلا مستقل چیست؟

مزایا و معایب ویلا مستقل چه می باشد؟

ویلا مستقل بخریم یا ویلا شهرکی؟

 

مزایا و معایب خرید ویلا شهرکی و ویلا مستقل: ویلا مستقل بهتر است یا ویلا شهرکی؟

 

ویلای شهرکی چیست؟

به مجموعه ویلاهایی که در داخل یک محدوده معدود، در سازه و طراحی یکسان ساخته می شوند، ویلاهای شهرکی گفته می شود، ویلای شهرکی نسبت به ویلاهای معمولی موجود در شمال کشور متفاوت است، اغلب شهرک ها، دارای مشاعاتی همچون؛ پارک، استراحتگاه، نگهبانی 24 ساعته، گیت ورودی، خیابان بندی اصولی، قوانین و مقررات خاص و.... می باشد، باید بدانید که  معمولاً این ویلاها توسط یک شرکت یا و دفاتر مهندسی و... ساخته می‌ شوند و در نهایت به خریداران واگذار می‌ شوند، شهرک ها مزایای خاصی دارند که، با توجه به این موارد، مورد توجه بسیاری از افراد و خریداران قرار گرفته است که، به صورت زیر می باشد؛

 

 
  • امنیت بالا: ویلای شهرکی از لحاظ امنیتی در سطح بسیار بالایی قرار دارد و این امنیت حتی می‌ تواند از ویلاهای مستقل یا شخصی ساز بیشتر باشد، اغلب شهرک ها دارای سیستم نگهبانی می باشد که  به صورت 24 ساعته از ویلاها و شهرک محافظت می کند، و نیز مجموعه نگهبانی نهایت تلاش خود را به کار می‌ گیرند که از ورود افراد ناشناس به محوطه شهرک جلوگیری کنند.

 

  • قیمت بهتر:  باید بدانید که شرکت‌ های سازنده ویلای شهرکی به دلیل حجم مصرف بالا مصالح ساختمانی، محصولات اولیه خود را به صورت عمده تهیه می‌ کنند، از این سوی هزینه تهیه این مواد برای آنها بسیار مناسب تمام می‌ شود، بنابراین، قیمت این ویلاها نسبت به ویلاهای مستقل و شخصی ساز بسیار پایین تر می باشد، و اغلب افرادی که به دنبال خرید ویلا ارزان قیمت هستند، مشاورین سفیر ویلا، خرید ویلا شهرکی را پیشنهاد می دهند. 

 

  • اطمینان از منابع آب، برق و گاز: داشتن انشعابات لازم اعم از؛ آب، برق، گاز از ارکان مهمی می باشد که حتما برای خرید ویلا در شمال، باید به این موضوع توجه نمایید، در واقع تأمین امکانات اولیه مانند آب، گاز و برق برای یک ویلا بسیار مهم است، ویلاهای شهرکی اغلب تمامی انشعابات را دریافت می نمایند، و شما می توانید با خیال آسوده اقدام به خرید ویلا شهرکی نمایید.

 

  • کیفیت زمین و ساختمان ویلا: ساخت ویلا به صورت شهرکی و مجتمع در کنار هم، نیاز به رعایت برخی نکات استاندارد دارد، در واقع شرکت هایی که این شهرک ها را احداث می کنند، نمی توانند با توجه به هزینه ای که برای ساخت ویلا می کنند، ویلایی با کیفیتی پایین بسازند، از این سوی می توانید آسوده خاطر باشید که ویلاهایی که در شهرک ساخته می شوند، از متریال عالی و با کیفیت و در زمین های استاندارد طراحی و ساخته می شوند. 
 

اگر قصد خرید ویلای شهرکی دارید، باید در مورد قیمت، اسناد و مدارک رسمی و امکانات و.... تحقیق نمایید، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این ویلاها باید با مشاورین مجرب سفیر ویلا ارتباط مستقیم برقرار کنید، تا با ویلاهای شهرکی بیشتر آشنا شوید، برای ارتباط مستقیم با هلدینگ سفیر کلیک کنید.

 

مزایا و معایب خرید ویلا شهرکی و ویلا مستقل: ویلا مستقل بهتر است یا ویلا شهرکی؟

 

ویلا مستقل

 گاهی اوقات افرادی که قصد دارند، ویلایی در شمال داشته باشند، ممکن ملکی را خریداری نمایند، و سپس اقدام به ساخت ویلا در ملک شخصی خود نمایند، در واقع ویلای مستقل به گونه ای است که سازنده در زمینی که خریداری کرده است، ویلای مورد نظر خود را احداث می کند، همچنین می توان گفت که؛ این نوع از ویلا ها معمولا در خارج از شهرک ها و در حومه شهر به صورت مستقل وجود دارند، ویلاهای مستقل دارای ویژگی های خاصی می باشند که، برخی از خصوصیات این ویلا سبب شده که مخاطب های خاص خود را داشته باشد، اغلب افرادی که به رعایت کردن قوانین شهرک ها، زندگی در یک محیط محدود و... علاقه مند نیستند، ویلاهای مستقل گزینه ی مناسبی برایشان می باشد، در ادامه به معرفی مزایای ویلاهای مستقل می پردازیم.....

 

  • یکی از ویژگی های منحصر به فردی که ویلاهای مستقل دارند، متریال ساخت آن می باشد که، بسیار با کیفیت و عالی می باشد، در واقع  یکی دیگر از دلایلی که این ویلا ها را در نوع خود، ممتاز کرده است این می باشد که سازنده ویلاهای مستقل، متمرکز بر ساخت یک ویلا بوده است، از این سوی از مصالح با کیفیت برای ساخت آن استفاده می گردد.

 

  • معمولا متراژ ویلاهای مستقل بسیار بزرگتر از دیگر ویلاها می باشد.

 

  •  از مزایای ویلاهای مستقل این است که، در زمینه ی انتخاب متریال می باشد که می توانید مطابق میل و سلیقه ی خود، مصالح، نمای ساختمان، طراحی داخلی، امکانات ویلا اعم از؛ استخر، سونا، جکوزی، روف گاردن و... را انتخاب کنید.

 

 

در واقع یک از موضوعاتی که باید به آن اشاره کنیم، امنیت ویلاهای مستقل می باشد، باید بدانید که امنیت ویلاهای مستقل و شخصی ساز بر عهده مالک خواهد بود، در واقع می توانید با تعبیه دوربین مدار بسته و درب های ضد سرقت امنیت را تا حد زیادی تامین کنید، در سایت سفیر ویلا، فایل های بسیاری از ویلاهای مستقل که در شمال آماده فروش می باشند، وجود دارد، اگر قصد خرید ویلا مستقل را در شمال دارید، رو لینک مشخص شده کلیک کنید.

 

 مزایا و معایب خرید ویلا شهرکی و ویلا مستقل: ویلا مستقل بهتر است یا ویلا شهرکی؟

 

ویلا شهرکی یا ویلا مستقل؟

 

در متن فوق، به جزئی از خصوصیات و مزایا ویلاهای مستقل و ویلاهای شهرکی پرداخته ایم، بدین ترتیب می توان بیان داشت که، از نظر ابعاد و اندازه، ویلاهای شهرکی کوچک‌ تر از ویلاهای مستقل هستند، و ویلاهای مستقل، در یک محیط محدود خلاصه نمی شود، و و از فضای آزاد تری برخوردار می باشد، اما  تراکم ویلاهای شهرکی در یک محدوده می باشد، و نیز امنیت ویلاهای شهرکی بیشتر از امنیت ویلاهای مستقل خواهد بود، همچنین قیمت ویلاهای شهرکی کمتر از ویلای مستقل است، اما باید این موضوع را در نظر بگیرید که، قیمت گذاری هر یک از این ویلاها، بستگی به نوع سازه، نوع منطقه، امکانات ویلا و... دارد، همچنین باید در نظر داشت که امنیت، در ویلا شهرکی تضمین شده تر از ویلای مستقل است، نکته ایی که باید بدانید این است، حتما باید قبل از انجام معاملات، از مشاورین املاک در خواست مشاوره و کمک کنید، و عوامل مهم و تاثیر گذار مانند؛ اسناد و مدارک رسمی اعم از؛ سند شش دانگ، تک برگ و... مجوز ساخت، بافت مسکونی نوع کاربری، نوع سازه، لوکیشن ویلا و قیمت ملک، ارزش ملک و منطقه و.... را مورد بررسی قرار دهید، برای اینکه یک انتخاب درست و بدون دردسری را در شمال تجربه کنید، کافیست با تیم مجرب سفیر ویلا ارتباط برقرار کنید، تا شما را در این مسیر راهنمایی کنند، برای ارتباط مستقیم با هلدینگ سفیر به بخش تماس با ما مراجعه کنید.

 

مزایا و معایب خرید ویلا شهرکی و ویلا مستقل: ویلا مستقل بهتر است یا ویلا شهرکی؟

 

 

بیشتر بخوانید؛ 

خرید ویلا فلت ارزان قیمت در شمال از هلدینگ سفیر