سوالات متداول!

ویلا فلت چیست؟

ویژگی ویلاهای فلت چه می باشد؟

مزایا و معایب خرید ویلا فلت چیست؟

آیا ویلا فلت جزو ویلاهای ارزان قیمت محسوب می شود؟

از کجا ویلا فلت ارزان قیمت بخریم؟

تفاوت ویلا های فلت با سایر ویلاها در چیست؟

 

برای دریافت پاسخ سوالات، با ما همراه باشید....

 

خرید ویلا فلت ارزان قیمت در شمال از هلدینگ سفیر

 

باید بدانید که ویلاها در شمال از لحاظ ساختمانی و نوع سازه در اشکال متفاوتی طراحی و ساخته می شوند، و بیشتر در سبک های فلت، نیم پیلوت، دوبلکس، تریبلکس دیده و شناخته می شوند، و با توجه به اینکه شمال کشور، از لحاظ موقعیت جغرافیایی یکی از مناطق پرطرفدار و پرمتقاضی می باشد، از این سوی ویلاسازی و خرید و فروش ویلا در شمال بسیار رایج شده است، با این وضعیت، ویلاهای بسیاری در شمال، در سازه های متفاوت، با قیمت مختلف و.... در شمال آماده فروش می باشند، یکی از ویلاهای پرطرفدار، ویلاهای فلت می باشد، ویلاهای فلت دارای ویژگی و مزایا و معایب خاص و منحصر به فرد می باشد، که در ادامه به آن می پردازیم....

 

ویلا فلت و یا ویلا همکف در معماری و طراحی به ساختمانی گفته می‌ شود که، تنها یک طبقه و یک سقف دارد، یعنی هیچ سقف مشترکی با بخشی دیگر ندارد و خود نیز سقف مشترک نیست، همچنین فلت (flat) به معنای همسطح، صاف و هموار و در واقع سطحی که با هیچ نقطه ای از خودش اختلاف سطح ندارد، گفته می شود، ویلاهای فلت دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد، که عبارتند از؛

 

  • ویلا فلت سازه ای است همکف با متراژ حداقل 80 متر  تا 110 متر، که حداقل دارای 2 اتاق خواب می باشد.
  • طراحی ویلا فلت به گونه ای است که حداکثر اختلاف سطح آن با زمین یک متر است.
  • ویلا همکف یا ویلای یک طبقه، بیشتر برای خانواده‌ های کم جمعیت سه الی چهار نفر مناسب است.
  • با توجه به اینکه ویلای فلت دارای یک طبقه می‌ باشد، در نتیجه شما هزینه کمتری را صرف مواد و مصالح، دستمزد کارگر و.... خواهید کرد، از این سوی هزینه مصرفی چنین ویلاهایی نسبت به ویلاهای دوبلکس و... کمتر می باشد.
  •  همچنین مدت زمان اجرای نهایی کار کمتر می باشد.

 

خرید ویلا فلت ارزان قیمت در شمال از هلدینگ سفیر

 

 

  • هزینه طراحی و ساخت ویلای فلت از ویلا دوبلکس بسیار کمتر است و نیاز به خرید متریال زیادی ندارد.
  •  ویلا فلت به فضای بیرون مثل حیاط دسترسی بهتری دارد، از این سوی حمل و نقل و رفت و آمد، برای افراد مسن بسیار راحت تر و کم درد سر می‌ باشد.
  • هزینه های ساخت یک ویلا فلت با توجه به منطقه و مکان ویلا، مصالح کار شده، موقعیت زمانی و سایر المان‌ ها متفاوت است.
  • ویلاهای فلت، جزو ویلا ارزان قیمت محسوب می شود، بنابراین با توجه به شرایط اقتصادی و قدرت خرید عمومی‌ مردم، استقبال نسبتا خوبی از ویلا فلت می‌ شود.
  • امکان طراحی نمای کاملا شیشه ای برای ویلا فلت وجود دارد.
  • مصرف برق کمتر
  • هزینه پایین سیستم های سرمایشی
  • و...

 

خرید ویلا فلت ارزان قیمت در شمال از هلدینگ سفیر

 

خرید ویلا ارزان در شمال یکی از جملاتی است که بارها و بارها توسط کاربران و متقاضیان خرید ویلا در شمال، جستجو می‌ شود، باید بدانید که ویلاها ممکن بنا به دلایلی ارزان قیمت باشند، برای مثال؛ ویلاهای ارزان ممکن است به دلایلی هم‌ چون فاصله زیاد و دوری از مرکز شهر، امکانات رفاهی و... به قیمت پایین فروخته شوند، و حتی ممکن است اصلا مشکلی نداشته باشد، و حتی ممکن است ویلاها به علت مشکل‌ های مالی، ارزان به فروش برسند، بر خلاف نکات ذکر شده، ویلاهای فلت، به دلیل متریال بکار رفته، متراژ بنا و زیربنا و هزینه ی مصرفی و.... جزو ویلاهای ارزان قیمت محسوب می شود، و اغلب افرادی که به دنبال خرید ویلا ارزان قیمت هستند، مشاورین سفیر ویلا، خرید ویلا فلت در شمال را پیشنهاد می دهند.

 

خرید ویلا فلت ارزان قیمت در شمال از هلدینگ سفیر

 

 

در واقع برای خرید ویلا ارزان در شمال گزینه‌ های متعددی پیش روی شما قرار دارد، در متن فوق به ویژگی ویلاهای فلت اشاره نموده ایم، پس با خرید ویلا فلت در شمال، دچار ضرر و زیان نخواهید شد، بلکه صاحب یکی از ویلاهای پرطرفدار در شمال خواهید شد، زمانی که شما اقدام به خرید ویلا فلت ارزان قیمت در شمال می نمایید، حتما حتما به یک سری نکات باید توجه کنید، و بی گدار به آب نزنید، و فقط تنها به قیمت تمام شده ملک توجه نکنید، هنگام خرید ویلا ارزان در شمال قبل از هر چیزی باید به این موضوع توجه داشته باشید که ویلا در چه منطقه‌ ای واقع شده است، و همچنین در زمان خرید ویلا ارزان قیمت، به یک مشاوره املاک معتبر مراجعه کنید، و تمامی امکانات رفاهی ویلا، انشعابات همچون؛ آب و برق و گاز، اسناد و مدارک رسمی همچون؛ سند تک برگ، شش دانگ، پایان کار و....، دسترسی ویلا به مرکز شهر و خدمات رفاهی و....، امنیت ویلا و منطقه، متریال بکار رفته، مقاومت ویلا و..... را بررسی کنید، و سپس اقدام به خرید ویلا فلت ارزان قیمت در شمال نمایید.

کارشناسان با تجربه در گروه تخصصی املاک سفیر، بهترین گزینه‌ ها را برای خرید ویلای ارزان در شمال یا با شرایط اقساطی و در سازه ی فلت  فراهم کرده‌‌ اند، بدین ترتیب می توان گفت؛ تیم مجرب سفیر ویلا، با سالها تجربه، آماده معرفی انواع ویلا در شمال، به شما سروران گرامی می باشند، برای آشنایی بیشتر با هلدینگ سفیر، به بخش درباره ما مراجعه کنید....

 

 

 

در کلام آخر

این روزها طراحی ویلا فلت در میان آن دسته از افرادی که قصد ساخت و ساز ویلا دارند، طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است، ویلاهای فلت بسیاری در شمال، در شهرهای شمالی اعم از؛ چمستان، نور، محمودآباد، آمل، نوشهر و.... به صورت جنگلی و ساحلی و شهرکی و.... طراحی و ساخته می شوند، که شما با مراجعه به سایت سفیر ویلا، فایل های بسیاری از ویلاهای فلت را مشاهده کنید، برای دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر، به بخش تماس با ما مراجعه کنید.

 

 خرید ویلا فلت ارزان قیمت در شمال از هلدینگ سفیر

 

برای مطالعه بیشتر؛

فروش ویلا در شمال با ارزانترین قیمت توسط تیم سفیر ویلا

اهمیت مشاعات در شهرکهای پر تراکم 

تفاوت بین ویلا دوبلکس و‌ نیم دوبلکس 

خرید ویلا نقلی و‌ ارزان با ۳۰۰ میلیون پیش 

مشکلات احتمالی خرید ویلا در شمال از حیث نوع سند