خرید ویلا شمال و بازسازی آن به سبک لوکس‌‌

‌ لوکس، کلمه‌ای است که بیشتر آن را در مسافرت و نوع پذیرایی شنیده‌اید. اما یکی از کاربردهای این کلمه در ساخت نوع ویلا می‌باشد. ویلاهایی که در شمال کشور طراحی و ساخته می‌شوند، به صورت‌های مدرن، سنتی و کلاسیک صورت می‌گیرند. چنانچه اینگونه سبک‌ها طرفداران خاص خود را دارد، اما امروزه افراد بسیاری در شمال کشور دارای ویلاهای دوبلکس هستند که ترجیح می‌دهند ویلای خود را به شکل مدرن یا به اصطلاح لاکچری طراحی کنند. البته برخی دیگر نیز از قبل اقدام به خرید ویلای لوکس در شمال کشور می‌کنند. اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که قصد دارید بعد از خرید ویلا شمال، ویلای خود را لوکس کنید، بهتر است بدانید که در ساخت و طراحی آن باید به نکات مهمی توجه داشته باشید، بنابراین در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

 

امکانات رفاهی ویلاهای لوکس و مدرن

ویلاهای که به صورت لوکس یا مدرن ساخته می‌شوند؛ دارای برخی از امکاناتی می‌باشند که بسته به متراژ ویلا در دسترس هستند. از امکانات و ملزومات یک ویلای مدرن می‌توان به مواردی مانند: اتاق بزرگ، آشپزخانه مدرن همراه با تجهیزات کامل آشپزخانه، سالن غذاخوری بزرگ با تمام وسایل، یک استخر شنا و اتاق خواب‌ها با تمام امکانات اشاره کرد، که کاملا با توجه به جزئیات ساخت ویلاهای لوکس طراحی می‌شوند.

در برخی موارد شما هنگام خرید ویلا شمال به سبک لوکس امکاناتی عالی نظیر؛ سالن اختصاصی سینما، سالن‌های ورزشی تنیس، بسکتبال و سالن‌های سرگرمی، انواع زمین‌های بازی، گلف  و مواردی این چنینی در ویلاهای لوکس و مدرن مشاهده خواهید کرد. به طوری که اغلب ویلاهایی که به سبک لوکس ساخته می‌شوند، به صورت مبله به فروش می‌رسند. شما انتخاب‌های متنوعی از ویلاهای لوکس در شمال کشور در اختیار دارید که می‌توانید متناسب با سلیقه‌ی خود بهترین خرید را تجربه کنید و یا ویلای خود را به سبک لوکس بازسازی کنید.

خرید ویلا شمالخرید ویلا شمال

 

ویلاهای لوکس چه خدماتی ارائه می‌دهند؟

اغلب ویلاهایی که به صورت مجلل در شمال کشور ساخته می‌شوند، به صورت لوکس هستند. ویلاهایی که علاوه بر داشتن امکانات دارای خدماتی داخل ویلا و در اطراف آن می‌باشند. ممکن است برخی از شهرک‌های شمال کشور دارای ویلاهای متنوعی به سبک لوکس باشند که در این صورت، امنیت و وجود نگهبان در ورودی ویلا می‌تواند از خدمات مهم و ایجاد محیطی آرامش‌بخش را برای افراد شهرک ایجاد کند. فروشگاه‌ها، مراکز خرید و مراکز درمانی از خدمات بسیار مهم با توجه به نیازهای شما در اطراف ویلاهای لوکس می‌باشد.

هم‌چنین اگر قصد دارید ویلای لوکس در شمال کشور اجاره کنید، برای اینکه بهترین اقامت را در این ویلاها تجربه کنید لازم است تا کمی با خدمات و امکانات ویلاهای لوکس آشنا شوید. برخی از ویلاهای لوکس دارای پرسنل و مستخدمین، آشپزهای ماهر، مدیر ویلا و راننده، مربیان ورزشی و.. می‌باشند؛ که پرسنل ویلاها ارتباطی دوستانه با شما برقرار می‌کنند هم‌چنین برخورداری از اینگونه خدمات باعث می‌شود تا بهترین تجربه را از ویلاهای لوکس کسب کنید.

 

خرید ویلا شمال با بهترین چیدمان دکوراسیون داخلی

در وهله‌ی اول برای اینکه یک چیدمان درست و اصولی در ویلای لوکس داشته باشید، بهتر است قوانین و اصولی را در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی ویلا مدنظر قرار دهید. آشنایی از قوانین طراحی و دکوراسیون داخلی ویلا این امکان را به شما می‌دهد تا هماهنگی و اشتراکی بین اجزا در یک فضا برقرار شود. در ادامه این بخش با نمونه‌هایی از نکات مهم در چیدمان داخلی ویلا را در اختیار شما قرار می‌دهیم، تا با رعایت کردن آن منحصر به فردترین دکوراسیون را برای ویلای لوکس خود طراحی کنید.

خرید ویلا شمال به سبک لوکسخرید ویلا شمال به سبک لوکس

 

انتخاب مناسب‌ترین مبلمان با توجه به فضای اتاق از اولین نکاتی است که باید به آن توجه ویژه داشته باشید. چرا که وجود مبلمان زیاد در ویلا علاوه بر شلوغی فضا نشان زیبایی نمی‌باشد. بنابراین تفاوتی میان مبلمان شیک در ویلا و اتاق پر از مبل تفاوت بسیاری وجود دارد. بنابراین در هنگام خرید ویلا شمال باید مبلمانی متناسب با فضایی که در اختیار دارید، خریداری کنید تا فضای کافی برای رفت و آمد فراهم باشد. به عنوان مثال زمانی که متراژ ویلا حدود 20 متر است، تنها به دو مبل برای دکوراسیون نیاز است. هم‌چنین لازم است تا همین دو مبل را در فضای مناسب جایگذاری کنید تا فضایی آرامش‌بخش در اطراف ایجاد شود.

 

دکوراسیون داخلی ویلاهای لوکس

برای بهره‌مند شدن از فضای کافی در ویلا هیچ قاعده‌ی کلی وجود ندارد، بلکه در این میان معماران و طراحان بر اساس تجربه‌ی شخصی خود، بهترین استفاده را از فضای ویلا می‌کنند. برای اینکه طراحی اتاق شما به گونه‌ای باشد که کوچک‌تر از متراژ اصلی نباشد باید به نکات مهم در دکوراسیون داخلی توجه ویژه داشته باشید. قاعده مهم در رابطه با طراحی داخلی ویلای لوکس این است که وسایل ویلا را باید به گونه‌ای بچینید که اگر متراژ ویلای شما کوچک است بزرگ جلوه کند و بالعکس. نکته‌ی دیگری که در دکوراسیون داخلی باید مدنظر قرار دهید، این است که از یک تم مشخص برای چیدمان ویلا استفاده کنید و لوازم خود را متناسب با آن تم تهیه کنید. این بدان معنا نیست که تمام اجزای ویلا یه مدل و یک شکل باشند.

بنابراین شما می‌توانید انتخاب‌های متنوعی را از یک تم خاص در پیش بگیرید. به عنوان مثال شما از طرح در دکوراسیون ویلا می‌خواهید استفاده کنید، بنابراین لازم نیست تا برای هماهنگی وسایل ویلا آن‌ها را از یک فروشگاه خریداری کنید. در ابتدا لازم است تا با توجه به فضایی که از ویلا در اختیار دارید چیدمان ذهنی را با خودتان مرور کنید و در نهایت بهترین دکوراسیون داخلی لوکس را در ویلا پیاده سازی کنید. سعی کنید عجولانه خرید نکنید، اگر تصور ذهنی درستی از چیدمان ویلا ندارید، بی‌مهابا خرید نکنید. از رنگ مشکی غافل نشوید؛ رنگ مشکی از نمونه‌ رنگ‌های پرمصرف در دکوراسیون انواع ویلاهای سنتی، مدرن و کلاسیک می‌باشد.

فروش ویلا شمالفروش ویلا شمال


عوامل اصلی تاثیرگذار بر محبوبیت خرید ویلا در شمال چیست


 

 

سبک لوکس برای ویلا در شمال

رنگ مشکی از نمونه رنگ‌هایی است که بر خلاف رنگ‌های دیگر به فضای شما عمق بیشتری می‌بخشد. این بدان معنا نیست که فضای ویلای خود را کاملا مشکی کنید، بلکه می‌توانید از رنگ مشکی در طراحی فرش، تابلو و پرده استفاده کنید. چنانچه رنگ مشکی در بین همه‌ی افراد قابل قبول نیست؛ اما تاثیر بسیار خوبی در طراحی دکوراسیون داخلی دارد. استفاده از رنگ‌های روشن و خنثی، سبب می‌شود تا دکوراسیون ویلای شما سرد و بی‌روح شود. شما با ترکیب گل و چوب‌های طبیعی در چیدمان دکوراسیون ویلا خود می‌توانید تعادل را در ویلا برقرار کنید و دیگر حس سردی به فضا نداشته باشید. اگر قصد خرید ویلا شمال به صورت لوکس و مبله را دارید به دکوراسیون داخلی ویلا را در نظر بگیرید که محیطی سرشار از آرامش باشد، چرا که فضاهای بی‌روح به مرور برای شما تکراری و سرد خواهد شد.

 

طراحی سرویس بهداشتی ویلای لوکس

این که در طراحی سرویس بهداشتی ویلاهای لوکس از چه کاشی استفاده کنید، باید بدانید که طرح‌های بسیار متنوع از روشویی، کاشی و اکسسوری‌های حمام، دستشویی و سرویس بهداشتی وجود دارد که بسته به سلیقه‌ی خود می‌توانید مناسب‌ترین را انتخاب کنید. برای اینکه در انتخاب دچار سردرگمی نشوید می‌توانید از قانون ۶۰ -۳۰ استفاده کنید، چرا که این قانون بیان می‌کند که یک رنگ اصلی را برای خود انتخاب کنید. با توجه به اینکه فضای سرویس بهداشتی کوچک است، بنابراین ۶۰ درصد فضا را با رنگ روشن و یا رنگ‌های خنثی پر کنید. استفاده از رنگ تیره فضای دستشویی را کوچک‌تر از حد معمول نشان می‌د‌هد.

رنگ‌های خنثی و روشن مانند: بژ، سفید، صورتی روشن، آبی پاستیلی و صورتی روشن می‌توانند گزینه‌ی مناسبی برای رنگ کردن سقف حمام و دستشویی، دیوارها و کف سرویس بهداشتی باشند. اگر قصد دارید تا در حمام ویلای لوکس خود از وان استفاده کنید، بهتر است بدانید که علاوه بر هزینه‌ی بالا از رنگی به روز مانند؛ رنگ‌های روشن، سفید و خنثی استفاده کنید. برای اینکه فضای سرویس بهداشتی شما زیبا جلوه کند می‌توانید از جای صابون، سطل زباله، پرده و کاغذ دیواری هماهنگ با هم و رنگ مورد نظر استفاده کنید.

خرید ویلا شمال به سبک لوکسخرید ویلا شمال به سبک لوکس

بعد از اختصاص ۶۰ درصد و توجه به نکات لازم در مورد دکوراسیون سرویس بهداشتی، نوبت به آن می‌رسد تا ۳۰ درصد فضا را با رنگی مشابه رنگ اصلی به عنوان رنگ ثانویه برای سرویس بهداشتی انتخاب کنید. بهتر است از رنگ ثانویه برای دوش، پرده، وان و موارد دیگر به جز کف و دیواره‌ها استفاده کنید. در پایان این قانون ده درصد از فضای سرویس بهداشتی شما خالی می‌باشد که به شما پیشنهاد می‌کنیم از رنگ‌های شاد و جذاب برای آینه، سرویس صابون و حوله استفاده کنید.

 

نتیجه گیری

اینکه از بین سبک‌های ویلا در شمال کشور کدام یک را انتخاب می‌کنید، کاملا به سلیقه‌ی شما بستگی دارد. علاوه بر آن دکوراسیون داخلی ویلا یکی از موارد بسیار مهم در هنگام خرید ویلا در شمال می‌باشد. بنابراین با توجه به نکات گفته شده در مورد دکوراسیون ویلای لوکس، به راحتی می‌توانید بعد از خرید ویلا شمال آن را به بهترین شکل به ویلای لوکس تبدیل کنید. ویلای لوکس در شمال کشور بسیار پرطرفدار است، به این ترتیب تنها با رعایت چند نکته ساده افرادی که به چنین ویلایی علاقه دارند می‌توانند صاحب ویلای لوکس با شیک‌ترین دکوراسیون شوند. برای اینکه اطلاعات کافی و دقیق از ویلاهای لوکس در شمال کشور کسب کنید، بهتر است از املاکی‌های معتبر و شرک‌های ساخت و ساز ویلا مشاوره بگیرید. در این میان برخی از شرکت‌های ساخت ویلا و خرید و فروش ویلا شمال با بیش از چند سال سابقه در شهرهای اصلی شمال کشور فعالیت دارند. اگر شما نیز علاوه بر ساخت ویلا قصد خرید ویلای لوکس در شمال را دارید، اینگونه شرکت‌ها می‌توانند انتخاب‌های بسیاری را برای شما پیشنهاد کنند. در نهایت با بررسی و مشاوره بهترین انتخاب را از خرید ویلا با دکوراسیون داخلی لوکس داشته باشید.