خرید ویلا شمال و انتخاب بهترین دکوراسیون مدرن‌

اگر قصد دارید دکور ویلای خود را به صورت مدرن طراحی کنید، پس باید به این فکر کنید که دکوراسیون ویلای خود را چگونه انتخاب کنید. قبل از هر چیز بهتر است بدانید که ویلاهای مدرن به ویلاهایی گفته می‌شود که برای طراحی و ساخت آن‌ها از ابزار و متریال خاصی استفاده می‌شود و المان‌های سنتی در آن جایی ندارد. ویلاهای مدرن علاوه بر آنکه در نمای بیرونی آن‌ها از سبکی مدرن استفاده شده است در طراحی داخل نیز دارای تفاوت‌هایی با ویلاهای سنتی می‌باشد. به طوری که بر خلاف ویلاهای سنتی به جای بالش و تشک از مبلمان استفاده شده است. در ادامه قصد داریم تا مطالب بیشتری از چگونگی طراحی ویلا به سبک مدرن بعد از خرید ویلا شمال در اختیارتان قرار دهیم.

 

تفاوت میان ویلاهای مدرن و خانه‌

با نگاه در وهله‌ی اول خواهید دید که طراحی ویلاهای مدرن تفاوتی با خانه ندارد. بنابراین تنها تفاوتی که بین این دو وجود دارد ساخت آن‌ها از نظر ساختاری می‌باشد. به طور کلی ویلاها دارای امکانات رفاهی از قبیل؛ بزرگ بودن، وجود باع‌های بزرگ یا حیاط، برخورداری از استخر و آبنما، لوکس بودن فضای ویلا و داشتن فضای سبز و گل و گیاهان می‌باشند، که آن‌ها را از خانه‌هایی که در مناطق شهری قرار دارند متمایز می‌کند. خانه‌ها به دلیل اینکه بیشتر به صورت آپارتمان دیده می‌شوند از باغ بزرگ و استخر و .... در آن خبری نیست. چنین ویژگی‌هاییسبب شده است تا افراد برای خرید ویلا شمال اقدام کنند تا حداقل در روزهای تعطیل برای رهایی از روزمرگی‌های زندگی و البته آلودگی شهر به ویلای خود در شمال پناه ببرند.

خرید ویلا شمالخرید ویلا شمال

 

نمونه طراحی مدرن برای خرید ویلا شمال‌

برای چیدمان و دکوراسیون داخلی ویلا اصول و قوانینی وجود دارد که باید در امر دکور داخلی و حتی بیرونی ویلا با آن آشنایی کامل داشته باشید تا بهترین عملکرد را از نوع سبک ویلا به دست آورید. شما برای آنکه بتوانید هماهنگی خاصی بین اجزای ویلا و فضایی که در اختیار دارید برقرار کنید، بهتر است اصولی را برای دکوراسیون ویلای مدرن رعایت کنید. در ادامه این مقاله به نکاتی در مورد چیدمان اجزای داخلی ویلا مطالب مفیدی را برایتان شرح داده‌ایم. چنانچه رعتیت همین نکات کوچک می‌تواند به زیبایی دکوراسیون شما کمک شایانی کند.

 

فضای داخلی که از ویلا در اختیار دارید!‌

وجود مبلمان در دکور ویلاهای مدرن یکی از گزینه‌هایی است که افراد از آن برای زیبایی ویلای خود استفاده می‌کنند. بنابراین باید به این نکته توجه داشته باشید که متناسب با فضایی که در اختیار دارید مبلمان مناسبی را برای ویلا تهیه کنید. تفاوت زیادی بین یک مبلمان شیک در فضا نسبت به تعداد زیادی مبلمان وجود دارد. پس بهتر است در خرید مبلمان با توجه به فضای در اختیار توجه ویژه‌ای داشته باشید. جالب است بدانید که وجود مبلمان زیاد در ویلا نشانه‌ی زیبایی نیست، بلکه زمانی ویلای شما زیبا و شیک خواهد بود که مبلمان کاملا با فضای داخلی ویلا متناسب باشد. هم‌چنین مبلمان نباید بیشترین فضای ویلا را اشغال کند و باید فضایی برای رفت و آمد نیز وجود داشته باشد.

به عنوان مثال اگر سالن ویلا ۲۰ متر باشد شما برای قرار دادن مبل تنها به دو مبل نیاز دارید و باید به طوری چیدمان مبلمان صورت بگیرد که شما بهترین استفاده از فضا را ببرید و به آرامش برسید. به این نکته توجه کنید که هنوز هیچ قاعده‌ی کلی برای بیشترین استفاده از فضا اتاق وجود ندارد. بلکه تنها از روی تجربه شخصی طراحان داخلی ویلا می‌توان به این نتیجه رسید. بنابراین واقعیت این است که چیدمان ویلا را نباید به گونه‌ای طراحی کنید که فضای ویلای شما کوچک دیده شود.

خرید ویلا شمال به سبک مدرنخرید ویلا شمال به سبک مدرن

 

مناسب‌ترین رنگ برای سرویس بهداشتی

رنگ‌ها تاثیر بسیار خوبی در فضای داخلی ویلا دارند. به طور کلی رنگ‌ها هستند که تعیین‌کننده حالات و احساسات افراد می‌باشند. برخی از رنگ‌های روشن و سرد مانند؛ بژ، سفید و استخوانی سبب بزرگ جلوه کردن فضای شما و در مقابل رنگ‌های تیره و گرم سبب کوچک جلوه دادن فضای مد نظر شما می‌شود.

امروزه با توجه به متراژ کوچک سرویس‌های بهداشتی، بهتر است برای رنگ کردن آن از رنگ‌های روشن جهت بزرگنمایی فضای سرویس بهداشتی استفاده کنید. هم‌چنین در انتخاب رنگ وسایلی که قرار است در سرویس بهداشتی قرار بگیرد نیز دقت کنید. وسایلی مانند: سرویس دستشویی، سطل زباله و سرویس آینه را می‌توانید در رنگ‌های زیبا تهیه کنید که متناسب با یکدیگر باشند و هم‌خوانی خاصی در فضای سرویس بهداشتی ایجاد کند.

 

تهویه سرویس بهداشتی

حتما در هنگام طراحی سرویس بهداشتی تهویه هوای مناسبی را برای آن در نظر بگیرید. چرا که تهویه مناسب یکی از موارد بسیار مهم در طراحی سرویس بهداشتی می‌باشد. سرویس بهداشتی یکی از فضاهای مرطوب هر ویلا می‌باشد که برای جلوگیری از رشد باکتری و قارچ بهتر است حتما تهویه هوای مناسبی در آن داشته باشد. هنگام خرید ویلا شمال به سرویس بهداشتی آن دقت کنید و اگر سرویس بهداشتی ویلایی فاقد پنجره بود حتما در احداث تهویه سرویس بهداشتی اقدام کنید.

 

انتخاب بهترین کف‌پوش برای سرویس بهداشتی

سرامیک‌ها در انواع طرح‌های گوناگون گزینه‌ی ایده‌آلی برای کف‌پوش سرویس بهداشتی می‌باشد. شما می‌توانید متناسب با رنگ سرویس بهداشتی و چیدمان، بهترین کف‌پوش را انتخاب کنید. هم‌چنین علاوه بر تنوع بالا، مقاومت بالا در برابر رطوبت و گرما از ویژگی بارز سرامیک‌ها می‌باشد. به طور کلی سرامیک‌ها دارای دو نوع شیاردار و بدون شیار می‌باشند. سرامیک‌هایی که به صورت شیاردار هستند گزینه‌ی مناسبی برای شمایی که کودک و فرد سالمند در خانواده دارید، می‌باشد. چرا که با وجود شیارهایی در کف سرامیک دیگر نگران لیز خوردن نخواهید بود. یکی از نکات مهمی که در انتخاب سرامیک باید به آن توجه کنید لعاب‌دار بودن آن است. هم‌چنین سرویس بهداشتی شیب‌دار بسیار مناسب‌تر از سرامیک‌های کوچک و شیاردار می‌باشد.

خرید ویلا شمالخرید ویلا شمال

 

اهمیت طرح و نقش در سرویس بهداشتی

امروزه به دلیل کوچک بودن سرویس بهداشتی‌های خانه و ویلاها، از طرح و نقش بصری آن غافل شده‌ایم. استفاده از طرح‌های زیبا و کوچک که فضای را اشغال نکند، سبب هر چه زیباتر شدن سرویس بهداشتی ویلای شما می‌شود. طراحی صرفا نقاشی در سرویس بهداشتی نمی‌باشد؛ بلکه شما با استفاده از یک پرده رنگارنگ، یک قاب عکس، یک گلدان زیبا و مجسمه، حتی با استفاده از کاغذ دیواری‌های شکیل که ضد آب هستند می‌توانید بهترین و زیباترین طراحی را در سرویس بهداشتی پیاده کنید. زمانی که اقدام به خرید ویلا شمال به سبک مدرن کنید، خواهید دید که تمام ویلاهای مدرن از اصول خاصی در طراحی و سبک ساخت برخوردار هستند. بنابراین خرید چنین ویلاهایی به افرادی توصیه می‌شود که علاقه‌ی بسیاری به خانه‌های شیک و لوکس دارند. برای ساخت ویلاهای مدرن که ساخت ان‌ها کاملا با ویلاهای قدیمی و سنتی متفاوت است، به گروهی ماهر و مهندسین معماری که آشنا با این نوع از ساخت و ساز هستند، نیاز است. بنابراین خودتان به تنهایی از پس ساخت چنین ویلایی بر نخواهید آمد، چرا که طراحی و معماری ویلاهای مدرن حرف اول را می‌زند.

 

هر آنچه از ویلاهای مدرن باید بدانید!

به طوری کلی ساخت ویلاهای مدرن از هر نظر با ساخت ویلاهای سنتی و قدیمی متفاوت است، به همین دلیل شما هیچ رد پایی از باورهای شخصی و اعتقادات در طراحی و معماری آن مشاهده نخواهید کرد. پایه و اساس ویلاهای مدرن بر اصل زیباشناسی بصری نظیر؛ ایستایی، ترکیب رنگ‌های چشم‌نواز، تعادل، تناسب و توازن می‌باشد. به طوری که علایق شخصی و سلیقه افراد در آن نقشی ندارد.

دکوراسیون مدرن ویلادکوراسیون مدرن ویلا

 

معماری و هم‌چنین دکوراسیون ویلاهای مدرن برخلاف باور عموم پیچیده نیستند و دارای سبکی شیک و ساده بوده و فهم آن برای بسیاری از افراد آسان است. نکته‌ی بسیار مهمی که در خرید ویلا شمال به سبک مدرن باید به آن توجه داشته باشید این است که هیچ ابزاری برای اینکه چیزی را به رخ بکشد وجود ندارد و تمام المان‌ها همان چیزی است که دیده می‌شود. همانطور که از ویژگی ساده بودن اینگونه ویلاها صحبت شد، باید بدانید که برخی از افراد سبک مدرن را برای ساخت ویلا انتخاب می‌کنند که سادگی ویلا باعث ناراحتی آن‌ها می‌شود. بنابراین اگر به دنبال ویلاهای مجلل و باشکوه هستید به سراغ ویلاهای مدرن نروید. لذا اصل اساسی در ساخت ویلای مدرن سادگی و به رخ نکشیدن اجزای تشکیل‌دهنده آن می‌باشد.

 

ویژگی‌های ویلا به سبک مدرن

  • نمای بیرونی ویلاهای مدرن به صورت ساده با حذف تزئینات و استفاده از عناصر ساده و شیک می‌باشد.
  • طرح‌های مجلل و برجسته در نمای خارجی ویلاهای مدرن دیده نمی‌شود.
  • سه ماده‌ی اصلی که در ساخت ویلاهای مدرن نقش مهمی دارند، شامل؛ سنگ، شیشه و چوب می‌باشند و مواد دیگر در ساخت آن به چشم نمی‌خورد.
  • در دکوراسیون و نمای ویلاهای مدرن از اشکال هندسی مکعب و گوشه‌دار استفاده شده است. هم‌چنین شکل دایره در ویلاهای مدرن به کار نرفته است. به عنوان مثال در بیشتر ویلاهای مدرن پنجره‌ها به صورت مکعبی شکل و بزرگ طراحی شده‌اند.
  • ورود نور به داخل ویلاهای مدرن یکی از عناصر مهم و اساسی در ساخت ویلاهای مدرن می‌باشد که برای برخی از افراد بسیار با اهمیت تلقی می‌شود. چنانچه معماران در زمان ساخت ویلاهای مدرن جهت تابش نور را مورد بررسی قرار می‌دهند. چرا که اگر قسمت‌های مختلف ویلا فاقد نوردهی باشد، داخل ویلا بی‌روح و کسل‌کننده خواهد بود. بنابراین در ساخت ویلاهای مدرن اصل تامین روشنایی داخل ویلا نور طبیعی خورشید می‌باشد.

خرید ویلا شمال به سبک مدرن

خرید ویلا شمال به سبک مدرن

  • ویلاهای مدرن برخلاف ویلاهای کلاسیک از نظر اقتصادی به صرفه‌تر هستند. چرا که ویلاهای مدرن به تعمیرات و نگهداری کمتری نسبت به ویلاهای کلاسیک نیاز دارند. جالب است بدانید که در ساخت ویلاهای مدرن حداقل زمان به کار رفته است و هم‌چنین تاثیرات زیست محیطی بسیار کمی در طبیعت به وجود می‌آورد.
  • شما به راحتی می‌توانید چیدمان داخلی ویلاهای مدرن را همانطور که دوست دارید تعییر دهید، لذا سبک طراحی ویلاهای مدرن بسیار راحت و ساده به نسبت ویلاهای کلاسیک ساخته شده است. به این ترتیب شما می‌توانید جای مبلمان یا تلویزیون را به راحتی تغییر دهید و بدون پرداخت مبلغی اضافی یکنواختی را در ویلاهای مدرن تجربه کنید.

 

نتیجه گیری‌

بنابراین با مروری بر مطالب گفته شده، به راحتی می‌توانید با رعایت چند نکته‌ی اساسی ویلای مدرن خود را با بهترین دکوراسیون داخلی بسازید. هم‌چنین اگر قصد دارید ویلایی به سبک مدرن در شمال کشور داشته باشید می‌توانیم اقدام به خرید ویلا شمال کنید. در این میان به شما توصیه می‌کنیم برای خرید و فروش ویلا شمال به سبک مدرن از شرکت‌های معتبر در زمینه سرمایه‌گذاری و خرید ویلاهای مختلف فعالیت دارند. بنابراین اگر قصد ساخت انواع ویلا در شمال را دارید با کمی جستجو می‌توانید شرکت‌های معتبر را با بیشترین سابقه پیدا کنید و مشورت‌های لازم را از آن‌ها کسب نمایید.