بسیاری از مشاورین املاک تازه کار، به دلیل نداشتن اطلاعات و آشنایی با این حرفه، در راه رسیدن به موفقیت های آن، ناکام می باشند. این افراد ناامیدی های زیادی دارند و درآمدها و هزینه های بیش از حد آن را نادید گرفته اند. در این مقاله قصد داریم با حقایقی از راهکارهای موفقیت مشاورین املاک، چشمان افراد تازه کار در این حرفه را بازتر نماییم. لطفا تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

 

راهکارهای موفقیت برای مشاورین املاک تازه کار

1- اجبار نیست که حتما در « فروش ها » خوب باشید

روش های زیادی وجود دارد تا به وسیله ی آن ها، بتوانید خود و املاکتان را معتبر نمایید. مهارت و خصوصیات های ویژه در عکاسی، توضیحات مناسب و ارزشمند درباره ی ملک و جذب نمودن مشتری، از عواملی می باشد که باعث ترغیب مشتری به انجام معامله نزد شما می شود. بنابراین نیازی نیست حتما در مبحث فروش خودتان را جا بیندازید. می توانید با قدرت بخشیدن به سایر نقاط قوت خود، باعث جذب مشتری شوید.

تنها تمرکز روی خرید و فروش درست نمی باشد. فنون سخن وری و عکاسی مناسب، از دیگر ویژگی های این حرفه می باشدتنها تمرکز روی خرید و فروش درست نمی باشد. فنون سخن وری و عکاسی مناسب، از دیگر ویژگی های این حرفه می باشد

 

2- برای موفقیت های بزرگ، کوچک فکر کنید

یک اصل مهم برای مشاورین املاک تازه کار، این می باشد که برای موفقیت های کلان و بزرگ، کوچک فکر نمایند. این موضوع به معنای نداشتن برنامه برای کسب موفقیت، نمی باشد؛ بلکه بدین معنا می باشد که در وضعیت فعلی خود، به حالتی فکر نمایید که بتوانید بر تمام وضعیت های بازاریابی خود کنترل داشته باشید و بتوانید به نحوی برنامه ریزی نمایید تا کسب و کارتان، قابل انعطاف باشد و بتواند شما را برای دستیابی به موفقیت های آتی، حرکت دهد.

 

3- روی منطقه ی خاصی، متمرکز شوید

برای مشاورین املاک تازه کار، لازم است که روی یک منطقه ی خاص متمرکز شوند و بتوانند تمام اطلاعات موجود در آن منطقه را کسب نمایند. شاید با خود فکر کنید که داشتن اطلاعات مختصر از تمام مناطق، بهتر است اما در اشتباه هستید؛ زیرا داشتن اطلاعات کامل از یک منطقه، باعث می شود متخصص آن منطقه شوید و اطلاعات کامل و جامعی درباره ی آن را به خریدار، تحویل دهید.

 

4- توسعه یک برنامه ی تجاری

برای کسب موفقیت در هرکاری، نیاز است که عواملی توسعه یابد اما شاید مهمترین آن، داشتن یک برنامه ی مدون و کامل می باشد. داشتن برنامه، باعث می شود به خوبی برنامه های خود را سازماندهی کنید و بودجه بندی های مناسب اتنجام دهید تا هرگونه صرف کردن پول در موارد نامناسب، حذف شود و مسیر رسیدن به موفقیت، هموار شود.

داشتن برنامه در نیل به اهداف، بسیار موثر می باشدداشتن برنامه در نیل به اهداف، بسیار موثر می باشد

 

5- بروز بودن و همراستا بودن با تکنولوژی

داشتن اطلاعات، پایه و اساس هر شغلی می باشد. مشاورین املاک تازه کار، باید اطلاعات و دانش خود را درباره ی قوانین و مقررات و اصطلاحات این شغل، بروز کرده و با خواندن کتاب ها و مقالات مناسب با آن، همراستا با تکنولوژی، حرکت نمایند. بسیاری از مشاورین املاک تازه کار، به دلیل نداشتن این دست از اطلاعات، با ناامیدی رو به رو می شوند و باعث شکست خوردن خود در این حرفه می شوند. همچنین در صورت اطلاع نداشتن از قوانین، می توانند با مشکلات جدی قانونی رو به رو شوند. بنابراین لازم است در زمینه ی قوانین و راهکار های این شغل، اطلاعات لازم کسب شود.

 

6- ایجاد شبکه

ایجاد شبکه، می تواند نقش مهمی در موفقیت مشاورین املاک تازه کار، ایفا کند. این شبکه، متشکل از شرکای تجاری، مشتریان و اعضای یک شرکت غیرانتفاعی و . . . می باشد که در آن مشاورین املاک، یکدیگر را به چالش می کشند و از یکدیگر، حمایت می کنند. از آن جایی که افراد تازه کار بیشتر به یادگیری از نوع تجربی متکی می باشند، افراد باهوش موجود در آن ها، به خوبی اهمیت ایجاد این شبکه و تکامل آن را، می فهمند.

 

7- شناسایی بازار مسکن

شناسایی بازار مسکن و اطلاعات زیاد درباره ی آن، سبب موفقیت افراد تازه کار در این حرفه می شود. مشاورین املاک هر روزه به خرید و فروش و انجام معامله می پردازند. یک مشاور خوب، شخصی است که اطلاعات غنی درباره ی املاک داشته باشد، آمار قیمت ها در مناطق مختلف را داشته باشد، اخبار مسکن و املاک را دنبال کند و بتواند به خوبی این اطلاعات را به مشتری منتقل سازد. همچنین هنگامی که یک مشاور، باتجربه شود، می تواند با دانستن منطقه ی ملک و امکانات آن، حدسی راجع به قیمت حدودی آن، بزند.

سخت کوشی و ممارست مشاور املاک در کار خود، باعث موفقیت او می شودسخت کوشی و ممارست مشاور املاک در کار خود، باعث موفقیت او می شود

 

سخن پایانی

برخی از کارها مانند اطلاع خانواده و فامیل از کار یا ساخت سایت و تهیه بروشور درباره ی کار، سبب موفقیت در آن شغل نمی شود. اکثر افراد تازه کار در شغل مشاور املاک، در ابتدا با شکست رو به رو می شوند. در این حالت بهترین کار این می باشد که امیدواری خود را از دست ندهند و بتوانند با رعایت موارد بالا، خود را به موفقیت برسانند. امیدواریم از خواندن این مقاله لذت ببرید و از آن، نهایت استفاده را ببرید.

 

ارتباط با سفیر ویلا کلیک نمایید