صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / خرید ویلا باغ نیم پیلوت جنگلی

خرید ویلا باغ نیم پیلوت جنگلی

32

مشاور مشاور مهدویان

** 09114572954

قیمت
8،000،000،000 تومان
کد ملک 26320
زمین
600 متر مربع
بنا
250 متر مربع
طبقه
1
اتاق
3
سال ساخت
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا باغ نیم پیلوت جنگلی

باسلام و روز بخیر خدمت همراهان و دوستان عزیز سفیر ویلا

ویلایی با بنای نیم پیلوت در منطقه ای غیربومی که باایستادن بر روی تراس آن مناظر سرسبز باغ و شالیزار و جنگل را با چشمانتان خواهید دید.

منطقه ای خوش آب و هوا که رطوبت متعادل آن تاثیر زیادی روی سلامتی شما دارد.

به لطف درختان بلند اطراف حیاط هوای پاک و خوشبویش به مشامتان می‌رسد.

ویلا باغ پیشنهادی با بنای نیم پیلوت به مساحت ۲۵۰ متر مربع و در زمینی به متراژ  ۶۰۰ مترمربع ساخته شده است، این ویلای جنگلی با سازه ای زیبا و با کیفیت بالا درمنطقه خوش آب و هوای جنگلی و در منطقه ای غیر بومی با چشم انداز شالیزار و جنگل واقع شده است.

این ویلای جنگلی دارای ابعاد مناسب و دارای امکانات گاز، هود وکابینت می باشد.این ویلا دارای ۳ اتاق خواب بوده که ۱ خواب آن مستر می باشد،این ویلا جنگلی دارای یک نشیمن با تراس بزرگ می باشد که نما جذابی به ویلا داده است و دارای چشم انداز جنگل و طبیعت شهر آمل می باشد.

درساخت این ویلا از متریال لوکس  و به روز با بهره مندی از اصول فنی و مهندسی استفاده شده است،محوطه این ویلا فروشی آمل باگلها ودرختان زیبا وچندساله تزئین شده که بر زیبایی این ویلا در آمل بسیار تاثیر گذار است و همچنین این نکته در ارزش گذاری فروش ویلا جنگلی در شمال یک آیتم تاثیرگذار است،این ویلا در منطقه جنگلی با امنیت بالا قرارگرفته و فاصله آن تا مرکز خرید و مرکز شهر کم است.

قیمت این ویلای نیم پیلوت با توجه به توضیحات فوق  ۸ میلیارد تومان ارزش گذاری شده است که برای خریداران واقعی هنگام مذاکره تخفیفاتی در نظرگرفته شده است.

ما گروه مشاورین املاک سفیر از صفر تا صد خرید گام به گام با شما هستیم تا با آسوده خاطر یک خرید پرسود و مطمئن داشته باشید.


محدوده آدرس: هلومسر

مشاور مشاور مهدویان

** 09114572954