صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / خرید ویلا دوبلکس نمامدرن

خرید ویلا دوبلکس نمامدرن

280

مشاور املاک سفیر

** 09119117072 ** اینستاگرام من

قیمت
4،800،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 20903
زمین
260 متر مربع
بنا
250 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

با سلام خدمت شما همراهان عزیز و همیشگی سفیر ویلا

ویلایی که در این آگهی مشاهده میکنید در روستای باریکلای شهرستان نور واقع شده است.

ولایت نور در صدر اسلام ناتل نامیده می‌شد. ناتل نام ولایتی در طبرستان بود و همچین نام شهری میان آمل و چالوس بود. ابن رسته، ابن فقیه همدانی، اصطخری و ابن حوقل کهن ترین منایعی هستند که در قرن سوم از این ولایت نام برده‌اند. در ناتل دژی پادگانی به نام «دوک» یا «دون» قرار دشت که در آن ۵۰۰ سرباز آماده حضور داشتند. شهر ناتل در دوره عباسیان از بزرگترین شهرهای طبرستان بود. یاقوت حموی در معجم‌البلدان، «ناتل» یا «ناتله» را یکی از شهرهای بخش دشتی طبرستان نامیده‌است که بین آمل و چالوس و با فاصلهٔ پنج فرسخی از هردو شهر قرار دارد. در حدودالعالم، ناتل به همراه چالوس و کلار از کورهٔ رویان و جزئی از خاک طبرستان معرفی شده‌است که پادشاه جدا داشت که به آن «استندار» می‌گفتند. در اکثر منابع تاریخی از ناتل به عنوان شهری آباد در منطقه سرسبز و پرحاصل و دارای علما و فضلا یاد شده است. در ادوار مختلف در ناتل قصرهایی همچون قصر حسام‌الدوله اردشیر باوندی از ملوک طبرستان بنا شد. در کتاب تاریخ رویان در شرح وقایع تاریخی و درگیری های شمال ایران، بارها به ناتل اشاره شده است. ظهیرالدین مرعشی ناتل را مرکز دشت رستمدار معرفی میکند. شهر ناتل مرکز پادوسبانان آل کاووس نور بود که از نسل ملک کاووس یکم بود. در زمان فرمانروایی مرعشیان بر طبرستان ۷۸۲ قمری، فخرالدین بن قوام الدین مرعشی پس از فتح رستمدار شهر واتاشان که قریه‌ای در نزدیکی ناتل بود به عنوان مقر رستمدار انتخاب شد. به نظر می‌رسد شهر واتاشان و ناتل در اثر حمله تیمور تا سال ۸۰۵ قمری نابود شده باشد.

این ویلا با 260 متر زمین و 250 متر بنای دوبلکس با نمای مدرن ساخته شده و دارای سه اتاق خواب میباشد.

داخل سالن پذیرایی این ویلا با سقف کناف و طراحی زیبا و کفی موزائیک  تشکیل شده که در آخر به آشپزخانه منتهی میشود.

در آشپزخانه این ویلا نیز با کابینت های ام دی اف و شیرآلات مدرن وجود دارد و با آخرین و بهترین متریال روز دنیا ساخته شده است.

روف گاردن بودن این ویلا از بهترین دلایل جذابیت این ویلا میباشد چون با ایستادن و قرار گرفتن بر روی پنت هاوس ویویی فوق العاده از جنگل را مشاهده میکنید و این بهترین حس ممکن است.

 

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که قصد خرید ویلا را دارید بایستی به یکسری نکات توجه کنید :

 

نکته اول اینکه انتخاب یک مشاور املاک مجرب و متعهد است که بهترین انتخاب را با توجه به بودجه تان فراهم کند.

 

نکته دوم انتخاب منطقه مناسب برای خرید ویلا است یعنی با توجه به تازه وارد بودن شما و نداشتن آشنایی کافی با شهر یک مشاور املاک خوب میتواند بهترین نقطه را به شما معرفی کند.

 

برای خرید ویلا جنگلی و خرید ویلا در مازندران و یا کلا خرید ویلا در شمال کشور تیم سفیر ویلا همراه همیشگی شماست.

 


محدوده آدرس: برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

مشاور املاک سفیر

** 09119117072 ** اینستاگرام من