صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / ویلا دوبلکس جنگلی سنددار

ویلا دوبلکس جنگلی سنددار

430

مشاور املاک سفیر

** 09119117072 ** اینستاگرام من

قیمت
3،500،000،000 تومان
نقدو اقساط
کد ملک 20179
زمین
230 متر مربع
بنا
215 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا جنگلی دوبلکس

با سلام خدمت شما همراهان عزیز و دوست داشتنی سفیر ویلا

 

ویلایی که در این آگهی مشاهده میکند در روستای کاسمده شهرستان آمل قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آمل، زمانی از جاده پرپیچ و خم هراز به قصد سفر استان مازندران دارید وارد شهری می‌شوید که به عنوان شریانی‌ترین شهر اتصالی پایتخت کشور و استان مازندران شناخته می‌شود.شهری که به عنوان یکی از قدیمی‌ترین شهرهای ایران، قطب صنعت و قطب فرهنگی استان مازندران، پایتخت برنج ایران، یکی از قدیمی‌ترین مراکز یکجانشینی، از شهرهای مهم ترابری، کشاورزی، گردشگری و صنعتی ایران و از مهمترین شهرهای مرتبط به علم در تاریخ است.بام ایران اشاره به دماوند است که در بخش لاریجان شهرستان آمل قرار دارد. همچنین آملی به عنوان دروازه ورود شمال ایران نیز شناخته می‌شود. بر روی سکه‌های ساسانی، نام شهرهایی که سکه در آن‌جا زده شده با علامت اختصاری مشخص شده است، اِم علامت شهر آمل بوده است.

و اما در مورد این ویلا باید بگم که امکانات اولیه مانند انشعابات و ایمنی را در بر دارد. این ویلای دوبلکس با 230 متر زمین و 215 متر بنای دوبلکس ساخته شده است.در داخل این ویلا کف آن از جنس موزائیک بوده و سقف آن از جنس کناف بوده و نور مخفی زیبایی دارد. این ویلا دارای سه اتاق خواب بوده که مستر میباشد. همچنین کاغذ دیواری های متعدد با طرح و نقش های بی نظیر زیبایی خواصی دارد. پله گردانی که به طبقه بالا متصل میشود با دیواره آهنی و پله های چوبی و در آخر با نرده های استیل از ایمنی بالا و طرح زیبایی برخوردار است.

در حیاط این ویلای دوبلکس با حیاط سازی منحصر به فرد با استفاده از گلو گیاه متعدد و درختان میوه دار و هچنین استخر آن فضای بسیار زیبایی را بوجود آورده است.

نور پردازی در شب کابینت های ام دی اف درب ضد سرقت پنجره های دو جداره تراس عالی با ویوی فوق العاده از دیگر خصوصیت های این ویلای دوبلکس میباشد.

وضعیت سند این ویلا نیز تک برگ میباشد.

اگر شما از آن دسته افرادی هسستید که قصد خرید ویلا را دارید بایستی به یکسری نکات توجه کنید :

 

نکته اول اینکه انتخاب یک مشاور املاک مجبر و متعهد است که بهترین انتخاب را با توجه به بودجه تان فراهم کند.

نکته دوم انتخاب منطقه مناسب برای خرید ویلا است یعنی با توجه به تازه وارد بودن شما و نداشتن اشنایی کافی با شهر یک مشاور املاک خوب میتواند بهترین نقطه را به شما معرفی کند.

برای خرید ویلا جنگلی و خرید ویلا در مازندران و یا کلا خرید ویلا در شمال کشور تیم سفیر ویلا همره همیشگی شماست.

برای مشاوره برای خرید ویلا فرم درخواست مشاوره مربوط به هر ویلا که در صفحه قرار دارد را تکمیل کنید و دکمه ثبت را کلیک نمایید تا مشاوران ما با شما تماس بگیرند.

 

  

 


محدوده آدرس: مازندران آمل کاسمده

مشاور املاک سفیر

** 09119117072 ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 20179
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره