صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / وبلا دوبلکس سند دار

وبلا دوبلکس سند دار

371

مشاور املاک سفیر

** 09119117072 ** اینستاگرام من

قیمت
4،600،000،000 تومان
نقدو اقساط
کد ملک 20125
زمین
303 متر مربع
بنا
200 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

ویلا دوبلکس سند دار

با سلام خدمت شما همراهان عزیز و گرامی سفیر ویلا

 

ویلایی که امروز میخوام به شما معرفی کنم در منطقه رودپشت محموداباد در استان مازندران واقع شده است. 

محموداباد شهری ساحلی در مجاورت دریای خزر است. اقتصاد این شهر بر پایه گردشگری ماهیگیری و کشاورزی استوار است. مهم ترین شهر های مجاور آن نور در غرب آمل در جنوب و فریدونکار و بابلسر در شرق است. در این بین این رو هم بگم که جاده آمل و مححموداباد به جاده هراز متصل است. مردم محموداباد به گویش آملی که گویشی از زبان مازندرانی است صحبت میکنند. از قدیمی ترین مححله های محمواباد به توسکا محله سوراخ مارو و آهو محله اشاره کرد. شهر محموداباد دارای چهار پارک با نام های ملت لاله طاهباز و مرکزی است و طرح سالم سازی دریا در این شهر برقرار است. محمواباد از شهر های جلگه ای دریای کاسپین دارای زمین های حاصل خیز شالیزار است. از ارقام معروف کشت ز مزارع میتوان به:طارم عطری ندا نعمت فجر و دم سیاه اشاره نمود. 

این بند از توضیحات در مورد ویلا میباشد:

ساختار این ویلا دوبلکس بوده و دور و اطراف آن بسیار سرسبز و دیدنی است و فضای آن چه در داخل حیاط و چه در بیرون حیاط فوق العاده است. همچنین این ویلا با 303 متر زمین و 200 متر بنا ساخته شده است. نمای این ویلا با استفاده از سنگ طراحی شده است. داخل این ویلای دوبلکس همانند حیاط آن زیبایی خودش را دارد. سقف این ویلا از جنسه کناف بوده و طرح بسیار زیبایی دارد که نور مخفی آن نیز زیبایی این طرح را دوچندان میکند. این ویلا فول فرنیش{مبله کامل} بوده و اتاق پذیرایی آن با ابعاد مناسب طراحی شده که به آشپزخانه منتحی میشود. آشپزخانه این ویلا نیز دلباز و زیبا بوده و از امکانات کافی برخوردار است. کابیت هایی که کار گزاشته شده از جنس ام دی اف میباشد و میتواند سالیان سال برای مالک محترم مورد استفاده قرار بگیرد. تراس این ویلا از ویوی بسیار زیبایی برخوردار است و میتواند آرامش خواصی به دلیل محیط آرامش به شخص بدهد. پله هایی که به طبقه دوم منتحی میشود نرده های استیل روی آن کار گزاشته شده است. همچنین این ویلا چهار خوابه و دو اتاق آن مستر میباشد.

از سیستم امنیتی این ویلا میتوان به دزدگیر پنجره و درب ضد سرقت آن اشاره کرد.

مدارک کامل این ویلا به همراه سند تک برگ و پروانه ساخت و انشعابات کامل ارزش این ویلای دوبلکس را بیشتر میکند. 

برای مشاوره در مورد خرید ویلا فرم درخواست مشاوره مربوط به هر ویلا که در صفحه قرار دارد را تکمیل و دکمه ثبت را کلیک کنید تا مشاوران خبره مت با شما تماس بگیرند تا به شما در خرید ویلا کمک کنند.


محدوده آدرس: مازندران محموداباد رودپشت

مشاور املاک سفیر

** 09119117072 ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 20125
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره