صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / ویلا نیم پیلوت سنددار کاسمده

ویلا نیم پیلوت سنددار کاسمده

631

مشاور املاک سفیر

** 09119117072 ** اینستاگرام من

قیمت
2،000،000،000 تومان
نقدو اقساط
کد ملک 20117
زمین
220 متر مربع
بنا
140 متر مربع
طبقه
2
اتاق
2
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

ویلا نیم پیلوت سنددار کاسمده

با سلام خدمت شما همراهان عزیز و گرامی سفیر

 

ویلایی که در این آگهی مشاهده میکنید در منطقه امام زاده عبدالله شهر آمل در استان مازندران واقع شده است.

شهرستان آمل در مرکز استان مازندران قرار دارد و از شمال به شهرستان محموداباد از شرق به شهرستان بابل از غرب به شهرستان نور و از جنوب به استان تهران محدود میشود.شهرستان باستانی آمل که از واژه آمل که گونه پهلوی آن آموی {amui} است.با توجه به اسناد تاریخی این شهر از دوره ساسانی تا مغول پایتخت مازندران بوده و سه سلسله پایتخت رسمی ایران بوده است علویان مرعشیان اشکانیان و در دوران اساطیری مننوچهر بهرم و فریدون نیز پایتخت ایران بوده است.

آتشکده آمل مسجد جامع آمل قلعه کهرود بازار قدیم آمل حرم امام زاده عبدالله آرامگاه میرزا شاه پل فیروز کلا و عمارت شفاهی و..... از آثار تاریخی و گردشگری شهرستان آما میباشد و ققل و کوه ها سد ها دریاچه ها پارک ملی آبشار ها جنگل ها رود ها چشمه ها و غار ها از آثار طبیعی و گردشگری این شهرتان میباشند.

این بند از توضیحات در مورد ویلا میباشد:

طرح این ویلا به شکل نیم پیلوت بوده و فضای بسیار زیبایی چه در حیاط و چه در بیرون محوطه دارد. در داخل ویلا هم طراحی زیبایی شده که متشکل از دو اتاق خواب با پنجره هایی دو جداره که باعث جلوگیری از آلودگی صوتی میشود و آشپز خانه آن منحصر به فرد بوده و با امکانات کامل و کابینت های ام دی اف ساخته شده است. این ویلا در شهرکی کاملا تهرانی نشین واقع شده و محیطی آرام و دور از هرگونه آلوگی ها میباشد و این اجازه را به مالکان محترم هر ویلا میدهد که زندگی بسیار خوبی در این روستا داشته باشند. ابو هوای بسیار پاک این منطقه خصوصیات این ویلا را دوچندان میکند به دلیل اینکه روستای کاسمده با جنگل یک الا دو دقیقه فاصله دارد.

   این ویلا سند دار با مجوز ساخت و پایان کار آماده عقد قرارداد با خریداران است که به خریداران واقعی در حین معامله تخفیفاتی در نظر گرفته میشود.

برای مشاوره در مورد خرید ویلا فرم درخواست مشاوره مربوط به هرویلا که در صفحه قرار دارد را کاامل و دکمه ثبت را کلیک کنید تا مشاوران خبره سفیر ویلا با شما تمااس و شمارا در خرید ویلا و اطلاعات دیگر آگاه کنند


محدوده آدرس: آمل کمربندی امام زاده عیدالله روستای کاسمده

مشاور املاک سفیر

** 09119117072 ** اینستاگرام من