صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / ویلا تریبلکس سنددار

ویلا تریبلکس سنددار

353

مشاور املاک سفیر

** 09119117072 ** اینستاگرام من

قیمت
7،000،000،000 تومان
نقدو اقساط
کد ملک 20111
زمین
400 متر مربع
بنا
400 متر مربع
طبقه
3
اتاق
5
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

ویلا تریبلکس سند دار 

با سلام خدمت شما همراهان عزیز و همیشگی سفیر

 

ویلایی که در این آگهی مشاهده میکنید در منطقه امیر آباد شهر نور در استان مازندران واقع شده است.

 

امیر آباد روستایی از توابع بخش چمستان شهرستان نور در استان مازندران است که در دهستان میان رود نور قرار دارد. شهرستان نور از شمال به دریای خزر از شرق ب شهرستان آمل از غرب به شهرستان نوشهر و از جنوب به تهران متصل میشود.ناما نخست نور در گذشتته رستمدار بوده که متشکل از چهار ناحیه شهری ناتل بلده تمیشان و ماهان بودخ است. 

پارک جنگلی نور و کشپل آبشار آب پری خانه نیما یوشیج در بلده شاه بالو آهودشت قله سوردار آب گرم لاویج سد و دریاچه الیمالات و قلعه کجور از جاذبه های گردشگری شهرستان نور میباشند

این بند از توضیحات در مورد ویلا میباشد:

طرح این ویلا تریبلکس ساخته شده و فضای بسیار زیبایی دارد که متشکل از پنج اتاق خواب که در هر کدام از آن کمدی از جنس ام دی اف ساخته شده است. کابیت و شیر آلات مردنی که در آشپزخانه این ویلا کار گزاشته شده است منحصر به فرد است. این ویلا در شهرکی لاکچری و باا نگهبانی 24 ساعته بنا شده است. اتاق نشیمن بزرگ و دیزاین عالی این ویلا از زیبایی های این ویلا است. محوطه این ویلای فروشی با گلها و درختانن زیبا تزئین که بر زیبایی اینن ویلای شهرکی بسیار تاثیر گزار است. روف گاردن بودن این ویلا باعث بر این شده که ویوویی فوق العاده زیبا داشته باشد. از دیگر قابلیت های این ویلا سونا خشک و استتخر است که میتواند اوقات فراغت خوبی برای شما باشد. 

قیمت این ویلا با توجه به توضیحات فوق 7 میلیارد قیمت گذاری شده که دو میلیارد زیر قیمت کارشناسی میباشد و برای خریداران واقعی در هنگام مذاکره تخفیفاتی داده میشود 

این ویلا سند دار و با پایان کار به خریدار تحویل داده میشود. 

برای مشاوره در مورد خرید ویلا شما میتوانید فرم درخواست مشاوره مربوط به هر ویلا که در صفحه وجود دارد را تکمیل کنید و دکمه ثبت را کلیک کننید تا مشاوران ما با شما تماس بگیرند.

 

 


محدوده آدرس: مازندران نور امیر آباد

مشاور املاک سفیر

** 09119117072 ** اینستاگرام من