صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / ویلا نیم پیلوت سند دار

ویلا نیم پیلوت سند دار

508

مشاور املاک سفیر

** 09119117072 ** اینستاگرام من

قیمت
1،650،000،000 تومان
نقدو اقساط
کد ملک 20100
زمین
220 متر مربع
بنا
140 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

ویلا نیم پیلوت  سند دار

با سلام خدمت شما همراهان عزیز و همیشگی سفیر ویلا

ویلایی که مشاهده میکننید در منطقه ساییج محله شهرستان امل در استان مازندران واقع شده است.

همانطور که میدانید آمل یکی از شهر های رو به پیشرفت و بروز استان مازندرانن است و مردمانی خون گرم و مهمان نوازی دارد. سیتی سنتر اکسین و یا مرکز خرید اکسین ب همراه رستوران و تالار مجلل آن از پر بازدید ترین مراکز خرید این شهر است. شهر بازی طلایی موزه تاریخی آمل پارک های جنگلی میرزا کوچک خان و هزارپله و آبشار های بسیار دیدنی سنگدرگاه و دریوک از مراکز تفریحی و فوق العاده آمل شهر علویان میباشد. مردم آمل برای گذراندن اوقات فراغت خود به ییلاق های خود سفر کرده و از آبو هوای ییلاق ها نهایت استفاده را میبرند. از دیگر مناطق تفریحی شهرستان آمل میتوان به جنگل بلیران و آلیشرود اشاره کرد که مسافران زیادی در آخر هفته به خود میبیند.

آستان مقدس امام زاده عبدالله {ع} و امام زاده ابراهیم{ع} از امام زادگان مشهور استان مازندران است و مرکز مذهبی این شهرستان به شمار می آید. 

ویلایی که در این آگهی مشاهده میکنید در 140 متر مربع بنا و در زمینی 220 متری ساخته شده است. این ویلا به شکل نیم پیلوت ساخته شده و فضایی زیبا دارد. آشپز خانه آن دلباز و با کابینت های ام دی اف ساخته شده است. این ویلای نوساز دارای سه اتاق خواب بوده که هر کدام از اتاق ها مستر میباشد و پبجره های همه اتاق ها دو جداره و عاری از آلودگی صوتی میباشد. دیوار های دارای حفاظ شاخ گوزنی و درب های ضد سرقت امنیت این ویلا را دوچندان کرده است. سالن پذیرایی اینن ویلا نیز با نور مخفی و سقف کناف زیبایی خواصی به خود گرفته است. این ویلا سند دار میباشد.

توجه

امکان پرداخت مبلغ برای خریدار محترم به صورت ننقدو اقساط میباشد. 

برای خرید ویلا جنگلی شهرکی ساحلی و یا کلا خرید ویلا در شمال کشور تیم سفیر همرا شماست. 

برای مشاوره در مورد خرید ویلا میتوانید فرم درخواست مشاوره مربوط به هر ویلا که در صفحه است را تکمیل و دکمه ثبت را کلیک نماید تا مشاوران ما با شما تماس بگیرند


محدوده آدرس: مازندران آمل ساییج محله

مشاور املاک سفیر

** 09119117072 ** اینستاگرام من