ویلا نیم پیلوت

384

مشاور میلاد جعفری

** 09916558507

قیمت
3،700،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 19809
زمین
405 متر مربع
بنا
140 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

ویلا نیم پیلوت 

سلام خدمت همراهان عزیز و گرامی سفیر ویلا

ویلایی که مشاهده میکنید در منطقه سعادت آباد , توابع بخش چمستان شهرستان نور در استان مازندران واقع شده است.

چمستان قطع به یقین یکی از مناطق خوش آب و هوا در شمال کشور است. این منطقه به دلیل واقع شدن میان کوه و دریا و فاصله آن از سطح دریا شرجی بودن کمتری را دارا می باشد.  بافت طبیعی قالب در این منطقه، کوهستان های جنگلی است. پارک های جنگلی متعددی در این منطقه از شهرستان نور واقع شده اند. آب و هوای سعادت آباد، به علت کوهستانی بودن، کمتر از شهر های ساحلی مانند نور، شرجی است و این مسئله برای افرادی که تمایلی به زندگی در مناطق مرطوب و شرجی شمال را ندارند، بسیار مهم است.

به طور کلی این بخش از چمستان، در سالیان گذشته بافت محلی و روستایی داشته و به مرور زمان، با توجه هرچه بیشتر سرمایه گذاران، این منطقه رشد کرده و هر کدام از روستاهای این منطقه، خود به قطب های سرمایه گذاری در زمینه خرید ویلا در شمال تبدیل گشته اند. با خرید ویلا در سعادت آباد نور، می توان علاوه بر بهره­ مندی از آب و هوای مطبوع شمالی، از تماشای مزارع، باغات و شالیزار های سرسبز این منطقه از کشور لذت برد.

با چند ساعت رانندگی می توان خود را به مناطق جنگلی مجاور سعادت آباد نور رساند و از قدم زدن در مسیر های زیبای جنگلی این منطقه بهره برد. گونه های طبیعی از درختان و گیاهان وحشی، در کنار حیات وحش حفاظت شده در این مناطق، به خصوص در فصول بهار و پاییز، چهره ای رویایی به این منطقه می بخشد.

ویلایی که در این آگهی مشاهده می کنید دارای 140 متر مربع زیر بنا بوده و در زمینی به مساحت ۴۰۵ متر مربع ساخته شده است.

این ویلا به شکل نیم پیلوت (یک و نیم طبقه) ساخته شده و دارای سالن دلباز می باشد که نور مخفی زیبای خاصی به آن بخشیده است. قسمتی از این ویلا که به آشپزخانه اختصاص داده شده است، دارای ابعاد مناسب و دارای امکانات گاز، هود و کابینت می باشد. این ویلای نوساز دارای ۳ اتاق خواب بوده که در 3 اتاق آن کمد دیواری تعبیه شده است ، همچنین 3 اتاق آن مستر می باشد. این ویلای جنگلی دارای یک نشیمن با تراس بزرگ می باشد که نمای جذابی به ویلا داده است و دارای چشم انداز جنگل و طبیعت شهر چمستان است.

این ویلا در شهر چمستان در یک شهرک دنج در منطقه ای کاملا جنگلی واقع شده است.این ویلا نزدیک به جنگل می باشد و فاصله آن تا دریا حدودا 15 کیلو متر می باشد.

ویلا دارای سند تک برگ بوده و آماده عقد قراداد می باشد.
امکان پرداخت برای خریدار محترم به صورت نقد و اقساط وجود دارد.

دسترسی آسان به جاده اصلی وخدمات رفاهی و درمانی از دیگر امکانات و ویژگی های ویلای چمستان می باشد.

شرایط پرداخت این ویلا به صورت ۱/۳ نقد و مابقی به صورت اقساط بلند مدت بدون بهره می باشد.

برای خرید ویلا جنگلی و خرید ویلا در چمستان و کلا خرید ویلا در شمال کشور تیم سفیر ویلا همراه شماست.
برای مشاوره در مورد خرید ویلا در شمال میتوانید ، فرم درخواست مشاوره مربوط به هر ویلا که در هر صفحه است را تکمیل کنید و دکمه ثبت درخواست مشاوره را کلیک کنید.
مشاوران مسئول و حرفه ای ما در سفیر ویلا با شما تماس خواهند گرفت.


محدوده آدرس: سعادت اباد

مشاور میلاد جعفری

** 09916558507

  • کد ملک: 19809
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره