صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / رویان / خرید ویلا رویان

خرید ویلا رویان

377

مشاور نازنین پایا

** 09197809736 ** اینستاگرام من

قیمت
5،000،000،000 تومان
نقدی
کد ملک 19806
زمین
312 متر مربع
بنا
220 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا رویان

سلام دوستان و همراهان گرامی سفیر ویلا

ویلایی که امروز میخواهیم راجع بهش اطلاعات بدیم در یک شهرک بزرگ و برند در شهر رویان واقع شده است.

رویان یکی از شهرهای محبوب برای خرید ویلاست. این‌که چنین بحثی را مطرح می‌کنیم به این خاطر است که وقتی خرید و فروش ویلا در شهری پررونق باشد، سازندگان ویلا به آن شهر پناه می‌آورند و تمام تلاششان را بکار می‌گیرند تا بهترین ویلاها را مطابق با استانداردهای روز و با تکیه بر مقاوم‌ترین مصالح در آن شهر بالا ببرند.
در چنین شهرهایی ساخت ویلا را جدی می‌گیرند و تنوع ویلا را مهم می‌پندارند، استحکام ویلا را مدنظر قرار می‌دهند و ساخت ویلا را بر اساس ده‌ها قید و شرط پیش می‌برند. در این گونه شهرها پیدا کردن یک ویلای ساحلی کار دشواری نیست یا خرید ویلا جنگلی سخت نخواهد بود، هم ویلای کوهستانی به چشم می‌خورد و هم ویلای جلگه‌ای. هم ویلای دوبلکس، هم تریبلکس، هم کوچک متراژ و هم بزرگ متراژ، خلاصه این که دست شما به عنوان خریدار ویلای شمال در این منطقه کاملا باز است. رویان شرایطی مشابه دارد، از آن جا که پررونق برای معامله ویلای شمال خطاب می‌شود، سازندگان زیادی در این شهر سرمایه‌گذاری می‌کنند و انواع ویلاها را احداث می‌نمایند. بنابراین هر ویلایی که اختیار کنید امکان خریدش در شهر رویان مازندران وجود خواهد داشت.
یک نکته را اضافه کنیم و آن این که در چنین شهرهایی تقریبا همه ویلاها سند رسمی دارند، همه دارای مجوز ساخت و پایان کار هستند، وضعیت زمین‌ها مشخص شده‌اند، نوع کاربری آن‌ها به صورت دقیق ثبت شده، وضعیت آب، برق و موارد مشابه قید گردیده. بنابراین خرید ویلا در شهر رویان با خرید ویلا در یک روستای پرت بسیار متفاوت خواهد بود و شما را با مشکلات متعدد در آینده دست به گریبان نخواهد کرد.

ویلایی که در این آگهی مشاهده می کنید , یک ویلای اکازیون می باشد که دارای ۲۲۰ متر مربع زیر بنا بوده و در زمینی به مساحت ۳۱۲ متر مربع ساخته شده است.

ویلایی با بنای دوبلکس در شهرکی معروف در رویان که با ایستادن بر روی تراس آن مناظر سر سبز کوهپایه ها و ساحل دریا را چشمانتان خواهید دید.
منطقه ای خوش آب و هوا که رطوبت متعادل آن تاثیر زیادی روی سلامتی شما دارد.
حیاط سنگ کاری شده زیبا و بزرگ با پارکینگ می باشد .
درب ورود ضد سرقت از جنس ترک که امنیت ویلا را چند برابر کرده ,
سالنی بزرگ با دیوارهای کاغذ دیواری شده با اشپزخانه کابینت کاری شده ,
لوستر های شیک که از سقف سالن و اتاق خواب ها آویز شده ,
پله ی زیبا که به طبقه بالا متصل می شود و با اتاق خواب های که با پنجره های بلند ویوی از دریا و طبیعت سرسبز دارد.

از دیگر ویژگی های این ویلا، استفاده از متریال لوکس و با کیفیت در ساخت این ویلا می باشد. برای نمای داخلی ویلا از کاغذ دیواری، سنگهای تزئینی و چوب استفاده شده است. آشپزخانه این ویلا دارای فضای مناسب و امکاناتی نظیر کابینت ام دی اف، گاز و هود می باشد.

این ویلا علاوه بر امکانات اولیه نظیر آب، برق، گاز، دارای امکانات دیگر همچون مبله بودن , آلاچیق، باربیکیو، سیستم تصفیه آب و … می باشد. همچنین در فصول سرد سال گرمای این ویلا با استفاده از شوفاز تامین می شود.

این ویلا دارای 3 اتاق خواب به صورت مستر بوده و سقف آن کناف می باشد. همچنین شایان ذکر است ویلا از محوطه سازی مطلوبی بهره برده و ویوی زیبا از اتاق خواب ها را نیز دارا است.

قیمت پیشنهادی فروش این ویلا در رویان با توجه به امکانات و توضیحات فوق و قرار گرفتن در شهر رویان و با محیطی کاملاً محصور دارای امنیت، ۵ میلیارد تومان می باشد ‌و
البته برای خریداران واقعی در هنگام فروش تخفیفات ویژه در نظر گرفته شده است.

برای خرید ویلا ساحلی و خرید ویلا در رویان و کلا خرید ویلا در شمال کشور تیم سفیر ویلا همراه شماست.
برای مشاوره در مورد خرید ویلا در شمال میتوانید ، فرم درخواست مشاوره مربوط به هر ویلا که در هر صفحه است را تکمیل کنید و دکمه ثبت درخواست مشاوره را کلیک کنید.
مشاوران مسئول و حرفه ای ما در سفیر ویلا با شما تماس خواهند گرفت.


محدوده آدرس:

مشاور نازنین پایا

** 09197809736 ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 19806
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره