صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / خرید ویلا استخردار

خرید ویلا استخردار

411

مشاور نازنین پایا

** 09197809736 ** اینستاگرام من

قیمت
4،500،000،000 تومان
%30 نقد الباقی اقساط 6 ماهه
کد ملک 19805
زمین
360 متر مربع
بنا
180 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا استخردار

امروز با شهر محمودآباد کلنجار خواهیم رفت که آن هم اتفاقاً دست پرورده مازندران است و به همین مناسبت در کمترین فاصله از تهران، نشسته. یعنی اگر اهل مدیریت زمانیم یا مایلیم از این به بعد، کمی مدیرطور، رفتار کنیم، بایستی نیم نگاهی داشته باشیم به شهری که به محمودآباد شهره است. با ما باشید همراهان همیشگی سفیر ویلا

پیش از آن که وسواسانه، موضوع را مورد کاوش قرار دهیم، این نکته را یادآور شویم که در کنار این که، فاصله شهر محمودآباد از نظر تعداد کیلومتر (مسافت) تا تهران اندک است،با این پیش زمینه به سراغ شهر محمودآباد می‌رویم و بحثمان را رسماً استارت می‌زنیم. بار ترافیکی آن نیز در سطوح پایینی قرار دارد.

شهر محمودآباد در مازندران یکی از زیباترین شهرهای ساحلی است و هر ساله پذیرای ده‌ها هزار مسافر و گردشگر از سراسر ایران می‌باشد. در این شهر می‌توانید طبیعت دریا و جنگل‌ها را در کنار یکدیگر به طرز خیره کننده‌ای تماشا کنید. شاید هم به خرید کردن در بهترین بازارهای ساحلی یا مراکز شهری علاقه دارید که در این صورت، باز هم محمودآباد می تواند بهترین مقصد گردشگری باشد.

ویلایی که در این آگهی مشاهده می کنید , یک ویلای نوساز استخردار در محمودآباد می باشد که دارای ۱۸۰ متر مربع زیر بنا بوده و در زمینی به مساحت ۳۶۰ متر مربع ساخته شده است.

ویلایی با بنای دوبلکس در شهرکی بزرگ در محمودآباد

این ویلای فروشی با دید کامل جنگل و شهر در یکی از بهترین مناطق شمال یعنی محمود آباد واقع شده است؛ مراکز زیبای گردشگری و توریستی، بازارهای محلی، مراکز رفاهی ،نزدیکی به مرکز استان مازندران , پارک جنگلی و پارک ساحلی, ساحل زیبا و ماسه ای،نزدیکی به هتل نارنجستان، هتل شرکت نفت و غیره، شهر محمود آباد را به شهری اکازیون تبدیل کرده است؛ و از پر مخاطب ترین مناطق برای خرید و فروش ویلا در شمال کشور می باشد. این منطقه با توجه به پتانسیل های گردشگری و شرایط آب و هوایی بی نظیر، گزینه مناسبی جهت خرید و فروش ویلا در شمال می باشد.
بهترین شهر شمال برای خرید ویلا و به عبارتی معروف ترین و سرشناس ترین شهرهای ویلایی در شمال کشور شامل محمودآباد،سرخرود، رویان، نوشهر،چالوس،متل قو،نمک آبرود،و رامسر می باشد، که از میان این شهرها محمود آباد،سرخرود،رویان،نوشهر،چالوس،نمک آبرود نسبت به متل قو و رامسر از اولویت و طرفداران بیشتری برخورداراست و این امر به دلیل مسافت کم این شهرها به جاده هراز و جاده کرج – چالوس یا جاده چالوس و مسافت کمتر تا تهران و کرج می باشد.

این ویلای جنگلی دارای ۳ اتاق خواب می باشد که هر ۳ اتاق آن مستر می باشند. این ویلا در بهترین منطقه غیر بومی با امنیت بالا، همراه با چشم انداز زیبای کوه، جنگل، دریا، نزدیک به مرکز خرید و مرکز شهر محمود آباد، فاصله کم با دریا در منطقه جنگلی در محمود آباد واقع شده است.
 
محوطه و حیاط این ویلا با درختان و گل ها تزیین شده که زیبایی منحصر به فردی به ویلا داده است و باعث شده بر ذهن خریدار تاثیر مثبت بگذارد و همچنین نقش مهمی بر قیمت گذاری ویلای جنگلی در محمود آباد داشته باشد. استخر بزرگ در حیاط ویلا این امکان را به شما میدهد که در روزهای گرم تابستان از خنکی آن لذت ببرید و البته این مسئله شایان ذکر است که این استخر بزرگ مناسب هر ۴ فصل سال میباشد.
 
از دیگر ویژگی های این ویلا، استفاده از متریال لوکس و با کیفیت در ساخت این ویلا می باشد. برای نمای داخلی ویلا از کاغذ دیواری، سنگهای تزئینی و چوب استفاده شده است. آشپزخانه این ویلا دارای فضای مناسب و امکاناتی نظیر کابینت ام دی اف، گاز و هود می باشد.
 
وجود پنجره های بزرگ قدی دوجداره باعث شده فضای داخل ویلا دارای نور کافی باشد و همچنین دید خوبی نسبت به طبیعت زیبای شهر محمود آباد داشته باشد. برای این ویلای جنگلی از درب ضد سرقت استفاده شده است که یکی از آیتم های تاثیر گذار بر خرید مشتری می باشد.
 
این ویلا علاوه بر امکانات اولیه نظیر آب، برق، گاز، دارای امکانات دیگر همچون آلاچیق، باربیکیو، سیستم تصفیه آب و … می باشد. همچنین در فصول سرد سال گرمای این ویلا با استفاده از شومینه و شوفاز تامین می شود و برای تامین سیستم سرمایش ویلا از کولر اسپیلت در جاهای مختلف ویلا استفاده شده است.
 
قیمت پیشنهادی فروش این ویلا در محمود آباد با توجه به امکانات و توضیحات فوق و قرار گرفتن در شهر محمود آباد و با محیطی کاملاً محصور دارای امنیت، ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان می باشد که برای خریداران واقعی در هنگام فروش تخفیفات ویژه در نظر گرفته شده است.

برای خرید ویلا ساحلی و خرید ویلا در محمودآباد و کلا خرید ویلا در شمال کشور تیم سفیر ویلا همراه شماست.
برای مشاوره در مورد خرید ویلا در شمال میتوانید ، فرم درخواست مشاوره مربوط به هر ویلا که در هر صفحه است را تکمیل کنید و دکمه ثبت درخواست مشاوره را کلیک کنید.
مشاوران مسئول و حرفه ای ما در سفیر ویلا با شما تماس خواهند گرفت.


محدوده آدرس:

مشاور نازنین پایا

** 09197809736 ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 19805
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره