صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلای دوبلکس

خرید ویلای دوبلکس

803

مشاور نازنین پایا

** 09197809736 ** اینستاگرام من

قیمت
4،500،000،000 تومان
1,500 میلیارد تومان نقد الباقی اقساط 6 ماهه
کد ملک 19787
زمین
280 متر مربع
بنا
230 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلای دوبلکس 

سلام دوستان عزیزم و همراهان گرامی سفیر ویلا
یکی از انواع ویلا که مورد توجه بسیاری از خریداران ویلا قرار می گیرد ویلاهای دوبلکس است. این ویلاها به دلیل دو طبقه بودن و فضای بیشتر نسبت به زمین از ارزش بالاتری برخوردار هستند. ویلایی که می بینید در زمینی 280 متری ساخته شده و 230 متر نیز زیر بنا دارد.
این ویلا دارای 3 اتاق خواب به صورت مستر بوده و سقف آن کناف می باشد. همچنین شایان ذکر است ویلا از حیاط سازی مطلوبی بهره برده و ویو زیبای جنگل و کوه را نیز دارا است.
این ویلا در بهترین منطقه غیر بومی و ویلایی نشین با امنیت بالا، همراه با چشم انداز زیبای کوه، جنگل، نزدیک به مرکز خرید و مرکز شهر چمستان ، فاصله کم با دریا در منطقه جنگلی در چمستان واقع شده است.
 
محوطه و حیاط این ویلا با درختان و گل ها تزیین شده که زیبایی منحصر به فردی به ویلا داده است و باعث شده بر ذهن انسان تاثیر مثبت بگذارد و همچنین نقش مهمی بر قیمت گذاری ویلای جنگلی در چمستان داشته باشد.
 
از دیگر ویژگی های این ویلا، استفاده از متریال لوکس و با کیفیت در ساخت این ویلا می باشد. برای نمای داخلی ویلا از کاغذ دیواری، سنگهای تزئینی و چوب استفاده شده است. آشپزخانه این ویلا دارای فضای مناسب و امکاناتی نظیر کابینت ام دی اف، گاز و هود می باشد.
 
وجود پنجره های بزرگ قدی دوجداره باعث شده فضای داخل ویلا دارای نور کافی باشد و همچنین دید خوبی نسبت به طبیعت زیبای شهر چمستان داشته باشد. برای این ویلای جنگلی از درب ضد سرقت استفاده شده است که یکی از آیتم های تاثیر گذار می باشد.
 
این ویلا علاوه بر امکانات اولیه نظیر آب، برق، گاز، دارای امکانات دیگر همچون آلاچیق، باربیکیو، سیستم تصفیه آب و … می باشد. همچنین در فصول سرد سال گرمای این ویلا با استفاده از شوفاز تامین می شود.
 
قیمت پیشنهادی فروش این ویلا در چمستان با توجه به امکانات و توضیحات فوق و قرار گرفتن در شهر چمستان و با محیطی کاملاً محصور دارای امنیت، 4 میلیارد و 500 میلیون تومان می باشد که شما همراهان گرامی سفیر ویلا می توانید با پیش پرداخت 1 میلیارد و 500 میلیون تومان در ویلایتان ساکن شوید .
البته برای خریداران واقعی در هنگام فروش تخفیفات ویژه در نظر گرفته شده است.

برای خرید ویلا جنگلی و خرید ویلا در چمستان و کلا خرید ویلا در شمال کشور تیم سفیر ویلا همراه شماست.
برای مشاوره در مورد خرید ویلا در شمال میتوانید ، فرم درخواست مشاوره مربوط به هر ویلا که در هر صفحه است را تکمیل کنید و دکمه ثبت درخواست مشاوره را کلیک کنید.
مشاوران مسئول و حرفه ای ما در سفیر ویلا با شما تماس خواهند گرفت


محدوده آدرس: منطقه ی جوربند

مشاور نازنین پایا

** 09197809736 ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 19787
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره