صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / خرید ویلا در شمال

خرید ویلا در شمال

319

مشاور نازنین پایا

** 09197809736 ** اینستاگرام من

قیمت
3،600،000،000 تومان
950,000,000 میلیون تومان نقد الباقی اقساط 6 ماهه
کد ملک 19738
زمین
270 متر مربع
بنا
220 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا در شمال

سلام خدمت همراهان همیشگی سفیر ویلا ، اگه دنبال یه ویلا در طبیعت دست نخورده و بکر هستی پیشنهاد میکنم ما رو تا آخر این متن همراهی کنید.

اگر قصد خرید ویلا جنگلی در شمال را دارید ما این ویلا نوساز و زیبا همراه با نورگیر عالی را به شما پیشنهاد می کنیم.

ویلایی که امروز می خواهیم به شما معرفی کنیم یک دستگاه ویلای دوبلکس می باشد که در کمربندی امامزاده عبدالله شهر آمل یا همان مسیر ارتباطی جدیدی است که چندسالی مورد استفادهِ گردشگران و هموطنان قرار گرفته است ؛ در کل پل ارتباطی بسیار روان و کمک کننده در کاهش مسافتِ پیمایش شما عزیزان میباشد که در همین مسیر این ویلای دوبلکس مدرن را به شما معرفی می کنیم .

شهر آمل یکی از شهرهای نزدیک به تهران است که جاذبه‌های توریستی همچون پارک جنگلی میرزا کوچک خان ، پارک جنگلی هلومسر ، جنگل بلیران ، دهکده ییلاقی الیمستان و... را در خود جای داده است.

آستان مبارک امامزاده عبدالله (علیه السلام) یکی ازمشهورترين امامزادگان استان به شمارمي آيد. هنگامی که در جادهٔ هراز به سوی آمل می‌روید، پنج کیلومتر مانده به آمل ، جاده‌ای از راه اصلی جدا می‌شود که از میان جنگل‌های انبوه، به شهر امامزاده عبدالله می‌رسد.

بنای این ویلا دوبلکس می باشد و به مساحت 220 متر مربع و در زمینی به متراژ 270 متر مربع در شهرکی دنج و خوش آب و هوا قرار دارد.

این ویلا دارای موقعیت ویژه جنگلی می باشد و ویو ابدی به سمت جنگل دارد که شما به راحتی با طی تنها ۵ دقیقه می توانید خود را به دل جنگل های انبوه واصل به این خط ارتباطی برسانید؛ لازم به ذکر است که این ویلای دوبلکس زیبا امکانات اولیه نظیر آب، برق، گاز را دارا می‌باشد و فاصلهء کمی با اتوبان اصلی و مراکز رفاهی دارد .

این ویلای جنگلی دارای ۳ اتاق خواب می باشد که هر ۳ اتاق آن مستر می باشند و به لطف ویوی باز ویلا می توان دید کامل را از این طبیعت جنگلی همواره به دست آورد.

طرح نمای ویلا مدرن و متریال درجه یک که در برابر سرما ، گرما و رطوبت مقاوم است استفاده شده است که به افزایش زیبایی کلی به ویلا هم کمک می‌کند.
سالن پذیرایی دارای کفپوش سرامیک و سقف کناف به همراه نورپردازی است .
همانطور که ملاحظه می کنید سالن بسیار وسیع است که به آشپزخانه زیبا منتهی می شود .
آشپزخانه دارای کابینت ام دی اف به همراه پنجره با نورگیر عالی است .

این ویلای نوساز در منطقه ویلایی آمل داخل شهرکی هکتاری با ساختار منظم و یک تیپ که چشم نواز و نظم خاصی به آن داده است با ویوی سر سبز محیط خود ، میتونه مورد مناسب برای خرید اکثر مشتریانی که به دنبال خرید خانه شهرکی قیمت مناسب هستند ، باشه !!

محوطه و حیاط این ویلا با درختان و گل ها تزیین شده که زیبایی منحصر به فردی به ویلا داده است و باعث شده بر ذهن انسان تاثیر مثبت بگذارد .

شما میتوانید با ایستادن بر روی روف گاردن این ویلا از جنگل و کوهپایه و شهر لذت ببرید .

مدارک مربوطه نیز سند تک برگ ششدانگ به همراه مبایعه نامه و پروانه ساخت و گواهی پایان کار میباشد.

قیمت این ویلای جنگلی در آمل با توجه به توضیحات فوق،3 میلیارد و 600 میلیون تومان ارزش گذاری شده است که شما همراهان گرامی سفیر ویلا می‌توانید با پیش پرداخت فقط950 میلیون تومان کلید ویلایتان را تحویل بگيريد و الباقی مبلغ را به عنوان اقساط بدون سود بانکی در مدت 6 ماه پرداخت کنید , از همه مهمتر برای خریداران واقعی هنگام مذاکره تخفیفاتی در نظر گرفته شده است.

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که قصد خرید ویلا در آمل را دارند باید به یک سری نکات توجه کنید.

اولین نکته انتخاب یک مشاور املاک مجرب و متعهد است که بهترین انتخاب را با توجه به بودجه‌تان فراهم کند.
نکته دیگر انتخاب منطقه مناسب برای خرید ویلا است. با توجه به تازه وارد بودن شما در منطقه و نداشتن آشنایی با شهر یک مشاور املاک خوب می‌توانید بهترین نقطه را به شما معرفی کند.

برای خرید ویلا جنگلی و خرید ویلا در آمل و کلا خرید ویلا در شمال کشور تیم سفیر ویلا همراه شماست.

برای مشاوره در مورد خرید ویلا در شمال می توانید، فرم در خواست مشاوره مربوط به هر ویلا که در هر صفحه است را تکمیل کنید و دکمه ثبت در خواست مشاوره را کلیک کنید. مشاوران مسئول و حرفه ایی ما در سفیر ویلا با شما تماس خواهند گرفت.


محدوده آدرس: جاده جنگلی تهران

مشاور نازنین پایا

** 09197809736 ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 19738
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره