صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا در چمستان

خرید ویلا در چمستان

480

مشاور نازنین پایا

** 09197809736 ** اینستاگرام من

قیمت
2،800،000،000 تومان
%30 نقد الباقی اقساط 5 ماهه
کد ملک 19640
زمین
400 متر مربع
بنا
240 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا در چمستان

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که قصد خرید ویلا در چمستان را دارند باید به یک سری نکات توجه کنید.

اولین نکته انتخاب یک مشاور املاک مجرب و متعهد است که بهترین انتخاب را با توجه به بودجه‌تان فراهم کند.
نکته دیگر انتخاب منطقه مناسب برای خرید ویلا است. با توجه به تازه وارد بودن شما در منطقه و نداشتن آشنایی با شهر یک مشاور املاک خوب می‌توانید بهترین نقطه را به شما معرفی کند.

با ما همراه باشید تا این ویلای نوساز رو بهتون معرفی کنیم.

ویلای لوکس در مساحت زمین 400 متر و بنا 240 متر داخل شهرک با پایان کار و به صورت نوساز و در نقشه و طراحی دوبلکس با 3 خواب و نمای شمال جنوبی با طراحی زیبا , در محیطی آرام و دنج و از نکات بارز ويلا بروز بودن ویلا و فاصله نزدیک تا جاده اصلی میباشد.
حیاط سازی مناسب با موزاییک و نمای ساختمان از سنگ که ترکیب آن یک زیبایی خاص به ویلا داده است.

این  ویلا دوبلکس جنگلی در منطقه چمستان به سمت نور در محله کیابسر و در شهرکی بزرگ با فاصله نزدیک به اتوبان اصلی با نمای شمال جنوبی و موقعیتی غیر بومی ست.

برای افرادی که قصد خرید ویلا در شمال را دارند و بیشتر به دنبال خرید و داشتن ویلایی هستند که حس ویلا را داشته و با نقشه و سبک زیبا و همینطور طراحی لاکچری در نما و داخل ویلا بوده و در متراژ نهایت 200 تا 300 متر و در سازه ای دو طبقه و دوبلکس اجرا شده باشد ، بحث متراژ در ویلا بدان علت است که داشتن ویلایی شیک و معمولی در متراژ کم نگهداری آسان و راحت تر و هزینه کمتری نسبت به ویلاهای پر خرج بزرگ با متراژ بالای 500 متر را داشته و خریدار احساس آرامش و راحتی بیشتری در خصوص حفظ و نظافت و نگهداری ویلا دارد.

خرید ویلا چمستان می‌تواند سرمایه‌گذاری خوبی برای آینده باشد و همچنین استفاده از امکانات تفریحی و رفاهی این شهر زیبا از دیگر مزایای این خرید خواهد بود. برای مشاوره با کارشناسان املاک سفیر به چند طریق می توانید اقدام نمایید. از طریق آدرس اینستاگرام @villa.shomal.safir  و شماره تماس 09197809736 خانم پایا مشاور و امین شما در امور ملکی


محدوده آدرس:

مشاور نازنین پایا

** 09197809736 ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 19640
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره