صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / خرید ویلا در نوشهر

خرید ویلا در نوشهر

331

مشاور نازنین پایا

** 09197809736 ** اینستاگرام من

قیمت
7،000،000،000 تومان
%30 نقد , الباقی اقساط 5 ماهه
کد ملک 19602
زمین
270 متر مربع
بنا
300 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا در نوشهر

سلام خدمت همراهان گرامی سفیر ویلا , امروز با ما باشید با معرفی یک ویلای استخردار در استان مازندران شهر نوشهر

 

این ویلای جنگلی شهرکی در نوشهر با بنای دوبلکس به مساحت 300 متر مربع و در زمینی به متراژ 270 متر در منطقه خوش آب و هوا قرار دارد. بنای این ویلا دوبلکس می باشد. این ویلای جنگلی دارای 4 اتاق خواب می باشد که هر ۴ اتاق آن مستر می باشند. این ویلا در بهترین منطقه غیر بومی با امنیت بالا، همراه با چشم انداز زیبای کوه، جنگل، دریا، نزدیک به مرکز خرید و مرکز شهر نوشهر، فاصله کم با دریا در منطقه جنگلی در نوشهر واقع شده است.
 
محوطه و حیاط این ویلا با درختان و گل ها تزیین شده که زیبایی منحصر به فردی به ویلا داده است و باعث شده بر ذهن خریدار تاثیر مثبت بگذارد و همچنین نقش مهمی بر قیمت گذاری ویلای جنگلی در نوشهر داشته باشد.
 
از دیگر ویژگی های این ویلای شهرکی، استفاده از متریال لوکس و با کیفیت در ساخت این ویلا می باشد. برای نمای داخلی ویلا از کاغذ دیواری، سنگهای تزئینی و چوب استفاده شده است. آشپزخانه این ویلا دارای فضای مناسب و امکاناتی نظیر کابینت ام دی اف، گاز و هود می باشد.
 
وجود پنجره های بزرگ قدی دوجداره باعث شده فضای داخل ویلا دارای نور کافی باشد و همچنین دید خوبی نسبت به طبیعت زیبای شهر نوشهر داشته باشد. برای این ویلای جنگلی از درب ضد سرقت استفاده شده است که یکی از آیتم های تاثیر گذار بر خرید مشتری می باشد.
 
این ویلای شهرکی علاوه بر امکانات اولیه نظیر آب، برق، گاز، دارای امکانات دیگر همچون باربیکیو، سیستم تصفیه آب , استخر 4 فصل و … می باشد. همچنین در فصول سرد سال گرمای این ویلا با استفاده از شومینه و شوفاز تامین می شود و برای تامین سیستم سرمایش ویلا از کولر اسپیلت در جاهای مختلف ویلا استفاده شده است.
 
قیمت پیشنهادی فروش این ویلا در نوشهر با توجه به امکانات و توضیحات فوق و قرار گرفتن در شهر نوشهر و با محیطی کاملاً محصور دارای امنیت، 7 میلیارد تومان می باشد که برای خریداران واقعی در هنگام فروش تخفیفات ویژه در نظر گرفته شده است.
 

 

اگر در فکر خرید ویلا در شمال نوشهر هستی، باید:

 

 
-این ویلای جنگلی در نوشهر یک منظره فوق العاده و امنیت بالا داشته باشد.
– این ویلای جنگلی فروشی در نوشهر تا حد امکان به دریا نزدیک بوده وارزش افزوده داشته باشد.
– این ویلای جنگلی لوکس در نوشهر یک نمای زنده و دلنشین و بروز داشته باشد.
– این ویلا در نوشهر شمال اصول مهندسی در آن رعایت شده باشد.
– این ویلاجنگلی در نوشهر با قیمتی مناسب و منصفانه باشد.
 
خرید این ویلای جنگلی در شمال نوشهر یک انتخاب بسیار مناسب برای خریداران واقعی ویلا در شمال نوشهر می باشد.
اگر می خواهید یک سفر لذت بخش همراه با آرامش داشته باشید و کمی حال و هوایی عوض کنید و صبح که از خواب بیدار می شوید، داخل حیاط قدمی بزنید و از تنفس اکسیژن در هوای پاک لذت ببرید، ما حتما خرید ویلا در نوشهر را به شما پیشنهاد می کنیم.

 


محدوده آدرس: سیسنگان

مشاور نازنین پایا

** 09197809736 ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 19602
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره