ویلا دوبلکس

469

مشاور میلاد جعفری

** 09916558507

قیمت
1،500،000،000 تومان
نقدی اقساط
کد ملک 18548
زمین
110 متر مربع
بنا
120 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

ویلا دوبلکس

وقتتون به خیر همراه گرامی سفیر ویلا , امیدوارم که اوقات خوشی رو سپری کنید.

ما را تا انتهای این توضیحات همراهی کنید , امروز با شماییم با معرفی یک دستگاه ویلای دوبلکس در شهر ساحلی بابلسر در استان مازندران زیبا

زندگی در شهر بابلسر و استان سرسبز و جذاب مازندران، آرزوی خیلی از هموطنان ما است. زندگی در طبیعت زیبا و سر سبز و نزدیکی به دریایی نیلگون، برای ساکنین این استان، همیشه موجب نشاط و سرزندگی است. با توجه به حجم بالای تقاضا برای سکونت، این روزها شهرک سازی در این استان، افزایش یافته و حال میخواهیم تا ویلایی زیبا در شهرکی فول آپشن را به شما معرفی کنیم. ویلایی لاکچری نوساز در شهرکی برند با امکانات آسایشی و امنیتی بالا.

ویلا با نگهبانی مورد نظر در زمین 110 متری ساخته شده و بنایی 120 متری و 3 خوابه با ویوی زیبا دارد. شهرک در محیط شهری آرام و به دور از هیاهو بنا شده و فاصله ی ۵ دقیقه ای با خدمات و امکانات رفاهی دارد و با جاده ی اصلی فقط 100 متر، با شهر بابلسر 5 دقیقه فاصله دارد. ویلای شهرکی فوق محوطه و فضای سبز زیبایی دارد و بنا بصورت دوبلکس و با طراحی مدرن ساخته شده است.

کف شهرک مورد نظر کف سازی شده و برای هر ویلا امتیازات جدا در نظر گرفته شده است. تمامی واحدهای شهرک، از نظر امنیت فول هستند و دارای دوربین مداربسته مجزا میباشند. بنا به دلیل طراحی عالی پنجره ها، نورگیری عالی دارد.

از امتیازات ملک اینکه دارای انباری مناسب برای وسایل اضافه، پارکینگ، کمد دیواری ، کابینت های گلاس، مطبخ، نشیمن مجزا، پکیج، تراس زیبا است و دیوارها کاغذ دیواری، کف سرامیک و سقف کناف کار شده.

از امکانات و تجهیزات قابل ذکر دیگر اینکه دارای سیستم اطفاء حریق، دزدگیر، درب ریموت دار میباشد.

مدارک مربوطه نیز سند تک برگ ششدانگ به همراه مبایعه نامه و پروانه ساخت و گواهی پایان کار میباشد. ملک دارای امتیازات کنتور برق، آب، گاز، آب شهر و چاه میباشد. در صورت تمایل برای کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی جهت بازید، با همکاران ما در مجموعه ی سفیر ویلا تماس حاصل نمایید.


محدوده آدرس: بابلسر

مشاور میلاد جعفری

** 09916558507

  • کد ملک: 18548
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره