ویلا همکف

537

مشاور میلاد جعفری

** 09916558507

قیمت
1،000،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 18547
زمین
170 متر مربع
بنا
80 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

ویلا همکف 

خرید ویلا جنگلی جهت گذراندن اوقات فراغت، تعطیلات آخر هفته، ایام عید نوروز و تعطیلات تابستانی و یا زندگی دائمی، به یکی از اهداف اصلی هموطنان عزیزمان تبدیل شده است.

منظور از ویلای جنگلی، ویلایی می باشد که در سمت جنگلی قرار دارد و در واقع اتوبان های احداث شده در نوار شمالی دریای خزر ، این منطقه را به دو بخش ساحلی و جنگلی تقسیم کرده است. که سمت شمالی این جاده، بخش ساحلی و سمت جنوبی آن بخش جنگلی نامیده می شود.

با توجه به مشکلات عدیده کلان­ شهرها، همانند معضل ترافیک، آلودگی هوا، مشکلات آپارتمان ­نشینی، کمبود سرانه ورزشی و تفریحی، افزایش جمعیت، آلودگی صوتی و هزاران مشکل دیگر، خرید ویلا در شمال به­ ویژه خرید ویلا جنگلی، جهت دورشدن از تمامی مسائل ذکر شده، در اولویت اکثر هموطنان تهرانی و سایر مناطق ایران، قرار گرفته است.

از مزیت های ویلاهای جنگلی می­توان به آب و هوای بسیار مطبوع و دلنشین اشاره کرد، هم­چنین با تغییر فصول، شما می­توانید تمامی تغییرات فصلی را به­ صورت کاملا زنده مشاهده نمایید و از نعمت­ های خداوندی استفاده لازم را ببرید.

خرید ویلا در دامنه جنگل و یا در ارتفاعات، در شمال کشور هم می­تواند تجربه­ ای شیرین و رویایی باشد.

قصد داریم در این آگهی یک ویلای نوساز با قیمت بسیار مناسب در شهرکی دنج و آرام با نگهبانی 24 ساعته به شما معرفی کنیم.

این ویلا در شهر چمستان که خود جزوی از شهرستان نور (پایتخت ساحلی ایران) میباشد واقع شده است.

 ویلای نوساز با زمینی به متراژ 170 متر که بنایی 80 متری و فلت در آن ساخته شده است. این ویلای نقلی دارای 2 اتاق خواب استاندارد و پنجره هایی با نورگیری عالی میباشد.

خرید ویلا در چمستان به شما این امکان رو میده که هم آب و هوای عالی رو تجربه کنید , هم با خیال راحت و بدون دغدغه ی ترافیک با طی کردن یه مسافت 10 دقیقه ای به دریا برسید. از همه مهم تر اینکه این ویلای همکف شهرکی در لوکیشنی واقع شده که از چشم انداز جنگل و کوهپایه ابدی بهره مند میشید.

هرگونه  سوالی که در ارتباط با خرید یا فروش ملک در شمال کشور، به­ ویژه استان مازندران و شرق استان، داشته باشید می­توانید با ما در ارتباط باشید و تا جایی که دانش لازم در ارتباط با منطقه مورد نظر و خرید یا فروش­تان داشته باشیم، کوتاهی نخواهیم کرد و سعی می­کنیم تا بتوانیم مشاوره دقیق و کارشناسانه­ ای را تقدیم ­تان نماییم.

 


محدوده آدرس: اتوبان چمستان به نور

مشاور میلاد جعفری

** 09916558507

  • کد ملک: 18547
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره