صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / ویلا دوبلکس جنگلی سنددار آمل

ویلا دوبلکس جنگلی سنددار آمل

369

مشاور محمد هدایتی

** 09906551787

قیمت
1،650،000،000 تومان
بصورت یک سوم نقد و اقساط 4 ماهه طی چهار فقره چک صاحب این ویلا دوبلکس جنگلی سنددار آمل شوید.
کد ملک 12417
زمین
240 متر مربع
بنا
330 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

ویلا دوبلکس جنگلی سنددار آمل

ویلا دوبلکس جنگلی سنددار آمل: اقساط بلند مدت برای این ویلای مستقل زیر قیمت که به قیمت 1 میلیارد و 650 میلیون تومان برای فروش به سایت ویلا سفیر در  آمل واگذار گردیده است اعمال می گردد و شامل تخفیفاتی ویژه بسته به نوع پرداخت نقدی و اقساطی دارد، می باشد. ویلای منطقه تهرانی نشین که سند دار بوده است و با قیمت ارزان و ویژه خودش یکی از عوامل آسان خرید در شهرهای شمالی  ایران و استان مازندران و منطقه جنگلی سنددار آمل برای فروش می باشد .


 ویلا شهرکی ویلا دوبلکس جنگلی سنددار آمل سه خوابه با محیطی با نگهبانی ۲۴ ساعته خود و انشعابات نصب شده آب برق گاز و نمای بسیار زیبا و محوطه سازی شده قرار دارد. این ویلا اقساطی آمل دوبلکس جنگلی سنددار تفریحی در شهر با متراژ 240 متر مربع زمین دارد، و بنای این ویلای لاکچری زیبا 330 متر مربع اعلام شده است دارای بنای سه اتاق خوابه، پروانه و پایان کار می باشد .


این ویلا جنگلی دوبلکس سنددار آمل نزدیک مرکز خرید فروشگاه بانک بیمارستان می باشد که از جمله ویژگی‌های بارز این ویلای شهرکی جنگلی توریستی  سند دار آمل با محیطی بسیار دلنشین و آرام محسوب می گردد .


 کد ملک این ویلا جنگلی در آمل  بسیار زیبا در محیطی با نگهبانی و شهرکی 12417 می باشد و ساخت آرمانیک ملکی شهرکی جنگلی بسیار فوق العاده و زیبا واقع شده است .


محدوده آدرس: در اتوبان جنگلی امل این ویلا دوبلکس جنگلی سنددار موجود است.

مشاور محمد هدایتی

** 09906551787