فروش زمین باغی

405

مشاور اصغر راحمی

** 09116775947 ** اینستاگرام من

قیمت
1،500،000،000 تومان
کد ملک 18272
زمین
1600 متر مربع
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

امکانات زمین - باغ

توضیحات

فروش زمین باغی

سلام خدمت همراهان گرامی 
با یه آگهی ویژه  فروش باغ در نور با ما همراه باشید.

یکی از سرمایه گذاری هایی‌که این روزها بازار داغی دارد سرمایه گذاری با خرید زمین های متراژ بالا است , معمولا این نوع زمین ها به دلیل متراژ بالایی که دارند با قیمت کمتری نسبت به زمین هایی در قطعات کوچک ارزش گذاری می شوند برای آن دسته از افرادی که به دنبال یک سرمایه گذاری سود آور هستند می تواند مناسب باشد.

موقعیت خوب استان مازندران باعث شده است زمین ها با انواع کاربری ها ازجمله، مسکونی ، باغی ، تجاری ، کشاورزی در این استان روز به روز بر ارزششان افزوده شود لذا سرمایه گذاری در استان مازندران با وجود پتانسیلی که در جذب گردشگر دارد نمیتواند سرمایه گذار را متحمل ضرر نماید .

خرید زمین باغی در نور را که امروز تیم سفیر ویلا قرار است به شما معرفی کند یکی از زمین های متراژ بالا به مساحت هزار و ششصد متر با موقعیت عالی در استان مازندران میحسوب می شود. فی الحال کاربری زمین به صورت باغی است اما امکان تغییر کاربری را نیز دارد.

این باغ 1500 متری در نور فاصله بسیار کمی با اتوبان اصلی دارد و در کوچه ای بسیار دنج و آرام واقع شده , گزینه بسیار مناسبی برای خریدارانی که هم به دنبال آرامش و هم سرمایه گذاری هستند میباشد. انشعابات ملک مذکور نصب و دارای مدارک حقوقی کامل میباشد و امکان ساخت ویلا در این باغ میوه وجود دارد.

 شما می‌ توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی زمان برای بازدید با مشاوران مجموعه سفیر ویلا تماس حاصل نمایید.


محدوده آدرس: شهر نور

مشاور اصغر راحمی

** 09116775947 ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 18272
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره