صفحه اصلی / خرید زمین باغ / مازندران / آمل / خرید زمین مسکونی ویلایی آمل

خرید زمین مسکونی ویلایی آمل

399

مشاور بهنام رمضانی

** 09119154200 ** اینستاگرام من

قیمت
1،000،000،000 تومان
شرایط فروش به صورت نقدی و اقساط است.
کد ملک 18231
زمین
300 متر مربع
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

امکانات زمین - باغ

توضیحات

خرید زمین مسکونی ویلایی آمل

 

 

با سلام و عرض ادب خدمت شما عزیزان و همراهان محترم ویلا دنیز، امیدوارم همیشه لبتون خندون و جیبتون پر پول، در کنار خانواده محترمتان باشید.

امروز در خدمت شما هستیم با معرفی 300 متر زمین سنددار شهرکی در یک منطقه برند و جنگلی و تهرانی نشین، اگر شما عزیزان قصد خرید زمین جنگلی در منطقه برند را دارید، ما را تا انتهای این آگهی همراهی کنید.

این زمین دارای 300 متر مساحت می باشد، که دور آن کاملا محصور شده است و در یک منطقه برند جنگلی قرار دارد؛ اولین چیزی که ذهن شما را درگیر می کند این است که این زمین سند دارد یا خیر؟! بله، این زمین دارای سند تک برگ می باشد و هیچ مشکلی بابت سند ندارد؛ اگر شما عزیزان قصد خرید زمین سنددار را دارید، ما به شما این زمین را معرفی می کنیم؛ انشعابات این زمین از جمله آب، برق، گاز، به روی زمین قرار دارد.

خرید زمین و باغ در شمال، در کنار خرید ویلا در شمال بسیار پر تقاضا هستند، و با توجه به افزایش رقابت، به همان اندازه، مشکلات هم می تواند بیشتر باشد.

اگر با خرید زمین در آمل امیدوار هستید که ویلای رویایی خود را بسازید، حتما به این فکر خواهید بود که یک زمین با شرایط عالی با کاربری مسکونی در یک منطقه زیبا و خوب پیدا کنید؛ ممکن است قبلا جستجو کرده باشید، اما مطمئنا گزینه های زیادی را به شما برای خرید معرفی کردند که در مناطق مختلف بوده و قیمت های متفاوتی هم داشته اند.

کسانی که برای سرمایه گذاری می خواهند یک زمینی را خریداری کنند، شمال کشور بهترین گزینه برای سرمایه گذاری است؛ شمال کشور با داشتن آب و هوایی عالی، طبیعت بی نظیر، دوری از آلودگی و شهرهای پر جمعیت، بهترین نقطه جهت سرمایه گذاری و خرید زمین می باشد؛ اگر شما هم خرید زمین را برای سرمایه گذاری می پسندید، دل خودتان را به ما بسپارید و صاحب بهترین ها شوید و با ما سرمایه گذاری با ارزش را تجربه کنید.

خرید زمین دارای قواعد خاصی می باشد و شما اگر به این قواعد توجه نکنید ممکن است نه تنها به سود نرسید بلکه موجب ضرر می شوید و سرمایه های زیادی را از دست می دهید؛ مهم ترین چیزی که باعث می شود شما سرمایه گذاری موفقی داشته باشید، خرید زمین مناسب در شمال است.

یک نقطه برتر دیگر این زمین، نوع پرداخت آن می باشد، پرداخت این زمین به این صورت می باشد که، نصف مبلغ قرار داد را به صورت نقد و الباقی را به صورت اقساطی پرداخت می نمایید؛ اگر شما همراهان قصد خرید زمین اقساطی را دارید، این زمین پیشنهاد ما به شماست. و همچنین معاوضه هم دارد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق در خواست مشاوره با ما در ارتباط باشید.

برای ارتباط با مشاورین سایت سفیر ویلا می توانید از طریق تماس با مشاورین مجرب ما در ارتباط باشید.


محدوده آدرس: این ملک در کمربندی جنگلی تهران قرار دارد.

مشاور بهنام رمضانی

** 09119154200 ** اینستاگرام من